Przetargi.pl
Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Klub Malucha

Gmina Rossosz ogłasza przetarg

  • Adres: 21-533 Rossosz, ul. Lubelska 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (83) 378 45 57
  • Data zamieszczenia: 2024-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rossosz
    ul. Lubelska 8
    21-533 Rossosz, woj. lubelskie
    tel. (83) 378 45 57
    REGON: 001085100
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rossosz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Klub Malucha
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Klub Malucha. Klub Malucha w Gminie Rossosz będzie nową instytucją opieki nad dziećmi w wieku do lat 3. Powierzchnia pomieszczeń, w których planowana jest inwestycja to 122,55 M2 . Przebudowa będzie polegała na postawieniu ścianek działowych wydzielających nowe pomieszczenia, wykonanie nowych warstw posadzkowych w pomieszczeniach, wykonanie nowych otworów drzwiowych, przebudowie istniejących schodów oznaczonych na rzucie, wykonanie kurtyny powietrznej, zamurowaniu istniejących otworów oznaczonych na rzucie, wykonaniu nowej instalacji wod – kan w projektowanych pomieszczeniach, oraz nowych instalacji elektrycznych w projektowanych pomieszczeniach. Celem projektu jest udostępnienie rodzicom możliwości opieki nad dziećmi w wieku do trzech lat, oddział przewidziany jest na 20 miejsc opieki.1) demontaż istniejącej stolarki drzwiowej zewnętrznej oznaczonej na rzucie w projekcie architektoniczno-budowlanym,2) poszerzenie, zamurowanie otworów drzwiowych,3) montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, zewnętrznej wraz z dostosowaniem otworów drzwiowych do obecnych wymagań,4) montaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą regulowaną,5) montaż stolarki okiennej: wewnętrznej po wykonaniu otworów,6) uzupełnienie tynków w miejscu zamurowani, poszerzeń,7) zamurowanie otworów drzwiowych, oznaczonych na rzucie w projekcie architektoniczno-budowlanym,8) postawienie nowych ścianek (wykonanie nowego układu pomieszczeń),9) częściowe zamurowanie przejść pomiędzy pomieszczeniami,10) wykonanie nowych przejść miedzy pomieszczeniami poprzez wykonanie częściowych wyburzeń istniejących ścian,11) wykonanie nowych otworów drzwiowych wraz z nadprożami,12) wykonanie nowych otworów okiennych wraz z nadprożami,13) skucie uszkodzonych tynków na ścianach i sufitach,14) położenie tynków na istniejących ścianach i sufitach,15) pomalowanie ścian farbą do ścian i sufitów,16) demontaż podłóg i posadzek,17) wykonanie nowych posadzek wraz z warstwami izolacyjnymi,18) położenie na ścianach w łazienkach oraz w pomieszczeniu rozdzielni posiłków glazury,19) demontaż instalacji wewnętrznych, armatury (wod-kan. W przebudowanej części)20) wydzielenie strefy p.poż. obejmującej pomieszczenia Klubu Malucha poprzez zastosowanie ścian o odporności ogniowej REI120,21) przebudowa wewnętrznej instalacji wod-kan w pomieszczeniach – zgodnie z częścią sanitarną,22) przebudowa wewnętrznej instalacji c.o w pomieszczeniach – zgodnie z częścią sanitarną,23) przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej w pomieszczeniach – zgodnie z częścią elektryczną,24) przebudowa istniejących schodów wewnętrznych oznaczonych na rzucie w celu dostosowania ich do aktualnych wymagań WT,25) wykonanie schodów wraz z pochylnią dla niepełnosprawnych przy nowym wejściu do budynku,25) montaż zadaszenia z szyby bezpiecznej nad nowym wejściem do budynku,26) wydzielenie strefy p.poż poprzez zastosowanie pasów wełny minerlanej na elewacjach,27) przełożenie na elewacji rury spustowej (kolizja z projektowaną pochylnią dla niepełnosprawnych).28) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym opracowanie map inwentaryzacyjnych,29) zgłoszenie zakończenia robót i/lub uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 200,00 PLN (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych 00/100).-Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.-Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w Białej Podlaskiej, Oddział Rossosznr konta: 11 8025 0007 0420 0710 2000 0470z adnotacją „Wadium – Znak sprawy ZP.271.1.2024”-Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.-Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.-W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.-Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:-zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.-uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.-sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie-zdolności technicznej lub zawodowejOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:co najmniej jedną robotę budowlaną, która:polegała na budowie lub przebudowie budynku o wartości min. 200 000 zł, a w jej zakres wchodziło wykonanie lub wymiana instalacji: wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej,2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówieniai skierują do jego realizacji:W zakresie wykonywania robót:a) min. jedną osobą (Kierownik budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.b) min. jedną osobą (Kierownik robót w branży sanitarnej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.c) min. jedną osobą (Kierownik robót w branży elektrycznej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakresrobót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.3) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2023 r, poz. 682 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o nadaniu uprawnień.4) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551),, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551).5) Zgodnie art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.), przez „budowę” rozumie się wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego.6) Zgodnie z art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez „przebudowę” rozumie się wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji; w przypadku dróg są dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego.7) Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby do projektowania lub kierowania robotami w wielu branżach pod warunkiem posiadania stosownych uprawnień.-Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).-W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.-Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale8 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach