Przetargi.pl
WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I DROGOWNICTWA STAROSTWA POWIATOWEGO W BYTOWIE

Powiat Bytowski ogłasza przetarg

  • Adres: 77-100 Bytów, ul. Ks.dr. Bolesława Domańskiego 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 822 80 00 , fax. 59 822 80 01
  • Data zamieszczenia: 2023-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bytowski
    ul. Ks.dr. Bolesława Domańskiego 2
    77-100 Bytów, woj. pomorskie
    tel. 59 822 80 00, fax. 59 822 80 01
    REGON: 770979708
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatbytowski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I DROGOWNICTWA STAROSTWA POWIATOWEGO W BYTOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Bytowie, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1255 z późn. zm.) w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 432) oraz wymogi innych obowiązujących przepisów w tym zakresie w ilości 15960 szt. w tym:a) samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe w tym zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe, dodatkowe, samochodowe jednorzędowe zmniejszone, wtórniki, zielone - 14650 szt.b) motocyklowe (dwurzędowe) w tym zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe, wtórniki, zielone - 1080 szt.c) motorowerowe (dwurzędowe) w tym zwyczajne, tymczasowe, wtórniki, zielone - 230 szt.2. Poszczególne paczki dostarczonych tablic muszą być oznaczone numerami serii tablic.3. Zamawiający wymaga po każdorazowej dostawie przedstawienia bilansu dotychczasowo dostarczonych tablic.4. Wykonanie i dostarczenie tablic odbywać będzie się sukcesywnie, w czasie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie na podstawie kryteriów oceny ofert:a) Czas dostarczenia zamówień częściowych (partii): Termin dostawy liczony od złożenia zamówienia faksem lub drogą elektroniczną, termin wykonania dostawy nie obejmuje dni świątecznych, sobót i niedziel.b) Czas dostarczenia tablic indywidualnych, zabytkowych, tymczasowych, dodatkowych, „wtórników”: Termin dostawy liczony od złożenia zamówienia faksem lub drogą elektroniczną, przy czym zamówienie zostanie złożone do godz. 15:30. Termin wykonania dostawy nie obejmuje dni świątecznych, sobót i niedziel.5. Zgodnie z art. 74b ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) tablice rejestracyjne będące wycofanymi z użytku w wyniku ich wymiany albo zwrotu oraz wyrejestrowania albo przerejestrowania pojazdu, Wykonawca odbiera na własny koszt w siedzibie Zamawiającego, dokonuje ich zniszczenia i zagospodarowuje je zgodnie z przepisami o odpadach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne dokonany przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, na produkcję tablic rejestracyjnych o którym, mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach