Przetargi.pl
„Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pod nazwą: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Opole Lubelskie”

Gmina Opole Lubelskie ogłasza przetarg

  • Adres: 24300 Opole Lubelskie, ul. Lubelska
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 81 827 72 01 , fax. 81 827 72 00
  • Data zamieszczenia: 2018-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Lubelskie
    ul. Lubelska 4
    24300 Opole Lubelskie, woj. brak
    tel. 81 827 72 01, fax. 81 827 72 00
    REGON: 43102002600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pod nazwą: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Opole Lubelskie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Gminie Opole Lubelskie . 2. Zamówienie obejmuje swym zakresem pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad niżej wymienionymi robotami budowlanymi : - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Szkolnej 5 w Opolu Lubelskim - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Fabrycznej 28 w Opolu Lubelskim, - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Skokowie, - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Wandalinie, - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Kluczkowicach, 3. Usługa nadzoru inwestorskiego, będzie pełniona podczas wykonywania robót budowlanych związanych z realizacją zadania, które obejmuje swym zakresem: 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. CZĘŚĆ I Roboty budowlane przy Szkole Podstawowej Nr 1 przy ul. Szkolnej 5 w Opolu Lubelskim wykonywane będą na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 31.08.2016r. W/w budynek usytuowany na działce nr ew. 1182/4. Wykonawca w celu prawidłowego wykonania zamówienia winien wykonać roboty budowlane zgodnie z załączonym do SIWZ projektem budowlanym, wykonawczym, STWiOR. Charakterystyka obiektu:  budynek wolnostojący złożony z 7 segmentów w tym dwie hale gimnastyczne,  budynek o trzech kondygnacjach nadziemnych i jednej podziemnej,  budynek o konstrukcji mieszanej tj. murowana, prefabrykowana oraz monolityczna,  budynek przykryty stropodachem płaskim z pokryciem z papy,  budynek wyposażony we własną kotłownię,  budynek wyposażony w instalację: wod-kan, c.o., c.w.u., wentylacje grawitacyjną oraz mechaniczną, elektryczną, teletechniczną, alarmową, odgromową, monitoringu ruchu osobowego, gazową, Parametry techniczne budynku:  pow. zabudowy……………5045,85m2  pow. użytkowa ……………8767,60m2  kubatura…………………..51 401,00m3 zakres robót przy Szkole Podstawowej Nr 1 przy ulicy Szkolnej 5 w Opolu Lubelskim obejmuje, • roboty rozbiórkowe, demontażowe (zakres ogólnobudowlany) - demontaż obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, - demontaż opaski odwadniającej, - poszerzenie istniejących otworów drzwiowych, - demontaż pokrycia daszków, • roboty ogólnobudowlane wchodzące w skład inwestycji, - zamurowanie części otworów okiennych, - wykonanie okładziny schodów z płytek antypoślizgowych, - ocieplenie stropodachów płaskich w części gdzie nie występują stropy niewentylowane z płyt dachowych z wełny mineralnej wraz z pokryciem z papy (podkładowa + nawierzchniowa), - ocieplenie stropodachów wentylowanych granulatem z wełny mineralnej, - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku wraz z wykończeniem tynkiem elewacyjnym, - częściowa wymiana pokrycia dachowego, - nadmurowanie attyk oraz kominów, - montaż nowych obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, - montaż drzwi zewnętrznych, - montaż okien, - wykonanie opaski odwadniającej wokół budynku z kostki betonowej, - remont studzienek przyokiennych wraz z wyprawa tynkiem silikonowym wraz pomalowaniem krat przykrywających, - wykonanie nadproży z ceowników w miejscach poszerzanych otworów drzwiowych, - wymiana pokrycia daszków na nowe z blachy trapezowej, - malowanie istniejących elementów stalowych zadaszeń oraz balustrad, • roboty branży sanitarnej wchodzące w skład inwestycji, - demontaż zaworów termostatycznych, - montaż zaworów termostatycznych współpracujących z głowicami termoelektrycznymi komunikujących się z systemem zarządzania ciepłem, - montaż zaworów grzejnikowych powrotnych, - montaż siłowników termoelektrycznych umożliwiających centralne sterowanie temperaturą w poszczególnych pomieszczeniach, - czyszczenie, płukanie instalacji c.o., - demontaż wraz z montażem istniejących obudów/osłon grzejnikowych, - montaż grzałek elektrycznych w zbiornikach do c.w.u., - montaż na istniejących wodomierzach nakładek radiowych do komunikacji, • roboty branży elektrycznej wchodzące w skład inwestycji, - wymianę instalacji odgromowej, - demontaż wraz z ponownym montażem istniejących urządzeń zamontowanych na elewacjach, - budowa instalacji fotowoltaicznej, - montaż instalacji systemu MEMS (Do obowiązków Wykonawcy robót budowlanych w zakresie części I zamówienia będzie należało wyposażenie centrum nadzoru technicznego zlokalizowanego w Urzędzie Miejskim w Opolu Lubelskim w system teleinformatyczny i oprogramowanie umożliwiające zdalny monitoring Szkoły Podstawowej nr 1., Szkoły Podstawowej Nr 2, Szkoły Podstawowej w Wandalinie, Szkoły Podstawowej w Skokowie, Szkoły Podstawowej w Kluczkowicach). CZĘŚĆ II Roboty budowlane przy Szkole Podstawowej Nr 2 przy ul. Fabrycznej 28 w Opolu Lubelskim wykonywane będą na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę znak AB.6743 z dnia 31.08.2016r oraz przebudowa instalacji gazowej wraz z modernizacja kotłowni i instalacji c.o. na podstawie pozwolenia na budowę, DECYZJA NR 426/2016, znak AB.6740.5.137.2016 z dnia 25.10.2016r. W/w obiekt i urządzenia budowlane usytuowane na działce nr ew. 387. Wykonawca w celu prawidłowego wykonania zamówienia winien wykonać roboty budowlane zgodnie z załączonym do SIWZ projektem budowlanym oraz wykonawczym oraz STWIOR. Charakterystyka obiektu:  budynek wolnostojący złożony z 2 segmentów (część dydaktyczna, sala gimnastyczna)  budynek o dwóch kondygnacjach nadziemnych, częściowo podpiwniczony,  budynek wzniesiony w technologii tradycyjnej, murowany,  budynek przykryty stropodachem wentylowanym, z pokryciem z blachą trapezową oraz  budynek wyposażony we własną kotłownię,  budynek wyposażony w instalację: wod-kan, c.o., c.w.u., wentylacje grawitacyjną oraz mechaniczną, elektryczną, teletechniczną, alarmową, odgromową, monitoringu ruchu osobowego, gazową,  budynek z własną kotłownią z kotłami na gaz, Parametry techniczne budynku:  pow. zabudowy……………1190,00m2  pow. użytkowa ……………2356,90m2  kubatura…………………..10 864,00m3 Zakres robót przy Szkole Podstawowej Nr 2 przy ulicy fabrycznej 28 w Opolu Lubelskim obejmuje, • roboty rozbiórkowe, demontażowe (zakres ogólnobudowlany) - demontaż obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, parapetów zewnętrznych, - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, - demontaż opaski odwadniającej, • roboty ogólnobudowlane wchodzące w skład inwestycji, - zamurowanie części otworów okiennych, - wymiana okładziny schodów zewnętrznych, - ocieplenie dachu hali sportowej styropianem, - ocieplenie stropodachów wentylowanych granulatem z wełny mineralnej, - ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych oraz ścian piwnicznych budynku wraz z wykończeniem tynkiem elewacyjnym cienkowarstwowym, - remont kominów wraz z dociepleniem, - montaż nowych obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, podokienników itp. - montaż drzwi zewnętrznych oraz drzwi do kotłowni, - montaż okien, - wykonanie opaski odwadniającej wokół budynku z kostki betonowej, - remont szachtów okiennych, - malowanie istniejących elementów stalowych, kraty studzienek itp. - wykonanie okładzin ściennych i podłogowych w kotłowni, - roboty malarskie w kotłowni, • roboty branży sanitarnej wchodzące w skład inwestycji, - wykonanie nawiewu do kotłowni, - przebudowa instalacji gazowej oraz montaż systemu ASBIG, - demontaż wraz z wykonaniem nowych przewodów spalinowych, - wymiana rurarzu instalacji c.o. wraz z grzejnikami, - montaż zaworów termostatycznych współpracujących z głowicami termoelektrycznymi komunikujących się z systemem zarządzania ciepłem, - montaż zaworów grzejnikowych powrotnych, - montaż siłowników termoelektrycznych umożliwiających centralne sterowanie temperaturą w poszczególnych pomieszczeniach, - demontaż wraz z montażem istniejących obudów/osłon grzejnikowych, • roboty branży elektrycznej wchodzące w skład inwestycji, - przebudowa instalacji odgromowej, - wymiana oświetlenia wewnętrznego, - wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego, - zasilanie energetyczne, - instalacja detekcji gazu, - budowa instalacji fotowoltaicznej, - montaż instalacji systemu MEMS, CZĘŚĆ III 1) Szkoła Podstawowa w Skokowie Roboty budowlane przy Szkole Podstawowej w Skokowie wykonywane będą na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę znak AB.6743 z dnia 28.10.2016r. W/w budynek usytuowany na działce nr ew. 526/2. Wykonawca w celu prawidłowego wykonania zamówienia winien wykonać roboty budowlane zgodnie z załączonym do SIWZ projektem budowlanym i wykonawczym. Charakterystyka obiektu:  budynek wolnostojący,  budynek o dwóch kondygnacjach nadziemnych, częściowo podpiwniczony,  budynek złożony z elementów konstrukcyjnych murowanych, prefabrykowanych oraz monolitycznych,  budynek przekryty dachem o konstrukcji drewnianej z pokryciem z blachy (dach mansardowy),  budynek wyposażony we własną kotłownię,  budynek wyposażony w instalację: wod-kan, c.o., c.w.u., wentylacje grawitacyjną, elektryczną, teletechniczną, odgromową, alarmową, Parametry techniczne budynku:  pow. zabudowy…………..…562,60 m3  kubatura (netto)..………...5695,00m3  wysokość…………..……..……...13.20m Zakres robót przy Szkole Podstawowej w Skokowie obejmuje, • roboty rozbiórkowe, demontażowe (zakres ogólnobudowlany) - demontaż istniejących nawierzchni, - demontaż obróbek blacharskich, - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, • roboty ogólnobudowlane wchodzące w skład inwestycji, - ocieplenie ścian fundamentowych, piwnicznych oraz nadziemnych, wraz z odtworzeniem detali architektonicznych, - montaż obróbek blacharskich, - ocieplenie stropu na poddaszu nieużytkowym, - ocieplenie połaci dachowej w przestrzeni między krokwiami, - montaż stolarki okiennej wraz z podokiennikami wewnętrznymi i nawiewnikami podciśnieniowymi, - montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej, - wykonanie cokołu budynku tynkiem, - wykonanie nowych chodników i opasek, • roboty branży sanitarnej wchodzące w skład inwestycji, - demontaż instalacji c.o. wraz z urządzeniami, - demontaż kotła na paliwo stałe wraz z osprzętem, - wykonanie instalacji c.o. - montaż kotła na paliwo stałe wraz z osprzętem, - instalacja automatyki regulacji temperatury w pomieszczeniach, - przeszkolenie w zakresie obsługi i konserwacji zamontowanych urządzeń grzewczych MEMS, - instalacja wod-kan, - wykonanie wentylacji nawiewnej do pomieszczenia kotłowni, • roboty branży elektrycznej wchodzące w skład inwestycji, - wykonanie elektrowni fotowoltaicznej w skład której wchodzić będzie wykonanie okablowania, montaż skrzynek przyłączeniowych, montaż rozdzielnicy głównej budynku, montaż paneli fotowoltaicznych, montaż inwerterów fotowoltaicznych, montaż tablicy kotłowni, zasilenie urządzeń automatyki ogrzewania. 2) Szkoła Podstawowa Wandalinie Roboty budowlane przy Szkole Podstawowej w Wandalinie wykonywane będą na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę znak AB.6743 z dnia 28.10.2016r. W/w budynek usytuowany na działce nr ew. 990/4. Wykonawca w celu prawidłowego wykonania zamówienia winien wykonać roboty budowlane zgodnie z załączonym do SIWZ projektem budowlanym i wykonawczym. Charakterystyka obiektu:  budynek wolnostojący,  budynek o dwóch kondygnacjach nadziemnych, podpiwniczony,  budynek wznoszony w technologii tradycyjnej – murowany,  budynek przekryty dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej z pokryciem dachówka bitumiczną,  budynek wyposażony we własną kotłownię,  budynek wyposażony w instalację: wod-kan, c.o., c.w.u., elektryczną, teletechniczną, odgromową, alarmową, wentylacje grawitacyjną. Parametry techniczne budynku:  pow. zabudowy………….……675,98 m3  kubatura (netto)..………....6485,00 m3  wysokość…………..……..……....10.60 m Zakres robót przy Szkole Podstawowej w Wandalinie obejmuje, • roboty rozbiórkowe, demontażowe (zakres ogólnobudowlany) - demontaż istniejących nawierzchni utwardzonej, - demontaż obróbek blacharskich, przewodów wentylacyjnych • roboty ogólnobudowlane wchodzące w skład inwestycji, - ocieplenie ścian fundamentowych oraz nadziemnych, - montaż obróbek blacharskich oraz przewodów wentylacyjnych, - wymiana podbitki okapu, - ocieplenie stopu nad najwyższą kondygnacją ogrzewaną, - nadmurowanie kominów wraz z dociepleniem i wykończeniem, - remont schodów zewnętrznych wraz z wykonaniem zadaszenia oraz wymianą balustrad, - wykonanie nowych chodników i opasek, - wymiana stolarki okiennej wraz z montażem podokienników wewnętrznych oraz nawiewników podciśnieniowych w oknach, - wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej, - malowanie ścian i sufitów, • roboty branży sanitarnej wchodzące w skład inwestycji, - demontaż zaworów termostatycznych, - montaż zaworów termostatycznych dynamicznych, - montaż instalacji/automatyki systemu sterowania MEMS, - instalacja automatyki regulacji temperatury w pomieszczeniach, - przeszkolenie w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń automatyki i regulacji, • roboty branży elektrycznej wchodzące w skład inwestycji, - demontaż instalacji odgromowej, - montaż nowej instalacji odgromowej, - wykonanie elektrowni fotowoltaicznej w skład której wchodzić będzie wykonanie okablowania, montaż skrzynek przyłączeniowych, montaż rozdzielnicy głównej budynku, montaż paneli fotowoltaicznych, montaż inwerterów fotowoltaicznych, montaż tablicy kotłowni, zasilenie urządzeń automatyki ogrzewania CZĘŚĆ IV Szkoła Podstawowa w Kluczkowicach Roboty budowlane przy Szkole Podstawowej w Kluczkowicach wykonywane będą na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę znak AB.6743 z dnia 28.10.2016r. W/w budynek usytuowany na działce nr ew. 233. Wykonawca w celu prawidłowego wykonania zamówienia winien wykonać roboty budowlane zgodnie z załączonym do SIWZ projektem budowlanym i wykonawczym. Charakterystyka obiektu:  budynek wolnostojący złożony z części dydaktycznej oraz sali gimnastycznej,  budynek o trzech kondygnacjach nadziemnych, częściowo podpiwniczony,  budynek złożony z elementów konstrukcyjnych murowanych, prefabrykowanych oraz monolitycznych,  budynek przykryty dachem o konstrukcji drewnianej z pokryciem z blachy,  budynek wyposażony we własną kotłownię,  budynek wyposażony w instalację: wod-kan, c.o., c.w.u., wentylacje grawitacyjną, elektryczną, teletechniczną, odgromową, gazową, Parametry techniczne budynku:  pow. zabudowy……………1306,29 m3  kubatura (netto)..………...8493,76m3  wysokość…………..……..……...15.30m Zakres robót przy Szkole Podstawowej w Kluczkowicach obejmuje, • roboty rozbiórkowe, demontażowe (zakres ogólnobudowlany) - demontaż obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, - demontaż opaski odwadniającej, chodników, - demontaż pokrycia daszków i balustrad, • roboty ogólnobudowlane wchodzące w skład inwestycji, - prace termomodernizacyjne należy prowadzić zgodnie z zapisami zawartymi w opinii chiropterologicznej tj. przed przystąpieniem do prac należy powtórnie wykonać obserwacje w celu dokładnego zlokalizowania miejsca schronień ptaków i nietoperzy, bezpośrednio przed wykonaniem prac należy przeprowadzić dzienną inspekcję szczelin i otworów w elewacji budynku. Podczas prowadzonych prac termomodernizacyjnych należy zapewnić nadzór przyrodniczy (ornitologa i chiropterologa). - zmniejszenie otworów okiennych, - remont schodów, - wymiana konstrukcji zadaszenia, - ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacja oraz stropodachu nad łącznikiem i halą, - ocieplenie ścian zewnętrznych fundamentowych budynku wraz z wyprawą tynkiem elewacyjnym, - ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych budynku wraz z wyprawą tynkiem elewacyjnym, - nadmurowanie kominów oraz ścian szczytowych, - docieplenie kominów wraz z wyprawą z tynku, - montaż nowych obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, - montaż drzwi zewnętrznych, - montaż okien, - wykonanie opaski odwadniającej wokół budynku z kostki betonowej, - wykonanie okapu, • roboty branży sanitarnej wchodzące w skład inwestycji, - demontaż zaworów termostatycznych, - montaż zaworów termostatycznych dynamicznych, - montaż zaworów grzejnikowych odcinających, - wymiana wodomierza głównego z nakładkami radiowymi do komunikacji, - wentylacja mechaniczna wyciągowa, - automatyka do sterowania wentylacji, - nasady kominowe niskociśnieniowe na istniejących kominach, - montaż instalacji/automatyki systemu sterowania MEMS, • roboty branży elektrycznej wchodzące w skład inwestycji, - instalacja odgromowa, - budowa instalacji fotowoltaicznej, - instalacja detekcji gazu, 4. Wykonawca (inspektor nadzoru) do realizacji zamówienia winien zapewnić zespół osób posiadających uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: 1) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (koordynator); 2) w specjalności instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń. 3) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 5. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 (art. 27 dla koordynatora) ustawy Prawo budowlane. 6. Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy dotyczących realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Szczegółowy zakres zamówienia, nad którym będzie pełniony nadzór inwestorski znajduje się pod adresem http://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl - symbol przetargu: IPR.271.13.2018 i IPR.271.20.2018 8. Jeżeli w SIWZ, przy opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SIWZ wraz z załącznikami. 10. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; b) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca będzie zawiadamiał zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy prawo zamówień publicznych. c) Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. 11. Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - Do oferty prosimy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (np. dokumenty rejestrowe itp).; -Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach