Gmina Drwinia ogłasza przetarg
- Adres: 32-709 Drwinia, Drwinia 57
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122849822
- Data zamieszczenia: 2024-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Drwinia
Drwinia 57
32-709 Drwinia, woj. małopolskie
tel. 122849822
REGON: 351555973 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej nr 581258K w km od 0+000 do km 1+020 w miejscowości Niedary, Gmina Drwinia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 581258K "FLORIAŃSKA" w miejscowości Niedary na odcinku od km 0+000 do km 1+020 znajdującej się na działkach nr ewid. 326 i 205/3.Zamówienie obejmuje:- Wykonanie organizacji ruchu na czas robót: projekt wraz z opiniami i zatwierdzeniami, wykonanie, utrzymanie, likwidacja.- Remont istniejącej drogi gminnej polegający na wymianie warstw konstrukcyjnych nawierzchni na zdegradowanych krawędziach jezdni i lokalnie w miejscach przełomów;- Odtworzenie sytuacyjno-wysokościowe istniejących rowów drogowych;- Remont istniejącej opaski polegający na wymianie warstw konstrukcyjnych.- Remont istniejącej nawierzchni drogi poprzez wymianę warstw bitumicznych- Wprowadzenie stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem docelowej organizacji ruchu.Ponadto w ofercie należy uwzględnić koszty przygotowania budowy oraz wszystkich prac pomiarowych i geodezyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa będące załącznikami do SWZ..Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji.UWAGA:1. Zalecane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizję w terenie w celu zaznajomienia się z sytuacją faktyczną oraz specyfiką obiektu i dokładnym zakresem prac. 2. Wykonawca przedłoży harmonogram rzeczowo - finansowy w najpóźniej w dniu zawarcia umowy, przedstawiającym rozbicie cenowe oferty w oparciu o tabele elemetów scalonych załączonego przedmiaru robót. Wprowadzenie zmian w harmonogramie nie będzie traktowane jako zmiany umowy i nie będzie wymagało zawarcia aneksu do umowy.3. Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną oraz z zachowaniem wysokich standardów estetycznych, uwzględniających charakter obiektu. 4. Wykonawca musi wykonać dokumentacje fotograficzną odcinka drogi objętego remontem, w szczególności istniejących zjazdów, ogrodzeń i budynków na posesjach sąsiadujących bezpośrednio z drogą 5. Prowadzić roboty budowlane zgodnie z wymogami STWiOR6. W przypadku zajęcia terenu prywatnego (działek) przy prowadzeniu inwestycji wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zajętym terenem.7. Dokonać pomiarów geodezyjnych w celu wykonania prawidłowego odpływu wód.8. Wykonać prace przygotowawcze, zorganizować zaplecze techniczno - socjalne i teren budowy oraz wszystkie roboty towarzyszące niezbędne do kompleksowej realizacji przedmiotu umowy.9. Przygotować rozliczenie końcowe robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z podwykonawcami, kosztorys powykonawczy wraz z wycenionym wykazem elementów rozliczeniowych, protokoły odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania placu budowy, badania materiałów, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, sprawozdania techniczne Wykonawcy, opinie technologiczną na podstawie wyników badań i pomiarów, operat geodezyjny powykonawczy wraz z oświadczeniem geodety o przedłożeniu do zasobów Starostwa Powiatowego w Bochni, oświadczenie kierownika budowy o wykonaniu robót zgodnie z przepisami. Operat kolaudacyjny należy dostarczyć w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (w formacie *.pdf)Wymagania o których mowa w art. 95 Pzp.1. Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególności.:1) w zakresie robót przygotowawczych2. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usług transportowych, sprzętowych i podobnych.3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów
Dodano: 2024-04-26 - Modernizacja drogi wewnętrznej ul. Przyległej w Smolicach
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa drogi gminnej nr 580415 „Żegocina- Ośrodek Zdrowia” w miejscowości Żegocina w km 0+000 - 0+209, Gmina Żegocina
Dodano: 2024-04-15 - Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej (boczna od ul. Żwirki i Wigury) w Targanicach
Dodano: 2024-04-03 - REMONT DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY ZABIERZÓW
Dodano: 2024-04-02 - Rozbudowa drogi gm. K203469 ul Warszawska w m. Żabno, Przebudowa drogi gm. K203456 ul. Wojska Polskiego w m. Żabno, Przebudowa drogi wewn. ul. 3 Maja w m. Żabno
Dodano: 2024-03-11 - Przebudowa drogi gminnej 540322K ul. Świętego Michała Archanioła w miejscowości Siepraw, Gmina Siepraw.
Dodano: 2024-02-29 - Rozbudowa drogi gminnej nr 203453K w km 0+000,00 do 0+220,00 (ul. Paderewskiego) oraz przebudowa drogi gminnej nr 203491K w km od 0+000,00 do 0+375,00 (ul. Ofiar Katynia) w m. Żabno, gm. Żabno
Dodano: 2024-02-29 - Remont drogi gminnej nr 581258K w km od 0+000 do km 1+020 w miejscowości Niedary, Gmina Drwinia
Dodano: 2024-02-29 - Rozbudowa drogi gm. K203469 ul Warszawska w m. Żabno, Przebudowa drogi gm. K203456 ul. Wojska Polskiego w m. Żabno, Przebudowa drogi wewn. ul. 3 Maja w m. Żabno
Dodano: 2024-01-05