Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych: pn. Prace modernizacyjno – adaptacyjne w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie ” w ramach projektu pn. „Modernizacja i dostosowanie bazy szkolnictwa zawodowego do potrzeb rynku pracy w powiecie krasnostawskim.

Zarząd Powiatu w Krasnymstawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Sobieskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5765211...13, 5767286...88, 82 5767286...88 , fax. 82 5764588
  • Data zamieszczenia: 2018-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie
    ul. Sobieskiego 3
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 82 5765211...13, 5767286...88, 82 5767286...88, fax. 82 5764588
    REGON: 110198209
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.krasnystaw-powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych: pn. Prace modernizacyjno – adaptacyjne w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie ” w ramach projektu pn. „Modernizacja i dostosowanie bazy szkolnictwa zawodowego do potrzeb rynku pracy w powiecie krasnostawskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są „Prace modernizacyjno – adaptacyjne w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie ”. W zakres zadania inwestycyjnego wchodzi: 1.1.Budynek dydaktyczny Szkoły: - adaptacja sali lekcyjnej na pracownię demontażu, montażu i konserwacji przyrządów optycznych i optometrii. Zakres robót: wymiana okien, drzwi, cyklinowanie i lakierowanie parkietu, wyrównanie powierzchni sufitu i ścian gładzią, malowanie, wymiana oświetlenia z założeniem instalacji elektrycznej i gniazd pod cztery stanowiska; - adaptacja sali lekcyjnej na pracownię montażu i eksploatacji maszyn oraz urządzeń elektrycznych oraz obróbki ręcznej. Zakres robót: wymiana okien, drzwi, wymiana podłóg drewnianych na wykładzinę antystatyczną, wyrównanie powierzchni sufitu i ścian gładzią, malowanie, wymiana oświetlenia z założeniem instalacji elektrycznej uziemiającej i gniazd pod pięć stanowisk; - adaptacja sali lekcyjnej na pracownię komunikacji w języku branżowym. Zakres robót: wymiana okien, drzwi, wymiana podłogi drewnianej na wykładzinę antystatyczną, wyrównanie powierzchni sufitu i ścian gładzią, malowanie, wymiana oświetlenia; - modernizacja sali lekcyjnej na pracownię lokalnych sieci komputerowych i sieci systemów operacyjnych, modernizacja sali informatyki III na pracownię aplikacji internetowych. Zakres robót: wymiana okien, drzwi, wymiana podłóg drewnianych na wykładzinę antystatyczną, wyrównanie powierzchni sufitu i ścian gładzią, malowanie, wymiana oświetlenia z założeniem instalacji elektrycznej w celu podłączenia szaf serwerowych. 1.2. Budynek warsztatów szkolnych roboty modernizacyjno – adaptacyjne dwóch hal, maszyn i pojazdów, przeznaczonych na pracownie do zawodu technik modernizacji rolnictwa i agrotroniki. Zakres robót: wymiana sześciu bram stalowych na bramy ocieplone i dostosowane wymiarem do zakupionych pojazdów. Wykonanie posadzki przemysłowej o nawierzchni łatwej do utrzymania czystości. Położenie na ścianach płytek łatwo zmywalnych na wysokości dwóch metrów. Wyrównanie powierzchni ścian gładzią i malowanie. Docieplenie sufitu. Wykonanie opaski odwadniającej z kostki brukowej wokół budynku. Wyłożenie dojazdu do pomieszczeń praktycznej nauki zawodu kostka brukową. 1.3. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w OPZ stanowiącym (Załącznik Nr 1do SIWZ), w skład której wchodzą: -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), -Przedmiary robót. -Wyciąg z dokumentacji technicznej i opisu technicznego budynków szkoły. Zakres robót modernizacyjno adaptacyjnych. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z OPZ. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub OPZ robót koniecznych do wykonania nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł PLN (słownie: pięć tysięcy zł). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krasnymstawie nr konta: 38 8200 0008 2001 0000 0042 0010 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.272.11.2018. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. Dane przelewu powinny identyfikować ofertę, którą zabezpiecza wniesione wadium. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 4.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)kwotę gwarancji, c)termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 8.Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13.Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach