Przetargi.pl
DOSTAWA I MONTAŻ SZTUCZNEGO LODOWISKA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W MUNINIE.

Gmina Jarosław ogłasza przetarg

  • Adres: 37500 Jarosław, ul. Piekarska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 248 610 , fax. 166 248 613
  • Data zamieszczenia: 2018-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarosław
    ul. Piekarska 5
    37500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 166 248 610, fax. 166 248 613
    REGON: 65090048200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.jaroslaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA I MONTAŻ SZTUCZNEGO LODOWISKA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W MUNINIE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA I MONTAŻ SZTUCZNEGO LODOWISKA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W MUNINIE. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Dostawę i montaż sztucznego lodowiska składanego (sezonowego) owalnego o wymiarach 20,0 x 40,0 m działającego w okresie późna jesień – zima – wczesna wiosna, na boisku wielofunkcyjnym o nawierzchni poliuretanowej (wymiary 24 x 44 m) przy Szkole Podstawowej w Muninie, ul. 3-go Maja 93 – działki nr ew, gruntów: 858, 862, 863. 2) Dostawę, posadowienie i montaż agregatu chłodniczego wraz przyłączem elektrycznym oraz ogrodzeniem, 3) Dostawa i montaż chodników gumowych, 4) Dostawa 100 par łyżew wraz z suszarką do butów (minimum 30 par), ostrzałką do łyżew i regałem na łyżwy, 5) Dostawę czynnika chłodniczego - 35% roztworu glikolu etylowego w ilości niezbędnej dla funkcjonowania lodowiska plus 200 litrów glikolu rezerwowego, dostawę odpowiedniej ilości pojemników do magazynowania glikolu po zakończeniu sezonu oraz dostawę przenośnej pompy wraz z osprzętem do wypompowania po sezonie glikolu z instalacji, 6) Pierwszy montaż i rozruch instalacji, wytworzenie tafli lodu minimum 5 cm grubości, 7) Demontaż lodowiska po pierwszym sezonie w terminie do 15 kwietnia 2019 r. lub wcześniej na wniosek Zamawiającego. 8) Przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego z zakresu obsługi (montażu i demontażu) lodowiska (w tym przekazanie niezbędnych instrukcji obsługi urządzeń oraz schematu montażu i demontażu lodowiska), 9) Zapewnienie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego na wszystkie dostarczone oraz zamontowane urządzenia i materiały, 3.2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SIWZ: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” – Załącznik Nr 9 do SIWZ „Istotne postanowienia umowy” – Załącznik Nr 8 do SIWZ. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z fabrycznie nowych materiałów i urządzeń – wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r. poz. 883) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa oraz aprobaty techniczne ITB. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający zgodnie z treścią art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, tj. uzyskania parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowa jakimi muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających, że oferowane przez Wykonawcę materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać: aprobaty techniczne oraz certyfikaty. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 250). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ. 3.3. Zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić w formularzu ofertowym. 3.4. Gwarancja. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na dostarczone oraz zamontowane urządzenia i materiały (w tym agregat chłodniczy, instalację chłodniczą, armaturę odcinającą i sterującą, pompy obiegowe itp.) na okres wskazany w formularzu ofertowym. Wymagalny minimalny okres gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, zaś maksymalny okres gwarancji jakości wynosi 60 miesięcy. Długość okresu gwarancji – stanowi również kryterium oceny ofert. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu rękojmi przez okres równy okresowi gwarancji, licząc od dnia odbioru końcowego, za wady fizyczne i prawne dostarczonych i zamontowanych elementów. Wykonawca udzielając gwarancji – w okresie gwarancji zapewnia bezpłatne wykonywanie czynności konserwacyjnych oraz przeglądów technicznych zgodnie z wymogami i zaleceniami określonymi przez producenta (m.in. w dokumentacji technicznej, dokumentacji rozruchowej, instrukcjach, kartach gwarancyjnych, itp.) wszystkich systemów i urządzeń dla zapewnienia ich optymalnej sprawności i utrzymania gwarancji. Czynności te będą dokonywane nieodpłatnie, w tym nieodpłatnie będą zapewnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub producentów urządzeń wszelkie materiały eksploatacyjne lub urządzenia, które zgodnie z ich specyfikacją muszą zostać wymienione w okresie gwarancji. Przeglądy techniczne – gwarancyjne będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału lub urządzenia wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności zmierzających do usunięcia awarii, usterki lub wady w ciągu 48 godz. od momentu przekazania przez Zamawiającego zgłoszenia. Maksymalny czas usunięcia awarii, usterki lub wady wynosi 5 dni od momentu przekazania przez Zamawiającego zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212211-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych). 9.2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy: Bank BGŻ BNP Paribas S.A. Odział w Jarosławiu, Nr konta: 03 2030 0045 1110 0000 0094 6480 z dopiskiem: „Wadium – UG.2710/8/2018 – „DOSTAWA I MONTAŻ SZTUCZNEGO LODOWISKA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W MUNINIE” b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.). 2) Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy złożyć w formie oryginału w kasie Urzędu Gminy Jarosław; 37-500 Jarosław, ul. Piekarska 5, pok. Nr 13. Do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu wadialnego. 3) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formach niepieniężnych gwarancja, (poręczenia) winna ona w swojej treści zawierać następujące elementy: a) wskazanie Wykonawcy (w przypadku konsorcjum – nazwy wszystkich Wykonawców), b) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ubezpieczenia, c) wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, d) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, e) wskazanie sumy gwarancyjnej, f) określenie terminu ważności gwarancji, g) zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do bezwarunkowego zapłacenia pełnej sumy wadium w przypadku, gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy Pzp. h) w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, którą należy zwrócić Gwarantowi, zaleca się, aby nie była trwale związana z ofertą. i) dokumenty, o których mowa w punkcie pkt 1. lit. e - g muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 9. 3. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy), należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofert akceptowalną formą wadium – oferta zostanie odrzucona z postępowania. 9.5. Zwrot i utrata wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9.5.6. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9.5.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp. – zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr. 1 do SIWZ, b) Oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 i 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, przedmiotowe oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w pkt 5.4.1 i 5.4.3 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego – Załącznik Nr 4. e) Dowód wniesienia wadium. f) Informacja nt. RODO – Załącznik Nr 10 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach