Przetargi.pl
Przebudowa i remont pomieszczeń szpitala w celu dostosowania do celów SOR w SPZOZ w Łukowie oraz instalacji drenażu - Etap I

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21400 Łuków, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 989 074 , fax. 257 989 074
  • Data zamieszczenia: 2018-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
    ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3
    21400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 257 989 074, fax. 257 989 074
    REGON: 30647200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont pomieszczeń szpitala w celu dostosowania do celów SOR w SPZOZ w Łukowie oraz instalacji drenażu - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i remontu pomieszczeń szpitala w celu dostosowania do celów SOR w SPZOZ w Łukowie oraz instalacji drenażu - etap pierwszy, zgodnie z projektem budowlanym z października 2015 roku oraz pozwoleniem na budowę (decyzja 830/2015) z dnia 4 grudnia 2015 roku w zakresie określonym w projekcie budowlanym i wykonawczym z czerwca 2018 roku. Gdzie przez: SOR - należy rozumieć Szpitalny Oddział Ratunkowy, stanowiący wyodrębnione zespoły pomieszczeń Szpitala, które są wykorzystywane do udzielania świadczeń zdrowotnych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2011 r. w sprawie szpitalnych oddziałów ratunkowych (Dz. U. z 2011 Nr 237, poz. 1420)) polegających na wstępnej diagnostyce i podjęciu leczenia w zakresie niezbędnym do stabilizacji funkcji życiowych osób, które znajdują się w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego, które to zespoły pomieszczeń po przeprowadzeniu Robót budowlanych spełniały będą wszystkie aktualne wymogi prawne, w tym sanitarne i epidemiologiczne wynikające z przepisów prawa dla tego typu działalności, a w szczególności wynikające z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 26 czerwca 2012r. (Dz.U.12.739 z 29 czerwca 2012 r.) w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą lub aktu, który będzie wydany w jego miejsce. Roboty budowlane – należy rozumieć roboty budowlane wykonywane w związku z Inwestycją, polegające na wykonaniu prac budowlano – modernizacyjnych obejmujących istniejącą infrastrukturę SOR wykonane w oparciu o postanowienia Umowy, w szczególności Dokumentację projektową i STWiOR, mające na celu modernizację SOR. Planowana inwestycja związana jest z dostosowaniem istniejącego oddziału do obowiązujących przepisów technicznych oraz z wymianą niedrożnego odcinka drenażu wzdłuż ściany szczytowej Oddziału SOR. W zakres prac wchodzą prace związane z zagospodarowaniem terenu (w zakresie etapu I przyjmuje się do wykonania pełny zakres robót przewidziany w dokumentacji podstawowej) oraz prace związane z budynkiem. Zakres prac związanych z pracami ogólnobudowlanymi dotyczącymi budynku dotyczą pełnego zakresu prac zewnętrznych oraz części prac wewnętrznych. Obszar objęty pracami wewnątrz budynku został zaznaczony kolorem zielonym w projekcie dotyczącym etapowania inwestycji. 2. Prace budowlane jakie należy wykonać opisano w dokumentacji projektowej, obejmującej projekt budowlany i wykonawczy pod nazwą: „Projekt budowlany i wykonawczy przebudowy i remontu pomieszczeń szpitala w celu dostosowania do celów SOR w SPZOZ w Łukowie oraz instalacji drenażu” z października 2015 roku, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę nr 830/2015 z dnia 4 grudnia 2015 roku. W skład projektu wchodzą: a) Branża – Budowlana/Architektura, „Projekt budowlany i wykonawczy przebudowy i remontu pomieszczeń szpitala w celu dostosowania do celów SOR w SPZOZ w Łukowie oraz instalacji drenażu” TOM I, b) Branża – Konstrukcyjna, „Projekt architektoniczno - budowlany przebudowy i remontu pomieszczeń szpitala w celu dostosowania do potrzeb oddziału SOR w SPZOZ w Łukowie”, TOM II, c) Branża – Sanitarna, „Projekt architektoniczno - budowlany przebudowy i remontu pomieszczeń szpitala w celu dostosowania do potrzeb oddziału SOR w SPZOZ w Łukowie”, TOM III, d) Branża – Elektryczna, „Projekt budowlany i wykonawczy przebudowy i remontu pomieszczeń szpitala w celu dostosowania do celów SOR w SPZOZ w Łukowie oraz instalacji drenażu”, TOM IV, e) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Zakres prac budowlanych określa zaś projekt budowlany i wykonawczy pod nazwą: „Etapowanie inwestycji do projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy i remontu pomieszczeń szpitala w celu dostosowania do celów SOR w SPZOZ w Łukowie oraz instalacji drenażu” z czerwca 2018 roku, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. W skład projektu wchodzą: a) Branża Budowlana/Architektura, „Etapowanie inwestycji do projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy i remontu pomieszczeń szpitala w celu dostosowania do celów SOR w SPZOZ w Łukowie oraz instalacji drenażu” (w opracowaniu obszar wykonywanych robót budowlanych zaznaczono kolorem zielonym), b) Branża Elektryczna, „Etapowanie inwestycji do projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy i remontu pomieszczeń szpitala w celu dostosowania do celów SOR w SPZOZ w Łukowie oraz instalacji drenażu”, c) Branża Sanitarna, „Etapowanie inwestycji do projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy i remontu pomieszczeń szpitala w celu dostosowania do celów SOR w SPZOZ w Łukowie oraz instalacji drenażu”, d) Przedmiar robót – Branża Budowlana, e) Przedmiar robót – Branża Elektryczna, f) Przedmiar robót – Branża Sanitarna. 4. Wykonawca zobowiązuje się, że wykona przedmiot Umowy, w takim zakresie i w taki sposób, aby w pełni został osiągnięty cel Zamawiającego, jakim jest oddanie SOR do użytkowania (po przeprowadzeniu wszystkich wymaganych odbiorów), jako zmodernizowanych i spełniających stosowne wymogi prawne, w tym sanitarne, epidemiologiczne i p.poż., wynikające z przepisów prawa dla tego typu działalności, a w szczególności wynikające z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 26 czerwca 2012r. (Dz.U.12.739 z 29 czerwca 2012 r.) w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą lub aktu, który będzie wydany w jego miejsce. 5. Szczegółowe zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia zawierają przedmiary robót, stanowiące materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia oferty cenowej (załącznik nr 2 do SIWZ) i nie są one wiążące dla Wykonawcy. Oznacza to, że przy ustalonym w formularzu ofertowym wynagrodzeniu ryczałtowym Wykonawca na podstawie przekazanych materiałów, sporządza ofertę cenową według własnego uznania i dokonuje całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, w tym instalacyjne na własne ryzyko i odpowiedzialność. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany do złożenia kosztorysu ofertowego zgodnego co do zakresu i formy z przedmiarami robót na kwotę zgodną ze złożoną ofertą. 6. W trakcie realizacji robót należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm przenoszących normy europejskie, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. 7. Roboty będą realizowane na czynnym obiekcie w związku z czym Zamawiającemu przysługuje prawo wstrzymania robót, żądania wykonywania poszczególnych prac w określonych godzinach i porach dnia oraz żądania zmian w poszczególnych etapach robót. 8. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej, aby zapoznać się z obiektem oraz z zakresem robót wskazanym w SIWZ, na którym będą prowadzone roboty oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 9. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. 10. Termin płatności: 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. 11. Termin wykonania zadania: 6 miesięcy od podpisania umowy. 12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. Zamówienie może być powierzone podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 13. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób: na etapie wyłonienia Wykonawcy w postepowaniu na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, na etapie realizacji zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, - sankcje zostały przewidziane we wzorze umowy złącznik nr 9 do SIWZ. c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - Zamawiający wymaga aby wykonanie wszystkich prac fizycznych było realizowane przez osoby zatrudnione wyłącznie na podstawie umów o pracę – zgodnie z art. 22 Kodeksu Pracy. Powyższy wymóg odnosi się zarówno do wykonawcy jak i podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium dla całości zamówienia wynosi: 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych, 00/100 gr.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Formularz ofertowy (o treści zgodnej z drukiem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ), 3. Potwierdzenie wniesienia wadium, 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach