Przetargi.pl
PRZEBUDOWA OBIEKTU HALI LODOWISKA WRAZ Z ZAPLECZEM

Gmina Miasta Dębicy ogłasza przetarg

  • Adres: 39200 Dębica, ul. Ratuszowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 146 838 100 , fax. 146 838 161
  • Data zamieszczenia: 2017-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Dębicy
    ul. Ratuszowa 2
    39200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 146 838 100, fax. 146 838 161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA OBIEKTU HALI LODOWISKA WRAZ Z ZAPLECZEM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Roboty budowlane zaznaczone jako I i II etap dokumentacji projektowej obejmujące m.in: 1) przebudowę maszynowni wraz z wykonaniem układu chłodzenia tafli lodowiska, 2) budowę nowej tafli lodowiska wraz z bandami oraz instalacją chłodzącą i podgrzewającą płytę, 3) budowę nowego topielnika, kanałów technologicznych wraz przebudową pomieszczenia na rolbę, 4) utworzenie pomieszczeń „VIP”, 5) rozbudowę budynku o nową trybunę wraz pomieszczeniami socjalno – biurowymi oraz sanitarnymi, 6) przebudowę istniejącego dachu (podparcie konstrukcji oraz wzmocnienie dźwigarów dachowych), 7) modyfikacja (przeniesienie) stężeń przy istniejących słupach od strony południowo – zachodniej, 8) docieplenie istniejących i nowoprojektowanych ścian zewnętrznych, 9) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej (zewnętrznej i wewnętrznej), 10) remont i docieplenie istniejących podłóg na gruncie, 11) wykonanie nowych oraz przebudowa istniejących instalacji sanitarnych: wentylacji mechanicznej, instalacji wod.-kan., technologicznych, 12) remont, przebudowę i budowę instalacji elektrycznej oraz niskoprądowej wraz wykonaniem nowej instalacji zasilania i remont stacji TRAFO, 13) wykonanie instalacji monitoringu wraz wyposażeniem, podłączeniem i uruchomieniem, 14) wymianę lamp oświetleniowych, 15) wykonanie monitoringu bramek hokejowych 16) dostawa i montaż wyposażenia hali głównej oraz szatni (tablice wyników, zegary), 17) dostawę i montaż mat gumowych do chodzenia w łyżwach w wyznaczonych pomieszczeniach, 18) przebudowę zagospodarowania terenu (m.in. chodniki, ciąg pieszy – droga pożarowa, relokacja placu zabaw), 19) dostawę i montaż windy przy nowych klatkach schodowych, 20) wycinka drzew kolidujących z inwestycją. 2. Opracowanie „Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego” oraz „Instrukcji postępowania na wypadek pożaru” dla budynku hali lodowiska . 3. Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. Podczas prowadzenia robót część „basenowa” budynku będzie użytkowana, w związku z tym z Dyrektorem MOSIR należy uzgodnić sposób zabezpieczenia części „basenowej” budynku oraz czas prowadzenia robót o szczególnie dużym hałasie, tak aby nie zakłócać korzystania z części „basenowej”. Ze względu na zaplanowane wcześniej rozgrywki meczy hokeja w sezonie 2017/2018 część budynku obejmująca halę widowiskową z taflą lodowiska zostanie przekazana Wykonawcy najwcześniej 01.03.2018 r. Roboty budowlane w pomieszczeniach technicznych np. w maszynowni oraz roboty na zewnątrz istniejącego obrysu budynku (rozbudowa, instalacje zewnętrzne, relokacja placu zabaw) należy wykonywać zgodnie z umową w terminie licząc od daty przekazania placu budowy przez Zamawiającego. Podstawowe parametry budynku przed rozbudową: - powierzchnia użytkowa: 11363,10 m2 - powierzchnia zabudowy: 9843,00 m2 - kubatura: 86421,50 m3 Podstawowe parametry budynku po rozbudowie: - powierzchnia użytkowa: 13551,21 m2 - powierzchnia zabudowy: 10913,80 m2 - kubatura: 100216,65 m3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212211-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 200 000,00 zł, słownie: dwieście tysięcy złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach