Przetargi.pl
„Dostawa i montaż wyposażenia kuchni w budynku POSMI Etap II”

ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM. WOJCIECHA KILARA W KATOWICACH ogłasza przetarg

  • Adres: 40-887 Katowice, ul. Ułańska 7b
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM. WOJCIECHA KILARA W KATOWICACH
    ul. Ułańska 7b
    40-887 Katowice, woj. śląskie
    REGON: 272338426
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zpsm.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa i montaż wyposażenia kuchni w budynku POSMI Etap II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa i montaż wyposażenia kuchni w budynku Państwowej Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I st. przy ul. Dąbrówki 9 w Katowicach.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 a i b do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia” który stanowi integralną część przedmiotowej SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie sytuacji ekonomicznej:3.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności. Umowy ubezpieczenia zakresem podmiotowym mają obejmować zarówno Wykonawcę, osoby wykonujące Przedmiot umowy, jak i Podwykonawców oraz ewentualnych dalszych Podwykonawców, pracowników, przedstawicieli w/w podmiotów biorących udział przy realizacji Przedmiotu umowy. Umowy ubezpieczenia zakresem przedmiotowym powinny obejmować: odpowiedzialność cywilną (deliktowa i kontraktowa) - przedmiot ubezpieczenia winna stanowić odpowiedzialność cywilna wynikająca z czynów niedozwolonych, jak i nienależytego wykonania zobowiązania obejmująca przedmiot niniejszej umowy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz dodatkowo odpowiedzialności za produkt (w zakresie co najmniej obejmującym maszyny i urządzenia w zakresie wykorzystywanym w przemyśle spożywczym), a w szczególności:3.1.1. suma gwarancyjna, winna być nie mniejsza niż:3.1.1.1. 1.000.000, 00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia publicznego3.1.1.2. 500 000,00 zł w zakresie szkód spowodowane wadliwością wprowadzonego produktu do obrotu w odniesieniu do jednego i wszystkich wypadków w okresie ubezpieczenia,3.1.2. zakres ubezpieczenia winien obejmować co najmniej:3.1.2.1. szkody rzeczowe, szkody w postaci straty rzeczywistej, jak i utraconych korzyści, a także należne zadośćuczynienie,3.1.2.2. szkody powstałe wskutek rażącego niedbalstwa,3.1.2.3. szkody wyrządzone przez produkt wprowadzony do obrotu,* W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wymaganą polisę. Wysokości ubezpieczenia nie można sumować przedstawiając kilka ubezpieczeń o mniejszych wartościach.*Jeżeli wartość ubezpieczenia wyrażona będzie w innej walucie niż PLN, dla potrzeb sprawdzenia spełnienia warunku, Zamawiający przeliczy podaną przez Wykonawcę wartość według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP, obowiązującego na dzień, w którym zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu Biuletynie Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach