Przetargi.pl
Przebudowa obiektu hali lodowiska wraz z zapleczem – część 1

Gmina Miasta Dębicy ogłasza przetarg

  • Adres: 39200 Dębica, ul. Ratuszowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 146 838 100 , fax. 146 838 161
  • Data zamieszczenia: 2019-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Dębicy
    ul. Ratuszowa 2
    39200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 146 838 100, fax. 146 838 161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa obiektu hali lodowiska wraz z zapleczem – część 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przebudowa, rozbudowa i remont budynku Hali basenów i lodowiska w Dębicy obejmujące m.in: 1) roboty demontażowe, 2) kompleksową przebudowę maszynowni wraz z AKPiA, 3) wykonanie instalacji chłodzenia tafli lodowiska, 4) rozbudowę wraz z wyrównaniem istniejącej tafli lodowiska (do wymiaru 60 m x 26 m) wraz z bandami i instalacjami oraz ułożeniem nawierzchni multisportowej modularnej polipropylenowej na podbudowie systemowej, 5) budowę nowego topielnika, kanału technologicznego, przebudowę pomieszczenia na rolbę wraz z dostawą nowej rolby, 6) utworzenie pomieszczeń po rozebranej trybunie, 7) przebudowę istniejących pomieszczeń szatni i toalet (pod trybunami), 8) rozbudowę budynku w kierunku ul. Piłsudskiego o nowy układ szatni stref wejściowych z kasami (etap 1 obejmuje wyłącznie wejścia, pomieszczenia kas, opieki medycznej, szatnię dla sędziów i pomieszczenie trenera), 9) wzmocnienie istniejących dźwigarów dachowych (pod instalację fotowoltaiki, oświetlenie i nagłośnienie estradowe oraz okładziny akustyczne), 10) modyfikacja (przeniesienie) stężeń przy istniejących słupach od strony południowo – zachodniej, 11) docieplenie istniejących i nowoprojektowanych ścian zewnętrznych, 12) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej (w tym 2 szt. drzwi dwuskrzydłowych w korytarzu przy maszynowni otwierane za pomocą kart magnetycznych), 13) remont i docieplenie istniejących podłóg na gruncie, 14) rozbiórka starych i wykonanie nowych instalacji sanitarnych: wentylacji mechanicznej, instalacji wod.-kan., c.o. (z wymianą grzejników), technologicznych, 15) remont, przebudowę i wykonanie nowych instalacji elektrycznych ( w tym oświetlenia estradowego, nagłośnienia i tablic wyników) oraz niskoprądowych wraz wykonaniem nowej instalacji zasilania i remont stacji TRAFO, 16) wymianę lamp oświetleniowych na nowe w technologii LED, 17) wykonanie monitoringu bramek hokejowych, 18) dostawę i montaż wyposażenia hali głównej i szatni (m.in. tablice wyników, stoły i krzesełka sędziów w boksach, ławki w boksach i szatniach, krzesełka trybun), 19) dostawę i montaż mat gumowych do chodzenia w łyżwach (ciągi komunikacyjne z szatni na płytę lodowiska, szatnie, boksy zawodnicze), 20) przebudowę zagospodarowania terenu (m.in. chodniki, ciąg pieszy – droga pożarowa, częściowa relokacja placu zabaw, przebudowa dachu nad wejściem bocznym do części technicznej od strony ulicy Piłsudskiego), 21) wykonanie aranżacji akustycznej hali lodowiska, 22) przebudowę układu zewnętrznych sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz usunięcie nieczynnych sieci energetycznych spod projektowanego budynku. 2. Wykonanie instalacji monitoringu wraz wyposażeniem, podłączeniem i uruchomieniem. 3. Opracowanie „Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego” oraz „Instrukcji postępowania na wypadek pożaru” dla budynku hali lodowiska wraz z wyposażeniem obiektu w hydranty oraz wszelkie oznaczenia wynikające z opracowanej instrukcji bezpieczeństwa pożarowego. 4. Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. 5. Wycinka drzew i krzewów (kolidujących z inwestycją). Podstawowe parametry budynku przed rozbudową: - powierzchnia użytkowa: 11’363,10 m2, - powierzchnia zabudowy: 9’843,00 m2, - kubatura: 86’421,50 m3. Podstawowe parametry rozbudowy: - powierzchnia użytkowa: 759,67 m2, - powierzchnia zabudowy: 866,60 m2, - kubatura: 3’039,49 m3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212211-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 300 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach