Przetargi.pl
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1580K Zalesie - Jadamwola - Olszana w km od 10+178 do km 12+252, etap I w km od 10+178 do km 11+320 w miejscowości Jadamwola, Powiat Limanowski”

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W LIMANOWEJ ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 3337 831
  • Data zamieszczenia: 2023-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W LIMANOWEJ
    ul. Józefa Marka 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 18 3337 831
    REGON: 491898880
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.limanowa.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi powiatowej nr 1580K Zalesie - Jadamwola - Olszana w km od 10+178 do km 12+252, etap I w km od 10+178 do km 11+320 w miejscowości Jadamwola, Powiat Limanowski”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 1580K Zalesie - Jadamwola - Olszana w km od 10+178 do km 12+252, etap I w km od 10+178 do km 11+320 w miejscowości Jadamwola, Powiat Limanowski. 2. Zamówienie obejmuje w szczególności następujący zakres prac:1) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,2) roboty ziemne,3) budowę kanalizacji deszczowej odwadniającej drogę powiatową,4) budowa zatoki autobusowej,5) budowę chodnika,6) roboty nawierzchniowe,7) budowa oświetlenia ulicznego przejść dla pieszych,8) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadania oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1 : 500,3. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został w dokumentacji postępowania, w szczególności w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót oraz projektowanych postanowieniach umowy - stanowiących załączniki do SWZ. 4. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonane roboty w wysokości 36 miesięcy, liczonego od dnia odbioru końcowego. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 21.2 ppkt 2 SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowaZamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem, że posiada środki w wysokości co najmniej: 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku w zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej Wykonawcy wykazują łącznie.4. Zdolność techniczna lub zawodowa1) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie drogi publicznej w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1693 ze zm.) o wartości brutto każdej z robót co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).Jako wykonanie (zakończenie) robót należy rozumieć wystawienie co najmniej Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).Nie można sumować zadań o mniejszej wartości aby uzyskać wymaganą wartość.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców.2) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem:a) co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, oraz- doświadczenie w realizacji minimum 1 zadania (od rozpoczęcia robót do zakończenia zadania) polegającego na budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie drogi publicznej w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1693 ze zm.) o wartości brutto co najmniej 1 000 000,00 zł, na stanowisku kierownika robót drogowych, kierownika budowy lub inspektora nadzoru budowlanego w specjalności inżynieryjnej drogowej,orazb) co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Jako wykonanie (zakończenie) robót należy rozumieć wystawienie, co najmniej Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).W przypadku uprawnień dla osób dopuszcza się odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do projektowania/kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, pod warunkiem, że zachowują swoją ważność oraz z zastrzeżeniem przepisu art. 12a ustawy Prawo budowlane i przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę,w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień lub kwalifikacji.II. W przypadku gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu zawierają dane w innych walutach niż w złotych polskich, Zamawiający przeliczy wartość według średniego kursu NBP podanego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP, a jeżeli w tym dniu nie publikowano kursu tej waluty – według ostatniego średniego kursu NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP.III. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli podsiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach