Miasto Słupsk ogłasza przetarg
- Adres: 76200 Słupsk, Plac Zwycięstwa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 598 488 414 , fax. 598 488 321
- Data zamieszczenia: 2018-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Słupsk
Plac Zwycięstwa 3
76200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 598 488 414, fax. 598 488 321
REGON: 59064500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.slupsk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych (w tym wtórników) na potrzeby organu rejestrującego pojazdy UM w Słupsku, zgodnie z rozdziałem 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 z późn. zm.) i rozdziałem 2 rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2018 poz. 1751) w ilościach przewidywanych zgodnie z załącznikiem. Odbiór (celem złomowania) przechowywanych w siedzibie Zamawiającego tablic wycofanych z obiegu. Użyczenie i instalacja aplikacji do elektronicznej obsługi zamówień na tablice rejestracyjne. Tablice rejestracyjne powinny być wykonane i dostarczone do siedziby Zamawiającego w następujących terminach: a) duże partie tablic (500 kpl. I więcej) do 7 dni od założenia zamówienia, b) mniejsze partie tablic (do 100 szt./kpl.) do 3 dni od złożenia zamówienia, c) wtórniki tablic rejestracyjnych – maksymalnie 3 dni od złożenia zamówienia. Tablice rejestracyjne powinny być objęte co najmniej 12-miesięczną gwarancją od dnia ich wydania właścicielowi pojazdu. Odbiór (celem złomowania) tablic wycofanych z obiegu powinien odbywać się co najmniej 1 raz w kwartale Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: - użyczenie i instalację oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne; - przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne (zaświadczenie marszałka województwa). Szczegółowe wymagania dot. producenta tablic rejestracyjnych określają przepisy art. 75a – 75 ac ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór przedmiotowego oświadczenia Zamawiający zamieści na stronie internetowej niezwłocznie po zamieszczeniu informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I DROGOWNICTWA STAROSTWA POWIATOWEGO W BYTOWIE
Dodano: 2023-10-03 - UTWORZENIE ŚCIEŻKI DYDAKTYCZNEJ W DOLINIE ZAJĘCZEJ DLA OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI
Dodano: 2023-03-28 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim wraz z odbiorem tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
Dodano: 2022-11-17 - Dostawa dla Gminy Miasta Gdyni tablic rejestracyjnych
Dodano: 2020-11-20 - Dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów oraz odbiór i złomowanie tablic pojazdów wycofanych z użytku
Dodano: 2020-11-10 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim
Dodano: 2020-11-04 - Dostawa tablic rejestracyjnych.
Dodano: 2020-10-27 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w latach 2020- 2021.
Dodano: 2020-09-17 - Dostawa dla Gminy Miasta Gdyni tablic rejestracyjnych
Dodano: 2019-11-08 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2019-10-23