Przetargi.pl
„Przebudowa drogi powiatowej 1866K (ul. Suskiego) w km od 2+840,00 do km 3+160,00 wraz z przejściem dla pieszych w km 3+140,00 w miejscowości Włosienica, Powiat Oświęcimski”

POWIAT OŚWIĘCIMSKI - STAROSTWO POWIATOWE W OŚWIĘCIMIU ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. St. Wyspiańskiego 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT OŚWIĘCIMSKI - STAROSTWO POWIATOWE W OŚWIĘCIMIU
    ul. St. Wyspiańskiego 10
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    REGON: 072181652
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.oswiecim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi powiatowej 1866K (ul. Suskiego) w km od 2+840,00 do km 3+160,00 wraz z przejściem dla pieszych w km 3+140,00 w miejscowości Włosienica, Powiat Oświęcimski”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi powiatowej 1866K (ul. Suskiego) w km od 2+840,00 do km 3+160,00 wraz z przejściem dla pieszych w km 3+140,00 w miejscowości Włosienica, Powiat Oświęcimski”.Inwestycja polega na przebudowie drogi powiatowej nr 1866K ul. Suskiego we Włosienicy w km od 2+840,00 do km 3+160,00 00 wraz z przejściem dla pieszych w km 3+140,00 w zakresie m.in. budowy chodnika, budowy sieci kanalizacji deszczowej, przebudowy jezdni i zjazdów, wykonania oznakowania poziomego i pionowego drogi, doświetlenia przejścia dla pieszych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji robót określają załączniki do SWZ, tj.:• dokumentacja projektowa,• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,• przedmiar robót,• projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, którego zostaną wprowadzone do treści tej umowy.Roboty będą prowadzone w oparciu o zgłoszenie robót.UWAGA!! Dokumentacja projektowa obejmuje większy (częściowo już wykonany) zakres robót budowlanych. Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje tylko odcinek nr 2 drogi powiatowej nr 1866K ul. Suskiego we Włosienicy – od budynku nr 71 do skrzyżowania z drogą krajową nr 44.Wykonawca jest zobowiązany m. in. do:• prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z uwzględnieniem wszelkich uzgodnień z administratorami sieci i urządzeń istniejących w obszarze prowadzonych robót;• zapewnienia na własny koszt sprawowania kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia prac w poszczególnych specjalnościach, zgodnie z przedmiotem zamówienia;• wykonania i uzgodnienia na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz wykonania robót wynikających z tego projektu wraz z bieżącym utrzymaniem wykonanego oznakowania i jego likwidacją po zakończeniu robót; w tym do wystąpienia z wnioskiem o zatwierdzenie projektu organizacji ruchu do właściwego organu w terminie do 21 dni od dnia zawarcia umowy;• prowadzenia robót w taki sposób, aby przez cały czas realizacji zamówienia zapewnić bezpieczne dojście i dojazd do nieruchomości zlokalizowanych przy ul. Suskiego we Włosienicy lub do których dostęp odbywa się poprzez tą drogę oraz zapewnić ciągłość dostaw mediów;• zabezpieczenia i wygrodzenia placu budowy, oznakowania miejsca prowadzonych robót, zabezpieczenia przed dostępem osób postronnych do terenu budowy i przechowywanych tam materiałów na własny koszt, zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej;• zapewnienia na własny koszt kompleksowej obsługi geodezyjnej robót przez uprawnionego geodetę;• powiadomienia operatorów wszystkich sieci instalacyjnych, w szczególności elektrycznych, gazowych, wodno-kanalizacyjnych, teleinformatycznych, których infrastruktura znajduje się w rejonie placu budowy oraz jego oddziaływania;• powiadomienia właścicieli nieruchomości objętych przerwami w dostawach prądu, wody, gazu i innych, spowodowanych prowadzonymi robotami, w terminie co najmniej na 3 dni przed planowanymi przerwami;• zapewnienia na własny koszt i odpowiedzialność odpowiednio: składowania, transportu, utylizacji: materiałów pochodzących z rozbiórek, demontaży, wycinek oraz odpadów;• zapewnienia dozoru mienia na terenie robót na własny koszt.UWAGA:Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy z Zamawiającym w zakresie obowiązków wynikających z uzyskanego przez Zamawiającego dofinansowania zadania w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego produktu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z działem XVIII SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 112 ust. 2 Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto polegającą na budowie chodnika wrazz siecią kanalizacji deszczowej.Korzystanie przez wykonawcę ze zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych.2. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.4. Dokument, o którym mowa powyżej w szczególności powinien określać:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących odpowiednio wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 4 Pzp, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.7. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach