Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 109405L od km 0+000 do km 1+275 w miejscowości Bukowina, uszkodzonej w wyniku gwałtownego spływu wód opadowych w 2017 r.

Urząd Gminy w Biszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 23425 Biszcza, Biszcza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 856 022 , fax. 846 856 301
  • Data zamieszczenia: 2018-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Biszczy
    Biszcza 79
    23425 Biszcza, woj. lubelskie
    tel. 846 856 022, fax. 846 856 301
    REGON: 99974200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biszcza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 109405L od km 0+000 do km 1+275 w miejscowości Bukowina, uszkodzonej w wyniku gwałtownego spływu wód opadowych w 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej Nr 109405L od km 0+000 do km 1+275 w miejscowości Bukowina, uszkodzonej w wyniku gwałtownego spływu wód opadowych w 2017 r. 2. Zakres robót obejmuje: Droga gminna Nr 109405L jest drogą publiczną klasy D (droga dojazdowa). Pikietaż początku robót zlokalizowano w km 0+000 na krawędzi jezdni drogi powiatowej Nr 2936L. Pikietaż końca robót km 1+275 usytuowano na skrzyżowaniu z drogą gminną Nr 109409L. Podstawowa szerokość jezdni drogi gminnej po przebudowie będzie wynosić 3,50 m. Wzdłuż trasy drogi gminnej zlokalizowano mijanki. Szerokość jezdni na mijankach zwiększa się do 5,00 m w stosunku do 3,50 m szerokości podstawowej. Zwiększenie szerokości umożliwi wymijanie się pojazdów. Szerokość pobocza gruntowego o nawierzchni ulepszonej wynosi 0,75 m. Po obu stronach jezdni zaprojektowano zjazdy do pól oraz posesji. Z uwagi na przeważający rolniczy charakter ruchu prowadzonego na przedmiotowym obszarze zdecydowano o poszerzeniu nawierzchni zjazdów do podstawowej szerokości 5,00 m. Włączenia zjazdów do drogi gminnej wyokrąglono łukami o promieniu R = 3 m. W ramach przebudowy drogi zaprojektowano odtworzenie istniejącego systemu odwodnienia drogi gminnej poprzez konserwację rowów przydrożnych, wymianę przepustów pod zjazdami i pod drogą gminną na przepusty z tworzywa sztucznego oraz blachy falistej. W zakres robót wchodzą następujące elementy podstawowe: a) ścinanie drzew i karczowanie pni, b) wycinka zakrzaczeń, c) rozebranie istniejącej nawierzchni, d) rozebranie istniejących przepustów pod drogą oraz pod zjazdami, e) roboty ziemne, f) wykonanie ław przepustów pod drogą oraz pod zjazdami, g) wykonanie przepustów z PEHD pod zjazdami wraz z montażem prefabrykowanych ścianek skośnych, h) wykonanie przepustów z PEHD pod drogą wraz z wykonaniem umocnień wlotu i wylotu przepustów z kamienia łamanego, i) wykonanie przepustu z rury stalowej spiralnie karbowanej pod drogą gminną wraz z wykonaniem żelbetowych ścianek czołowych, j) wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni z zagęszczeniem podłoża, k) wykonanie warstwy mrozoochronnej z mieszanki kruszywa związanego hydraulicznie cementem, l) wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego, m) skropienie warstwy podbudowy zasadniczej emulsją asfaltową, n) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, o) skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową, p) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, q) ulepszenie poboczy gruntowych z mieszanki kruszywa niezwiązanego, r) wykonanie nawierzchni zjazdów z mieszanki kruszywa niezwiązanego oraz betonu asfaltowego, s) montaż barier stalowych ochronnych, t) wprowadzenie stałej organizacji ruchu, u) roboty wykończeniowe. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. kwota wadium: - 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku Spółdzielczym w Biszczy, Nr konta bankowego: 97 9649 0002 2001 0000 0101 0003 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, ze zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – „Przebudowa drogi gminnej Nr 109405L od km 0+000 do km 1+275 w miejscowości Bukowina, uszkodzonej w wyniku gwałtownego spływu wód opadowych w 2017 r.” 4.W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 5.Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 ppkt 2)-5) SIWZ muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 5 PZP. Kserokopię dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jedna na jego zwrot bez dekompletowania oferty. 6.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 7.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesienie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust 1 oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,(jeżeli dotyczy) 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz oferty; 2) Oświadczenia wzór zał. 2 i 3 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo-jeżeli dotyczy; 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy; 5) Dowód wniesienia wadium; W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie Zamawiającego informacji z otwarcia ofert wykonawca zobowiązany jest do przekazania oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. powyższe dokumenty opisano szczegółowo w rozdziale XI SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach