Przetargi.pl
„Przebudowa dróg gminnych Nr 115144L – ul. 11-go Listopada na odcinku od km 0+000 do km 0+281,79 i od km 0+373,20 do km 0+779, Nr 115140L – ul. Oskara Kolberga na odcinku od km 0+000 do km 0+308 i Ks. Józefa Chmielewskiego na odcinku od km 0+000 do 213,24 w Biłgoraju” planowanego do realizacji w ramach Programu wieloletniego pn. „Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019”.

Gmina Miasto Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23400 Biłgoraj, Plac Wolności
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 869 600 , fax. 846 869 665
  • Data zamieszczenia: 2018-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Biłgoraj
    Plac Wolności 16
    23400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 846 869 600, fax. 846 869 665
    REGON: 95036902000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umbilgoraj.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dróg gminnych Nr 115144L – ul. 11-go Listopada na odcinku od km 0+000 do km 0+281,79 i od km 0+373,20 do km 0+779, Nr 115140L – ul. Oskara Kolberga na odcinku od km 0+000 do km 0+308 i Ks. Józefa Chmielewskiego na odcinku od km 0+000 do 213,24 w Biłgoraju” planowanego do realizacji w ramach Programu wieloletniego pn. „Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest przebudowa ulicy 11-go Listopada, ulicy Oskara Kolberga oraz ulicy Ks. Józefa Chmielewskiego w Biłgoraju. W ramach zadania przewiduje się także wykonanie oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej wraz z drenażem. W/w roboty będą realizowane w zakresie n/w branż: - drogowa - sanitarna - kanalizacja deszczowa +drenaż, przebudowa sieci gazowej, kolizje wod-kan - elektryczna - oświetlenie drogowe, kolizje energetyczne - stała organizacja ruchu - zieleń I. Ulica Ks. Józefa Chmielewskiego Zakres zadania obejmuje między innymi: a) Roboty przygotowawcze – pomiary, zdjęcie ziemi urodzajnej, b) roboty rozbiórkowe, c) roboty ziemne - wykonanie wykopów, wykonanie nasypów z kruszywa drobnego wraz z zagęszczeniem, d) profilowanie i zagęszczanie podłoża, e) wykonanie podbudowy na jezdni, zjazdach, chodnikach f) elementy ulicy - krawężniki, obrzeża g) wykonanie nawierzchni zjazdów i chodników z kostki betonowej h) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego i) roboty wykończeniowe – plantowanie powierzchni gruntu wraz z obsianiem mieszanką traw, j) wykonanie elementów stałej organizacji ruchu – oznakowanie poziome i pionowe, słupki przeszkodowe, k) inwentaryzacja powykonawcza, l) roboty branży sanitarnej – kanalizacja deszczowa, m) roboty branży elektrycznej – oświetlenie uliczne, zabezpieczenie istniejącej linii energetycznej, n) przebudowa sieci gazowniczej – kolizje. Stan istniejący Ulica Ks. Józefa Chmielewskiego na całej swej długości jest ulicą o nawierzchni gruntowej z niezagospodarowanym pasem drogowym. Stan projektowany Przyjęte parametry techniczno – użytkowe: a) droga jednojezdniowa dwupasowa dwukierunkowa, b) kategoria drogi – gminna, c) klasa techniczna drogi – D (dojazdowa), d) przekrój uliczny, e) podstawowa szerokość jezdni – 5,5 m, Jezdnia, chodniki i zjazdy W celu przebudowy ul. Ks. Józefa Chmielewskiego projektuje się wykonanie nowej jezdni o nawierzchni bitumicznej oraz chodników i zjazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej. Przed przystąpieniem do robót bitumicznych należy wykonać roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni chodników oraz pozostałych elementów ulic. W trakcie wykonywania robót rozbiórkowych kostkę brukową należy rozbierać ręcznie, segregować, układać na paletach i wywozić w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Analogicznie należy postępować ze wszystkimi materiałami rozbiórkowymi nadającymi się do ponownego wbudowania. Przed wykonaniem warstw bitumicznych należy wykonać projektowane urządzenia odwadniające. Przed wykonaniem warstwy ścieralnej należy wykonać regulację wysokościową urządzeń infrastruktury podziemnej. Projektuje się wykonanie obustronnego chodnika na ul. Ks. Józefa Chmielewskiego. Chodniki należy wykonać z kostki brukowej gr. 6cm typu Holland z fazą w kolorze szarym. Przed każdym przejściem dla pieszych należy ułożyć po obu stronach przejścia 2 rzędy płyt chodnikowych z wybrzuszeniem o wym. 40x40x6 koloru żółtego na całą szerokość przejścia. Wszystkie słupki znaków pionowych, włazy kanałowe, zasuwy oraz inne napotkane urządzenia uzbrojenia podziemnego należy obrobić kostką trapezową w kolorze nawierzchni, w jakiej występuje napotkane urządzenie. Projektuje się przebudowę wszystkich zjazdów z ul. Ks. Józefa Chmielewskiego. Nawierzchnie zjazdów należy wykonać z betonowej kostki brukowej gr. 8cm typu Holland z fazą w kolorze grafitowym. Konstrukcja nawierzchni jezdni - przekrój uliczny, - jezdnia – szer. 5,50 - spadek poprzeczny jezdni – 2% - w-wa ścieralna z SMA 11S – gr. 4cm - w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W – gr. 6cm - podbudowa z kruszywa 0/31,5mm wg. WT-4 . – gr. 25cm - podbudowa z kruszywa 0/2mm wg. WT-4 . – gr. 15cm Konstrukcja chodnika - kostka brukowa betonowa typu Holland z fazą – gr. 6cm (kolor szary) - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 5cm - podbudowa z kruszywa 0/31,5mm wg. WT-4 dla KR1-2 z 2010 r. – gr. 15cm - obrzeże betonowe 8x30cm Konstrukcja zjazdów indywidualnych - kostka brukowa betonowa typu Holland z fazą – gr. 8cm (kolor grafitowy) - podsypka cementowo-piaskowa – gr. 3cm - podbudowa z kruszywa 0/31,5mm wg. WT-4 dla KR1-2 z 2010 r. – gr. 20cm - podbudowa z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa – gr. 10cm - obrzeże betonowe 8x30cm Odwodnienie Projektuje się odwodnienie powierzchniowe jezdni poprzez spadki podłużne i poprzeczne do projektowanych wpustów kanalizacji deszczowej. Roboty branży elektrycznej Projektuje się zasilanie oświetlenia ulicy Ks. Józefa Chmielewskiego z istniejącego obwodu oświetlenia ulicznego SOU przy stacji transformatorowej „Sitarska II” z wykorzystaniem istniejącego kabla YAKY 4x35. Zaprojektowano oświetlenie oprawami ulicznymi o mocy znamionowej oprawy 71 W oraz 27 W ze źródłami światła typu LED. Oprawy montować na słupach cylindrycznych aluminiowych anodowanych wysokości 9m. Roboty branży sanitarnej – kolizje gazociągowe. Usunięcie kolizji gazociągowych z projektowaną jezdnią asfaltową. Inne roboty towarzyszące: Rozbiórki, roboty pomiarowe, odwodnienie wykopów, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wszystkich branż. II. Ulica 11-go Listopada Zakres zadania obejmuje między innymi: a) Roboty przygotowawcze – pomiary, zdjęcie ziemi urodzajnej, karczowanie b) Roboty rozbiórkowe c) roboty ziemne - wykonanie wykopów, nasypów d) profilowanie i zagęszczanie podłoża, e) wykonanie podbudowy na jezdni, zjazdach, chodnikach, ścieżkach rowerowych, zatokach postojowych f) elementy ulicy - krawężniki, obrzeża g) wykonanie nawierzchni zjazdów i chodników z kostki betonowej h) wykonanie nawierzchni jezdni, zatok postojowych i ścieżek rowerowych z betonu asfaltowego i) roboty wykończeniowe – plantowanie powierzchni gruntu wraz z obsianiem mieszanką traw, j) wykonanie elementów stałej organizacji ruchu – oznakowanie poziome i pionowe, k) inwentaryzacja powykonawcza, l) roboty branży sanitarnej – kanalizacja deszczowa, drenaż m) roboty branży elektrycznej – oświetlenie uliczne, zabezpieczenie istn. kabli. Stan istniejący Ul. 11-go Listopada na odcinku od skrzyżowania z Al. 400-lecia i ul. Ks. Józefa Chmielewskiego do ul. Gorajskiego jest drogą o nawierzchni bitumicznej o szerokości 10-11 m. Droga w stanie istniejącym nie posiada chodników i wydzielonych miejsc postojowych. Stan techniczny drogi określa się jako niezadowalający. Droga posiada liczne przełomy i zaniżenia. Całość odcinka drogi znajduje się w obszarze zabudowanym. Nawierzchnia drogi jest niejednorodna, posiada widoczne uzupełnienia po naprawach i remontach cząstkowych oraz po budowie kanalizacji. Krawężniki betonowe są zniszczone z widocznymi ubytkami w swojej strukturze i odchyleniami od linii prostej. Zjazdy indywidualne w obrębie pasa drogowego nie posiadają jednolitej nawierzchni, miejscami są utwardzone prefabrykatami betonowymi a miejscami są to zjazdy o nawierzchni gruntowej. Na odcinku od ul. Gorajskiego do ul. Kolberga występuje nawierzchnia gruntowa z niezagospodarowanym pasem drogowym. Przyjęte parametry techniczno – użytkowe: f) droga jednojezdniowa dwupasowa dwukierunkowa, g) kategoria drogi – gminna, h) klasa techniczna drogi – Z (Zbiorcza), i) przekrój uliczny, j) podstawowa szerokość jezdni – 5,5m, Jezdnia, chodniki i zjazdy Realizację ul. 11-go Listopada podzielona na dwa etapy. Pierwszy etap to przebudowa istniejącego odcinka drogi od skrzyżowania z Al. 400-lecia i ul. Chmielewskiego do ul. Gorajskiego. Przebudowa w/w odcinka ma na celu dostosowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz zagospodarowanie pasa drogowego do projektowanych parametrów geometrycznych. W ramach przebudowy istniejącego odcinka należy wykonać wyrównanie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną oraz wykonać warstwę wiążącą i ścieralną. Od skrzyżowania z Al. 400-lecia i ul. Chmielewskiego do ul. Kolberga zaprojektowano obustronne chodniki z betonowej kostki brukowej oraz ścieżkę rowerową o nawierzchni bitumicznej. W miejscu istniejącego skrzyżowania Al. 400-lecia, ul. Chmielewskiego i 11–go Listopada zaprojektowano skrzyżowanie typu rondo. Na trzech wlotach zastosowano wyspy dzielące z azylem dla pieszych, czwarty wlot, ze względu na brak terenu włączono swobodnie. Drugi etap to przebudowa ul. 11-go Listopada od ul. Gorajskiego do ul. Kolberga. W ramach przebudowy ulicy projektuje się wykonanie nowej jezdni wraz z zatoka postojową o nawierzchni bitumicznej, budowę ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej, budowę chodników oraz zjazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej. Przed przystąpieniem do robót bitumicznych należy wykonać roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni chodników oraz pozostałych elementów ulic. W trakcie wykonywania robót rozbiórkowych kostkę brukową należy rozbierać ręcznie, segregować, układać na paletach i wywozić w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Analogicznie należy postępować ze wszystkimi materiałami rozbiórkowymi nadającymi się do ponownego wbudowania. Przed wykonaniem warstw bitumicznych należy wykonać projektowane urządzenia odwadniające. Przed wykonaniem warstwy ścieralnej należy wykonać regulację wysokościową urządzeń infrastruktury podziemnej. Wszystkie znaki drogowe, urządzenia infrastruktury podziemnej (włazy, zasuwy, hydranty itp.) występujące w nawierzchni z kostki brukowej należy obrobić kostką trapezową w kolorze nawierzchni. Konstrukcja nawierzchni jezdni odcinek od ul. 400-lecia do ul. Gorajskiego (z wyłączeniem skrzyżowania z ul. Poniatowskiego) - przekrój uliczny , - jezdnia – szer. 5,50m - spadek poprzeczny jezdni – 2% - w-wa ścieralna z SMA 11S – gr. 4cm - w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W – gr. 6cm - w-wa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 16W – gr. wg tabeli wyrównań Konstrukcja nawierzchni jezdni odcinek od ul. Gorajskiego do ul. Kolberga - przekrój uliczny , - jezdnia – szer. 5,50m - spadek poprzeczny jezdni – 2% - w-wa ścieralna z SMA 11S – gr. 4cm - w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W – gr. 6cm - podbudowa z kruszywa 0/31,5mm wg. WT-4 . – gr. 25cm - podbudowa z kruszywa 0/2mm wg. WT-4 . – gr. 15cm Konstrukcja chodnika - kostka brukowa betonowa typu Holland z fazą – gr. 6cm (kolor szary) - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 5cm - podbudowa z kruszywa 0/31,5mm wg. WT-4 dla KR1-2 z 2010 r. – gr. 15cm - obrzeże betonowe 8x30cm Konstrukcja ścieżki rowerowej - w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8S – gr. 4cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm – 25cm - podbudowa z kruszywa 0/2mm – 15cm - obrzeże betonowe 8x30cm Konstrukcja zjazdów indywidualnych - kostka brukowa betonowa typu Holland z fazą – gr. 8cm (kolor grafitowy) - podsypka cementowo-piaskowa – gr. 5cm - podbudowa z kruszywa 0/31,5mm wg. WT-4 dla KR1-2 z 2010 r. – gr. 20cm - podbudowa z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa – gr. 20cm - obrzeże betonowe 8x30cm Odwodnienie Projektuje się odwodnienie powierzchniowe jezdni poprzez spadki podłużne i poprzeczne do projektowanych wpustów kanalizacji deszczowej. Dodatkowo planowane jest wykonanie drenażu. Roboty branży elektrycznej Zaprojektowano oświetlenie oprawami ulicznymi o mocy znamionowej oprawy 71 W oraz 27 W ze źródłami światła typu LED. Oprawy montować na słupach cylindrycznych aluminiowych anodowanych wysokości 9m. Inne roboty towarzyszące: Rozbiórki, roboty pomiarowe, odwodnienie wykopów, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wszystkich branż. III. Ulica Kolberga Zakres zadania obejmuje między innymi: n) Roboty przygotowawcze – pomiary, zdjęcie ziemi urodzajnej, karczowanie o) Roboty rozbiórkowe p) roboty ziemne - wykonanie wykopów, nasypów q) profilowanie i zagęszczanie podłoża, r) wykonanie podbudowy na jezdni, zjazdach, chodnikach, ścieżkach rowerowych, zatokach postojowych s) elementy ulicy - krawężniki, obrzeża t) wykonanie nawierzchni zjazdów i chodników z kostki betonowej u) wykonanie nawierzchni jezdni, zatok postojowych i ścieżek rowerowych z betonu asfaltowego v) roboty wykończeniowe – plantowanie powierzchni gruntu wraz z obsianiem mieszanką traw, w) wykonanie elementów stałej organizacji ruchu – oznakowanie poziome i pionowe, x) inwentaryzacja powykonawcza, y) roboty branży sanitarnej – kanalizacja deszczowa, drenaż z) roboty branży elektrycznej – oświetlenie uliczne, zabezpieczenie istn. kabli. Stan istniejący Ul. Kolberga od połączenia z ul. 11-go Listopada do końca projektowanego odcinka jest ulicą o nawierzchni gruntowej z niezagospodarowanym pasem drogowym. Nawierzchnia gruntowa drogi jest w złym stanie technicznym. Droga posiada liczne przełomy i zaniżenia, w których tworzą się zastoiska wody. Lokalnie w celu poprawienia dostępności droga została utwardzona płytami betonowymi. Przyjęte parametry techniczno – użytkowe: k) droga jednojezdniowa dwupasowa dwukierunkowa, l) kategoria drogi – gminna, m) klasa techniczna drogi – L (Lokalna), n) przekrój uliczny, o) podstawowa szerokość jezdni – 5,5m, Jezdnia, chodniki i zjazdy Projektuje się budowę ul. Kolberga na odcinku od ul. 11-go Listopada do końca projektowanego odcinka. W ramach budowy ulicy projektuje się wykonanie nowej jezdni o nawierzchni bitumicznej oraz budowę ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej, budowę chodnika i zjazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej. Przed przystąpieniem do robót bitumicznych należy wykonać roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni chodników oraz pozostałych elementów ulic. W trakcie wykonywania robót rozbiórkowych kostkę brukową należy rozbierać ręcznie, segregować, układać na paletach i wywozić w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Analogicznie należy postępować ze wszystkimi materiałami rozbiórkowymi nadającymi się do ponownego wbudowania. Przed wykonaniem warstw bitumicznych należy wykonać projektowane urządzenia odwadniające. Przed wykonaniem warstwy ścieralnej należy wykonać regulację wysokościową urządzeń infrastruktury podziemnej. Wszystkie znaki drogowe, urządzenia infrastruktury podziemnej (włazy, zasuwy, hydranty itp.) występujące w nawierzchni z kostki brukowej należy obrobić kostką trapezową w kolorze nawierzchni. Konstrukcja nawierzchni jezdni - przekrój uliczny , - jezdnia – szer. 5,50m - spadek poprzeczny jezdni – 2% - w-wa ścieralna z SMA 11S – gr. 4cm - w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W – gr. 6cm - podbudowa z kruszywa 0/31,5mm wg. WT-4 . – gr. 25cm - podbudowa z kruszywa 0/2mm wg. WT-4 . – gr. 15cm Konstrukcja chodnika - kostka brukowa betonowa typu Holland z fazą – gr. 6cm (kolor szary) - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 5cm - podbudowa z kruszywa 0/31,5mm wg. WT-4 dla KR1-2 z 2010 r. – gr. 15cm - obrzeże betonowe 8x30cm Konstrukcja ścieżki rowerowej - w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8S – gr. 4cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm – 25cm - podbudowa z kruszywa 0/2mm – 15cm - obrzeże betonowe 8x30cm Konstrukcja zjazdów indywidualnych - kostka brukowa betonowa typu Holland z fazą – gr. 8cm (kolor grafitowy) - podsypka cementowo-piaskowa – gr. 5cm - podbudowa z kruszywa 0/31,5mm wg. WT-4 dla KR1-2 z 2010 r. – gr. 20cm - podbudowa z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa – gr. 20cm - obrzeże betonowe 8x30cm Odwodnienie Projektuje się odwodnienie powierzchniowe jezdni poprzez spadki podłużne i poprzeczne do projektowanych wpustów kanalizacji deszczowej. Inne roboty towarzyszące: Rozbiórki, roboty pomiarowe, odwodnienie wykopów, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wszystkich branż. Dodatkowe informacje: 1. Wykonawca zobowiązany będzie do wyznaczenia i zastabilizowania betonowymi słupkami granic pasa drogowego – roboty należy uwzględnić w ofercie. 2. Dopuszcza się możliwość korekty lokalizacji zaprojektowanych zjazdów w uzgodnieniu z Zamawiającym i właścicielem działki przyległej. 3. Urządzenie zieleni do granicy projektowanego pasa drogowego. 4. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym sposób docinania kostki na chodnikach i zjazdach. Obróbka studni, zaworów i pokryw urządzeń podziemnych, znaków drogowych jak i pozostałych elementów okrągłych kostką trapezową. 5. Nadmiar gruntu wynikający z bilansu robót ziemnych, wszystkie materiały pochodzące z rozbiórki takie jak kostka betonowa, krawężniki, obrzeża, materiał pochodzący z frezowania nawierzchni asfaltowej (destrukt) oraz pozostałe niewymienione wyżej materiały pochodzące z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca uwzględni w ofercie koszt ułożenia na palecie kostki betonowej z rozbiórki (palety dostarczy Zamawiający). Ww. materiały Wykonawca przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 5 km. 6. Wszystkie prace przebiegające w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu należy prowadzić ręcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez właściciela sieci. Przed rozpoczęciem robót, przebiegających w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, należy próbnymi przekopami ustalić położenie tych sieci. Przy realizacji zadania Wykonawca powinien respektować wszystkie wymagania określone w warunkach technicznych wydanych przez właścicieli urządzeń infrastruktury, opiniach, uzgodnieniach. 7. Wybrany wykonawca w przypadku zaistnienia potrzeby wyrażonej przez Zamawiającego, udostępni pas drogowy innemu podmiotowi (PGK, PGE, PGNIG, ORANGE itd.) w celu zrealizowania ewentualnej przebudowy przez zarządcę sieci uzbrojenia podziemnego istniejącego w obrębie pasa drogowego a nie objętego przedmiotowym projektem. 8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami. 9. Wykonawca uwzględni w ofercie koszt: opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z niezbędnymi uzgodnieniami. 10. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917). 10.1 Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. 10.2 Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia) co, do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: a) Czynności związane z pracami brukarskimi. b) Czynności związane z pracami polegającymi na wykonaniu nawierzchni bitumicznych. c) Czynności związane z pracami polegającymi na wykonaniu oświetlenia ulicznego. d) Czynności związane z pracami polegającymi na wykonaniu kanalizacji deszczowej. 11. Dopuszcza się możliwość wykonania robót zamiennych nieskutkujących wykroczeniem poza przedmiot zamówienia, gdy: • zmiany sposobu wykonania jakiegoś elementu robót pod warunkiem że nie zostanie zwiększony zakres ilościowy a jedynie zmieniana technologia, zastosowane inne materiały lub zmienione miejsce wykonywanych prac ale w ramach tego obiektu. • wykonawca zaproponował w ofercie zastosowanie materiałów określonych w dokumentacji, a w trakcie budowy z uzasadnionych względów np. zaprzestanie produkcji, pojawienia się materiałów nowej generacji, technologii, chce użyć innego równoważnego materiału spełniającego warunki określone w specyfikacjach technicznych. • Zamienność powyższa będzie możliwa w przypadku zapewnienia rozwiązań projektowych, materiałów i urządzeń o parametrach, co najmniej takich samych, które stanowiły podstawę wyboru oferty, stosownie do zaistniałych zmian warunków realizacji robót i pod warunkiem nie zwiększania wynagrodzenia. odrębnego postępowania. 13. Wymagane warunki gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane urządzenia: Okres gwarancji i rękojmi – min. 5 lat od daty odbioru końcowego. 14.Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku nie otrzymania dofinansowania na przedmiotowe zadanie. Szczegółowy zakres prac zawiera dokumentacja projektowa i przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku PKO BP O/Biłgoraj, Nr konta bankowego 72 1020 5385 0000 9202 0004 2549 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, ze zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Przebudowa dróg gminnych - ul. 11-go Listopada, ul. Oskara Kolberga i Ks. Józefa Chmielewskiego w Biłgoraju” 4 W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 ppkt 2)-5) SIWZ muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 5 PZP. Kserokopię dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jedna na jego zwrot bez dekompletowania oferty. 5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6 Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12 7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9 Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesienie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust 1 oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,(jeżeli dotyczy) 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Oświadczenia wzór zał. 2 i 3 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy 5. Dowód wniesienia wadium W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Powyższe dokumenty opisano szczegółowo w rozdziale XI SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach