Przetargi.pl
„Poprawa efektywności w placówkach oświatowych Powiatu Łęczyńskiego”

Powiat Łęczyński ogłasza przetarg

  • Adres: 21-010 Łęczna, Aleja Jana Pawła II 95A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815315200 , fax. 817526464
  • Data zamieszczenia: 2024-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łęczyński
    Aleja Jana Pawła II 95A
    21-010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 815315200, fax. 817526464
    REGON: 431019425
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa efektywności w placówkach oświatowych Powiatu Łęczyńskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 – poprawa efektywności w Zespole Szkół Nr 2 im. Simona Bolivara w MilejowieOpracowanie dokumentacji projektowej oraz poprawa efektywności energetycznej w placówkach oświatowych Powiatu Łęczyńskiego obejmujących co najmniej:a) opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane oraz techniczne w podziale na branże wraz z pozyskaniem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę, jeśli takie będą wymogi prawne na dzień opracowania dokumentacji,b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,c) przedmiary i kosztorysy szczegółowed) harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację robót budowlanych,e) wykonanie termomodernizacji trzech placówek oświatowych na terenie Powiatu Łęczyńskiego na podstawie wyżej wymienionych opracowań,f) wymiana instalacji c.o. i c.w.u. (demontaż istniejącej i wykonanie nowej)g) wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej świadectwo charakterystyki energetycznej budynków po modernizacji,h) uzyskanie wszelkich wymaganych badań, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów wynikających z wykonywanej dokumentacji projektowej oraz prowadzonych robót, w tym uzyskanie ewentualnych odstępstw od obowiązujących przepisów i norm.Całokształt prac zawiera program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.Zadanie 1 – poprawa efektywności w Zespole Szkół Nr 2 im. Simona Bolivara w Milejowie, (budynek szkoły), Adres obiektu: ul. Partyzancka 62, 21-020 MilejówZakres robót obejmuje:1) Izolacja stropu – wełna 30 cm granulowana2) Wykonanie opaski wokół budynku z kostki3) Odkopanie i izolacja piwnic4) Wymiana instalacji c.o. i c.w.u. wraz z wymianą źródła ciepła5) Wymiana lamporaz roboty towarzyszące związane z naprawą tynków, elewacji, posadzek, malowaniem ścian i sufitów, likwidacją bruzd i przekuć powstałych w wyniku realizacji wyżej wymienionego zakresu prac.W zakres umowy wchodzi:1) opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PFU): Projektu zagospodarowania terenu, Projektu architektoniczno – budowlany i Projektu technicznego oraz innych dokumentów i opracowań wskazanych w treści Umowy lub w PFU wraz z uzyskaniem map do celów projektowych wraz z ich aktualizacją, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu budowlanego (opracowania projektowe wykonywane w ramach przedmiotu Umowy zwane są dalej Dokumentacją),2) opracowanie niezbędnie dokumentacji projektowej, zawierającą minimum:a) koncepcję proponowanych rozwiązań technologicznych zaakceptowaną przez Zamawiającego przed przystąpieniem do dalszych prac,b) projekt budowlany wraz z wszelkimi uzgodnieniami i uzyskaniem pozwolenia na budowę (jeśli będzie wymagane) obejmujący:- projekt architektoniczno-budowlany,- plan zagospodarowania terenu lub działki,- projekt techniczny w skład którego wchodzą:• projektowane rozwiązania konstrukcyjne obiektu wraz z wynikami obliczeń statyczno-wytrzymałościowych,• charakterystyka energetyczna – w przypadku budynków,• projektowane niezbędne rozwiązania techniczne oraz materiałowe,• w zależności od potrzeb – dokumentacja geologiczno-inżynierska lub geotechniczne warunki posadowienia obiektów budowlanych,• inne niezbędne opracowania projektowe.- projekt techniczny wraz z wszelkimi uzgodnieniami obejmujący: branżę architektoniczną, branżę konstrukcyjno-budowlaną, branżę elektryczną, branżę sanitarną, ekspertyzę w zakresie wykorzystania istniejącej instalacji odgromowej, plan zagospodarowania terenu, przedmiary i kosztorysy szczegółowe wszystkich branż, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy.3) uzyskanie na podstawie Projektu zagospodarowania terenu i Projektu architektoniczno – budowlanego, o których mowa powyżej, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę (jeżeli będzie wymagane),4) uzyskanie od wszystkich autorów projektów i innych prac chronionych prawami autorskimi pełne majątkowe prawa autorskie oraz prawa zależne i przeniesienie je w całości na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia ryczałtowego.5) pełnienie przez cały okres realizacji inwestycji czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji, zwanym dalej Nadzorem autorskim, 6) realizację pełnego zakresu robót budowlanych ujętych w projektach na podstawie Dokumentacji oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej,7) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zorganizowanie placu budowy, biura, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.),8) uruchomienie oraz wykonanie rozruchu i przekazanie do użytkowania inwestycji,9) dokonanie przeszkolenia personelu przyszłego użytkownika w zakresie konserwacji instalacji i obsługi zainstalowanych urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach