Przetargi.pl
„Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych ”

Gmina Opole Lubelskie ogłasza przetarg

  • Adres: 24300 Opole Lubelskie, ul. Lubelska
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 81 827 72 01 , fax. 81 827 72 00
  • Data zamieszczenia: 2018-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Lubelskie
    ul. Lubelska 4
    24300 Opole Lubelskie, woj. brak
    tel. 81 827 72 01, fax. 81 827 72 00
    REGON: 43102002600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020. 2. Przedmiot zamówienia jest dzielony na następujące części: -Część I: „Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pod nazwą: „Uzbrojenie terenów inwestycyjnych poprzez budowę drogi wewnętrznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Gminie Opole Lubelskie”. Projekt: „Uzbrojenie terenów inwestycyjnych poprzez budowę drogi wewnętrznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Gminie Opole Lubelskie” współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Osi Priorytetowej 3 Konkurencyjność Przedsiębiorstw, Działania 3.1 Tereny Inwestycyjne. 1) Usługa nadzoru inwestorskiego, będzie pełniona podczas wykonywania robót budowlanych związanych z realizacją zadania, które obejmuje swym zakresem: a) Budowę ulicy o nawierzchni asfaltowej o szerokości 7,0 mb; b) Budowę chodnika po stronie lewej o szerokości 2,0 mb; c) Budowę skrzyżowania z ulicą D 15 KDD w km 0+0019,65; d) Budowę zjazdów do przyległych działek; e) Budowę kanalizacji deszczowej; f) Budowę kanalizacji sanitarnej; g) Budowę sieci wodociągowej; h) Budowę oświetlenia drogowego; i) Budowę kanału technologicznego. j) Dostawa i montaż oznakowania zgodnie z projektem organizacji ruchu drogowego. 2) Wykonawca (inspektor nadzoru) do realizacji zamówienia winien zapewnić zespół osób posiadających uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: a) w specjalności drogowej bez ograniczeń (koordynator); b) w specjalności instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń. c) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 3) Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 (art. 27 dla koordynatora) ustawy Prawo budowlane. 4) Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy dotyczących realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 a do SIWZ. 5) Szczegółowy zakres zamówienia, nad którym będzie pełniony nadzór inwestorski znajduje się pod adresem http://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl - symbol przetargu: IPR.271.1.2018  Część II: „Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pod nazwą: „Utworzenie dziennego domu pomocy społecznej dla osób starszych w Opolu Lubelskim wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby świadczenia usług społecznych” . Projekt: „Utworzenie Dziennego Domu Pomocy Społecznej dla osób Starszych w Opolu Lubelskim wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby świadczenia usług społecznych” współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, działanie 13.2 Infrastruktura usług społecznych. 1) Usługa nadzoru inwestorskiego, będzie pełniona podczas wykonywania robót budowlanych związanych z realizacją zadania, które obejmuje swym zakresem między innymi: a) rozbiórkę istniejących budynków oznaczonych w projekcie budowlanym robót rozbiórkowych numerami 1,2,3,5; b) przebudowę z rozbudową istniejącego parterowego budynku oznaczonego w projekcie zagospodarowania terenu projektu zamiennego nr 1 jako budynek wielofunkcyjny; c) budowę budynku zaplecza sanitarnego strefy fitness oznaczonego na projekcie zagospodarowania terenu projektu zamiennego numerem 2 jako budynek zaplecza sanitarnego strefy fitness; d) budowę ciągu pieszo jezdnego z kostki betonowej; e) budowę miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych oznaczonych na planie zagospodarowania projektu zamiennego nr 6; f) budowę ogrodzenia zewnętrznego terenu na odcinku oznaczonym w projekcie zagospodarowania terenu projektu zamiennego literami a,d wraz z wygrodzeniem strefy fitness o wysokości 1,5 m; g) budowę oświetlenia zewnętrznego typu parkowego; h) budowę strefy fitness wraz z zakupem, dostawą i montażem urządzeń strefy fitness; i) budowę przyłącza kanalizacyjnego od sieci kanalizacyjnej na działce nr ew. 56 do budynku wielofunkcyjnego i budynku zaplecza sanitarnego; j) włączenie budynków nr 1 i nr 2 do zewnętrznego odcinka instalacji wodociągowej doziemnej wraz opomiarowaniem; k) wykonanie przyłącza energetycznego do budynku nr 1, 2 od złącza ZKP zlokalizowanego w linii ogrodzenia zewnętrznego wraz z przygotowaniem dokumentacji powykonawczej i złożeniem jej w Rejonie Energetycznym w celu zamontowania układu pomiarowo rozliczeniowego w złączu ZKP; l) przygotowanie w razie konieczności niezbędnych dokumentów do Urzędu Dozoru Technicznego w celu uzyskania rejestracji urządzeń wymagających nadzoru ze strony UDT, między innymi dźwigu osobowego; m) zapewnienie serwisu w zakresie powietrznych pomp ciepła, dźwigu osobowego, instalacji wentylacji mechanicznej przez okres gwarancji; n) przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi urządzeń i instalacji wykonanych w obiekcie; o) opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego przez osobę uprawnioną wraz z zakupem i montażem oznakowania dróg ewakuacyjnych oraz zakup i montaż gaśnic przeciwpożarowych zgodnie z opracowana instrukcją przeciwpożarową; p) zakup i montaż tablicy informacyjnej z regulaminem strefy fitness i instrukcją użytkowania poszczególnych urządzeń zamontowanych na terenie strefy. 2) Wykonawca (inspektor nadzoru) do realizacji zamówienia winien zapewnić zespół osób posiadających uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: a) W specjalności konstrukcyjno budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (koordynator); b) w specjalności instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń. c) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 3) Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 (art. 27 dla koordynatora) ustawy Prawo budowlane. 4) Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy dotyczących realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 i 7 a do SIWZ. 5) Szczegółowy zakres zamówienia nad którym będzie pełniony nadzór inwestorski znajduje się pod adresem http://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl - symbol przetargu: IPR.271.5.2018. 3. Jeżeli w SIWZ, przy opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SIWZ wraz z załącznikami. 5. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1, 1a do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; b) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca będzie zawiadamiał zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy prawo zamówień publicznych. c) Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. 6. Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - Do oferty prosimy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (np. dokumenty rejestrowe itp).; -Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach