Przetargi.pl
Przebudowa budynku OSP na ośrodek tradycji wiejskiej i strażackiej w Cieciułowie

Gmina Rudniki ogłasza przetarg

  • Adres: 46-325 Rudniki, ul. Wojska Polskiego 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 35-95-072 , fax. 034 3595013
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudniki
    ul. Wojska Polskiego 12 12
    46-325 Rudniki, woj. opolskie
    tel. 034 35-95-072, fax. 034 3595013
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku OSP na ośrodek tradycji wiejskiej i strażackiej w Cieciułowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego budynku OSP na ośrodek tradycji wiejskiej i strażackiej w Cieciułowie. W zakres przebudowy wchodzi : 1) Odnowienie sali tanecznej ( nowy wystrój wraz z wyposażeniem np. stoły, krzesła, oprawy oświetleniowe itp.), 2) Przebudowę sanitariatów z zapewnieniem sanitariatu dla osób niepełnosprawnych ( dobór wyposażenia), 3) Przebudowa istniejących pomieszczeń w poziomie parteru: - punkt wydawania posiłków wraz z wyposażeniem, - zmywalnia, pomieszczenia na chłodziarki lub chłodnia oraz niezbędne zaplecze gospodarcze, 4) Przebudowa klatki schodowej na piętro, 5) Adaptacja pomieszczeń na piętrze na salę wystawienniczą, 6) Nowe zadaszenie obejmujące cały obiekt, 7) Ocieplenie budynku, 8) Ogrzewanie budynku, 9) Wentylacja mechaniczna pomieszczeń , 10) Instalacja wodno-kanalizacyjna i c.o. 11) Instalacja elektryczna i odgromowa, 12) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 13) Wykonanie schodów wewnętrznych, zewnętrznych i podjazd dla niepełnosprawnych, 14) Wykonanie opaski budynku z kostki betonowej, 15) Wykonanie odwodnienia wzdłuż elewacji budynku, 16) Wykonanie ogrodzenia Materiał użyty do prac powinien posiadać atesty jakości a bloczki użyte do wznoszenia ścian muszą być odpowiedniej klasy i nośności. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami BHP. Na wykonane prace i dostarczone materiały wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż 36 miesięcy, a na wyposażenie według otrzymanej gwarancji od producenta jednak nie krótszej niż 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i przedmiarach robót oraz w szczegółowym opisie wyposażenia budynku ( zał. Nr 5). Użyte w w/w dokumentacji znaki towarowe mają na celu jedynie określenie parametrów i mogą być zastąpione przez inne równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej ( przed terminem złożenia ofert) terenu i obiektu, na którym będą realizowane roboty objęte zamówieniem. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Cena oferty jest ceną ryczałtową, ale do celów rozliczeniowych Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania kosztorysów ofertowych metodą kalkulacji uproszczonej poszczególnymi branżami ( według załączonych przedmiarów robót) i tabelę elementów scalonych. Wyposażenie budynku ( wg zał. Nr 5) należy dołączyć do oferty odrębnym kosztorysem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2010-01-12 do godz. 09:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka akcyjna z siedzibą w Katowicach O/Olesno, ul. Reymonta 3 46-300 Olesno Nr 96 1050 1171 1000 0023 1091 7600, przy czym data wpływu pieniędzy na rachunek zamawiającego jest uznana jako data wpłynięcia wadium; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium w pozostałej formie należy złożyć za pokwitowaniem w kasie Urzędu Gminy w Rudnikach w pokoju Nr 1 ( parter). Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania z ofertą - pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania - oraz umożliwić Zamawiającemu otrzymanie okresowej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Dokument potwierdzający wniesienie wadium stanowi załącznik do oferty lub może być załączony do ofert w osobnej kopercie i wraz z nią winien być złożony w Sekretariacie Urzędu Gminy w Rudnikach w terminie określonym dla złożenia ofert. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania ( art. 24 ust2 pkt 4 ustawy) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; d) wpłynął wniosek Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp : - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia ( na dzień złożenia oferty) nie mniejszej niż 200 000 zł, a w przypadku realizacji zadania, przez cały okres trwania zamówienia. 3. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.1 Wykonawcy którzy wykażą że dysponują min. jedną osobą z uprawnieniami do sprawowania funkcji kierownika budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej. 3.2 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat t.j. od 20.12.2004r do 19.12.2009r., a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 3 roboty podobne do przedmiotu zamówienia, tj. związane z wykonywaniem budowy, przebudowy lub rozbudowy budynków o wartości min. 500 000 zł brutto każde. Oceana dokonywana będzie metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Sytuacja podmiotowa wykonawcy Na potwierdzenie warunku 1 Wykonawca złoży wraz z ofertą aktualny odpis z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy uzp, załączy także zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz składek ( lub zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności) wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa Na potwierdzenie warunku 2 Wykonawca przedłoży polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( min. 200 000zł). W polisie lub innym dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia, które potwierdzają, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie OC od prowadzonej działalności gospodarczej 3. Zdolność techniczna Na potwierdzenie warunku 3.1 należy udokumentować, że Wykonawca posiada ( dysponuje) kierownika budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej, załączając jego kopie uprawnień oraz udokumentować jego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Na potwierdzenie warunku 3.2 wymagany będzie wykaż robót podobnych w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy budynków ( minimum 3 roboty o wartości min. 500 000 zł każde) wykonanych w ostatnich 5 latach (od 20.12.2004r do 19.12.2009r.) odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudniki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach