Przetargi.pl
przetarg nieograniczony

Urząd Skarbowy w Prudniku ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kopernika 1A
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4369902, 4369936 , fax. 0-77 4369908
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Prudniku
    ul. Kopernika 1A 1A
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 0-77 4369902, 4369936, fax. 0-77 4369908
    REGON: 53055388100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izba-skarbowa.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług porządkowych dla Urzędu Skarbowego w Prudniku przy ul. Kopernika 1a. Wartość zamówienia do kwoty okreslonej w art. 11 ust.8 u.p.z.p.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747500001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie przewiduje się.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegac się wykonawcy, ktorzy nie podlegają wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 u.p.z.p., oraz spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. oraz złożą dokumaenty o których mowa poniżej. ocena warunków udziału w postepowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spelnia na podstawie treści złożonych oświadczeń, zaświadczeń i dokumentow.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawcy mają dostarczyć: oświadczenie wykonawcy że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 u.p.z.p. oraz że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert, aktualne zaświadvczenie właściwego naczelnika urzedu skarbowego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania czynności właściwego organu - wystawione nie wczesniej niz 3 miesiące przed upływem skladania ofert. aktualne zaswiadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozlożenie na raty zaległych płatności lub wstrzmanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. kopia polisy potwierdzająca że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wypełniony formularz ofertowy (stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ) umieszczony jako pierwsza strona ofert. W przypadku oferty składanej przez wykonawców którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamowienia w szczególności członkow konsorcjum oraz wspólnikow spółki cywilnej aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pelnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców. Wypelniony i parafowany wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). Wykaz usług sprzątających wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamowienia a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy to w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamowienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z wykorzystaniem wzoru który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, do wykazu należy dołaczyć dokumenty potwierdzające że usługi zostały wykonane należycie. Wykaz sób które będą uczestniczyć w wykoaniu zamowienia wraz z zaświadczeniami o niekaralności. Oświadczenie wykonawcy o dysponowaniu niezbędnymi do wykonania zamówienia środkami i sprzętem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach