Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w Uniejowie ulica Jana Pawła II wraz z budową kanalizacji deszczowej

Gmina Uniejów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-210 Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła 13
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 063 2888192 , fax. 063 2888192
  • Data zamieszczenia: 2016-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Uniejów
    ul. Błogosławionego Bogumiła 13 13
    99-210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 063 2888192, fax. 063 2888192
    REGON: 31101957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w Uniejowie ulica Jana Pawła II wraz z budową kanalizacji deszczowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej (wewnętrznej), realizowanej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi gminnej w Uniejowie ulica Jana Pawła II wraz z budową kanalizacji sanitarnej zlokalizowane na działkach nr 1797/1, 2666, 1117/3, 1198 i 1200. Zamówieniem objęta jest również przebudowa zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 473 (zlokalizowanego na działce nr 1967) na drogę wewnętrzną wraz z budową przepustu pod zjazdem według odrębnego opracowania Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonywania prac budowlanych na działce nr 1793/10. Długość zaprojektowanego odcinka drogi -0,920 km (droga) + 0,020 km (zjazd) Szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej - 6,00 m Szerokość chodnika 2,00 m Zakres prac przebudowy drogi obejmuje: - roboty przygotowawcze - wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem; - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 20 cm; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca); - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna); - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm - wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowego gr. 8 cm - wykonanie kanalizacji deszczowej o dł. 0,991 km - wykonanie oznakowania pionowego - roboty wykończeniowe Nawierzchnia na włączeniu do drogi powiatowej - ul. Targowej Na włączeniu ulicy Jana Pawła II do drogi powiatowej ul. Targowej w Uniejowie należy wykonać konstrukcję nawierzchni jak dla obciążenia ruchem KR-2 (zgodnie z dokumentacją projektową) Nawierzchnia zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 473 na drogę wewnętrzną ul. Jana Pawła II Na włączeniu ulicy Jana Pawła II do drogi wojewódzkiej należy wykonać konstrukcję nawierzchni jak dla obciążenia ruchem KR-3 (zgodnie z dokumentacją projektową) Uwaga! W ul. Jana Pawła II przebiega sieć wodociągowa i kanalizacyjna i sieć teletechniczna. Wykonawca realizując roboty zobowiązany jest zachować szczególną staranność, aby nie uszkodzić przedmiotowych sieci. W przypadku uszkodzenia którejkolwiek z sieci lub jakiegokolwiek urządzenia, znajdujących się na terenie realizowanych robót budowlanych, wykonawca zobowiązany będzie naprawić ją na swój koszt. Przed przystąpieniem do wyceny robót zaleca się dokonania wizji lokalnej w terenie. Przedmiary załączone do postępowania należy traktować pomocniczo. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać porządek na terenie budowy, na bieżąco i systematycznie likwidować wszelkie zagrożenia. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do przedstawienia dla organu nadzoru budowlanego w celu zgłoszenia zakończenia robót, w tym dokumentację powykonawczą wraz z zarejestrowaną w państwowym zasobie geodezyjno - kartograficznym inwentaryzacją geodezyjną. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przy odbiorze robót (w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia) kosztorys powykonawczy z realizacji przedsięwzięcia według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. Kosztorys powykonawczy stanowi załącznik do protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp informuje, że jeżeli w SIWZ i jej załącznikach wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów lub urządzeń, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie urządzeń itd. mają one charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych. Zaoferowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do zdefiniowania nowego, w kluczowych elementach niezgodnego z dokumentacją projektową, opisu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów i urządzeń wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie materiałów i urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania materiałów i urządzeń wymienionych w dokumentacji projektowej. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokonanie wizji lokalnej w terenie, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi. Zamawiający wystąpił o dofinansowanie przedmiotu zamówienia ze środków Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016 - 2019.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ 1. Wadium należy wnieść w wysokości 15 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.: Dz. U. z 2016 r., poz. 359) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 14 8557 0009 2005 0200 0130 0001 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w pkt XI SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miasta w Uniejowie przed upływem terminu składania ofert w kopercie oznaczonej w następujący sposób: Wadium - przetarg na roboty budowlane w zakresie zadania pn. Przebudowa drogi gminnej w Uniejowie ulica Jana Pawła II wraz z budową kanalizacji deszczowej nie otwierać przed 25.07.2016 r., godz. 10:30 . 5. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Uniejów b) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ) c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ) d) być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4 a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt. 5 stosuje się odpowiednio 7. W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt. 1-4 Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona. 8. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ). Oferent zobowiązany jest podać w ofercie dokładną informację odnośnie zwrotu wadium tj. adres banku, numer konta itp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji, na który Wykonawca przedłuża okres rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uniejow.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach