Przetargi.pl
Rozbudowa budynku zaplecza technicznego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Głubczycach - I etap

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Kołłątaja 4
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-774710850 , fax. 0-774710852
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Kołłątaja 4 4
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 0-774710850, fax. 0-774710852
    REGON: 53141966000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku zaplecza technicznego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Głubczycach - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kolejnego etapu rozbudowy strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Głubczycach zgodnie z zakresem robót wynikającym z dokumentacji technicznej. Zakres rzeczowy prac do wykonania dotyczy budynku zaplecza technicznego. Z części jednego z istniejących w budynku magazynów należy wydzielić pomieszczenie na kotłownię i zespół sanitarny. Pozostałe pomieszczenia pozostawić w dotychczasowej funkcji, czyli jako drugi magazyn, pomieszczenie do czyszczenia sprzętu i pomieszczenie pomocnicze. W powyższych pomieszczeniach należy wykonać instalację ogrzewczą z kotłownią gazową z elementami instalacji gazu, instalacji i przyłączy wodno-kanalizacyjnych. Wykonać zasilanie i instalacje elektryczne wewnętrzne, niezbędne do uruchomienia kotłowni gazowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenie (zał. nr 1.1 do SIWZ) - na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - (załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (załącznik nr 1.1 do SIWZ). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Kosztorys ofertowy. 5) Zaakceptowany i podpisany projekt umowy 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 7) W przypadku kierownika robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie aktualnych kwalifikacji do kierowania robotami budowlanymi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.psp.wbd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach