Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w gminie Urzędów

Gmina Urzędów ogłasza przetarg

  • Adres: 23250 Urzędów, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 822 50 42 , fax. 81 822 51 50
  • Data zamieszczenia: 2018-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urzędów
    ul. Rynek 26
    23250 Urzędów, woj. lubelskie
    tel. 81 822 50 42, fax. 81 822 51 50
    REGON: 54908043729
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia zakładka przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w gminie Urzędów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w gminie Urzędów. Część I - nawierzchnie z kruszywa Zadanie a) – Przebudowa odcinków dróg gminnych w sołectwie Bęczyn celem poprawy ich przejezdności; Wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 1520 m2, oraz wbudowanie kruszywa frakcji 31,5-63 mm o gr. 10 cm - 1520 m2; Zadanie b) – Przebudowa odcinka drogi gminnej w m. Józefin dz. nr ewid. 190/2 ; Wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 612 m2, oraz wbudowanie kruszywa frakcji 31,5-63 mm o gr. 10 cm - 612 m2; Zadanie c) – Przebudowa dróg gminnych na działkach nr 430,533,723 w sołectwie Leszczyna celem poprawy przejezdności część I i część II; Wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 480 + 180 m2, oraz wbudowanie kruszywa frakcji 31,5-63 mm o gr. 10 cm – 480+180 m2; Zadanie d) - Poprawa przejezdności poprzez zakup i wbudowanie kruszywa na utwardzenie poboczy drogi gminnej nr 108319 w m. Popkowice Księże; Wykonanie mechanicznego ścinania poboczy o gr. 10 cm – 250 m2, oczyszczenie rowów z namułu gr. 20 cm – 500 m, oraz podbudowa z kruszywa naturalnego o gr. 8 cm – utwardzenie poboczy – 250 m2; Część II - nawierzchnie z płyt typu YOMB Zadanie e) - Przebudowa odcinka drogi w miejscowości Góry na działce nr 192; Wykonanie robót pomiarowych, oraz robót ziemnych – 28,35 m3, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża – 110,07 m2, warstwa odsączająca z piasku gr 10 cm po zagęszczeniu i podbudowa gruntocementowa gr. 12 cm po zagęszczeniu – 84,00m2, nawierzchnia z płyt YOMB – 84,00m2; Zadanie f) - Przebudowa drogi gminnej na działce nr 15 obręb Majdan Moniacki; Wykonanie robót pomiarowych, oraz robót ziemnych – 13,50 m3, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża – 75,00 m2, warstwa odsączająca z piasku gr 10 cm po zagęszczeniu – 75,00 m2 i podbudowa gruntocementowa gr. 12 cm po zagęszczeniu – 45,00m2, nawierzchnia z płyt YOMB – 45,00m2; Zadanie g ) - Przebudowa odcinka drogi w miejscowości Mikuszewskie dz. nr ewid. 899 i 809; Wykonanie robót pomiarowych, oraz robót ziemnych – 17,76 m3, ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża – 111,00 m2, ława betonowa – 2,96 m3, obrzeża betonowe 74,00m, warstwa odsączająca z piasku gr 10 cm po zagęszczeniu – 111,00 m2 i podbudowa gruntocementowa gr. 10 cm po zagęszczeniu – 111,00m2, nawierzchnia z płyt YOMB – 111,00m2; Zadanie h) – Przebudowa odcinka drogi w miejscowości Popkowice na działce nr ewid. 529; Wykonanie robót pomiarowych – 0,06 km, ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża – 150,00 m2, ława betonowa – 4,80 m3, obrzeża betonowe 120,00m, warstwa odsączająca gr 10 cm po zagęszczeniu – 150,00 m2 i podbudowa gruntocementowa gr. 12 cm po zagęszczeniu – 150,00m2, nawierzchnia z płyt YOMB – 150,00m2; Zadanie i) – Przebudowa odcinka drogi gminnej w m. Rankowskie na działce nr ewid. 414; Wykonanie robót pomiarowych, oraz robót ziemnych – 36,75 m3, ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża – 105,00 m2, ława betonowa – 2,40 m3, obrzeża betonowe - 60,00m, warstwa odsączająca gr 10 cm po zagęszczeniu – 105,00 m2 i podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm po zagęszczeniu – 105,00m2, nawierzchnia z płyt YOMB – 105,00m2; Zadanie j) - Przebudowa odcinka drogi w miejscowości Urzędów działka nr ewid. 447; Wykonanie robót pomiarowych, oraz robót ziemnych – 42,00 m3, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża – 168,00 m2, ława betonowa – 3,36 m3, obrzeża betonowe 84,00m, warstwa odsączająca z piasku gr 10 cm po zagęszczeniu – 168,00 m2 i podbudowa gruntocementowa gr. 12 cm po zagęszczeniu – 168,00m2, nawierzchnia z płyt YOMB – 168,00m2; Zadanie k) – Przebudowa drogi gminnej na działce nr 394 obręb Zakościelne, sołectwo Zakościelne; Wykonanie mechaniczne koryta – 108,00 m2, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża – 108,00 m2, ława betonowa – 2,16 m3, obrzeża betonowe 54,00m, warstwa odsączająca z piasku gr 10 cm – 108,00 m2, podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm po zagęszczeniu – 108,00 m2, podbudowa z piasku stabilizowanego cementem gr. 4 cm– 108,00m2, nawierzchnia z płyt YOMB – 108,00m2, ręczne plantowanie – 22,68 m2. Szczegółowe zakresy robót budowlanych w poszczególnych ww. zadaniach, określają załączniki nr 1a pn. przedmiary robót na podstawie których wykonawcy opracują kosztorysy ofertowe na poszczególne zadania, z uwzględnieniem zapisów nw. punktu 2. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również i inne prace towarzyszące, m. in.: 1) zorganizowanie na swój koszt placu budowy, a także prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów, w szczególności sporządzenia protokołów potwierdzających wykonanie robót i dokonanie odbioru robót ulegających zakryciu, odbioru końcowego i pogwarancyjnego, 3) opracowanie dokumentacji powykonawczej, 4) naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, gdy dotyczy, 5) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 3. Do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawcy obowiązani są zastosować materiały , wyroby dobrej jakości posiadające certyfikaty CE dopuszczające do stosowania ich na terenie krajów UE, oraz odpowiednie atesty i aprobaty techniczne, a także spełniać aktualne normy branżowe PN, itp., których okazania zamawiający może żądać przed wbudowaniem. Każdy rodzaj robót, w którym Wykonawca wbuduje nie zbadane i nie zaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nieprzyjęciem i niezapłaceniem. W każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto znaków towarowych, patentów, pochodzenia materiałów oraz nazw producentów czy konkretnych modeli, należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych ( nie gorszych) parametrach technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe – Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów, a operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. 4. Wykonawca jest zobowiązany do porównania zgodności przekazanych opracowań - w szczególności formularze pn. przedmiary robót - zał. nr 1a, jak i zapisów niniejszego ogłoszenia, propozycji umowy, itp., i w przypadku jakichkolwiek niezgodności, wątpliwości zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienia, w trybie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykazywanie przez wybranego wykonawcę niezgodności (dla zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia), w ww. dokumencie po terminie składania ofert i wybraniu oferty najkorzystniejszej, zamawiający pozostawi bez rozpoznania. 5. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę a także Podwykonawcę na podstawie mowy o pracę osób wykonujących roboty ( czynności) w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, wskazane przez zmawiającego, jeżeli ich wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.): 1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to: - wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarach robót – zał. nr 1a do niniejszej siwz - tj. czynności (związane z wbudowaniem płyt i kruszywa), tzw. pracowników fizycznych, z wyłączeniem kadry kierowniczej, osób kierujących budową, pracowników administracyjnych, a także wykonujących obsługę geodezyjną i dostawców materiałów; 2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych: – wykonawca w terminie do 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, przedłoży zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych są zatrudnione na podstawie umowy o pracę zarówno przez wykonawcę jak i podwykonawców. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, - wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, - rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, - podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; W przypadku wystąpienia zmian dot. zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez zamawiającego, wykonawca ma obowiązek w terminie do 3 dni od ich zaistnienia zgłosić na piśmie zmianę zamawiającemu. 3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, a także sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań: - w trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów np. kopii zanonimizowanych umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy, umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, a informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, stanowisko, powinny być możliwe do zidentyfikowania, lub zaświadczeń właściwego oddziału ZUS, potwierdzających opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę, lub kopii dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika, pracowników przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowango w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, itp., b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, d) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli. 5. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kar umownych w wysokości określonej w propozycji umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. 6. Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na wyszczególnione wyżej zadania w poszczególnych częściach, zamawiający nie ogranicza części ani zadań na które wykonawca może złożyć ofertę. Na każde wyszczególnione zadanie będzie zawarta oddzielna umowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia, które stanowi załącznik nr 3 do siwz; 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 2 do siwz; 3) wykonawca, który polega na zdolnościach ( zasobach) innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do siwz); VII. Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: cz. VI punkt C ppkt. 1) niniejszej siwz, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, wskazane w ppkt. 1) nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punktach 1) i 2) niniejszej części; 5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia , o których mowa w punktach 1) i 2) niniejszej części , składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6) jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię. 7) kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie załączników nr 1a pn. przedmiary robót na zadanie/ zadania, na które zostanie złożona oferta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach