Przetargi.pl
„Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych dofinansowanych z Funduszu Dróg Samorządowych”

Gmina Opole Lubelskie ogłasza przetarg

  • Adres: 24-300 Opole Lubelskie, ul. Lubelska
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 81 827 72 01 , fax. 81 827 72 00
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Lubelskie
    ul. Lubelska 4
    24-300 Opole Lubelskie, woj. brak
    tel. 81 827 72 01, fax. 81 827 72 00
    REGON: 43102002600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych dofinansowanych z Funduszu Dróg Samorządowych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego w branży drogowej i elektrycznej przy realizacji zadań inwestycyjnych dofinansowanych z Funduszu dróg samorządowych tj: 1) Przebudowa drogi gminnej Nr 113477L ETAP II na odcinku 2.458,63 mb w m. Niezdów (realizowana w ramach zadania pn.: „ Przebudowa dróg gminnych Nr 108676L stanowiącej ul. Dolną w Opolu Lubelskim na odcinku 448 mb i drogi gm. Nr 113477L ETAP II na odcinku 2.458,63 mb w m. Niezdów”) 2) Przebudowa drogi gminnej nr 108155L w miejscowości Wólka Komaszycka od km 0+000,00 do km 0+995,00 3) Przebudowa drogi gminnej nr G-108164L w miejscowości Kluczkowice od km 0+000,00 do km 0+995,00 4) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kluczkowice Osiedle na dz. ewid. 18, 22 5) Przebudowa drogi gminnej nr 108165L w miejscowości Góry Kluczkowickie od km 0+000,00 do km 0+995,00 6) Przebudowa drogi gminnej nr 113478L w miejscowości Nowe Komaszyce od km 0+000,00 do km 0+995,00 7) Przebudowa drogi gminnej Nr 108166L w miejscowości Ożarów Drugi od km 0+000 do 0+995 8) Przebudowa drogi gminnej Dębiny-Sewerynówka nr 108154L 9) Przebudowa drogi stanowiącej ul. Wiejską w Opolu Lubelskim od km 0+000 do m 0+742,5 oraz przebudowa drogi gminnej w miejscowości Grabówka od km 0+000 + 0+800 2. Przedmiot zamówienia nie jest dzielony na części. 3. Zakres zamówień względem których będzie pełniona usługa nadzoru inwestorskiego znajduje się pod adresem http://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl - symbol przetargu: IPR.271.15.2019 oraz IPR.271.16.2019. 4. Wykonawca (inspektor nadzoru) do realizacji zamówienia winien zapewnić zespół osób posiadających uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: 1) w specjalności drogowej bez ograniczeń (koordynator); 2) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 5. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 (art. 27 dla koordynatora) ustawy Prawo budowlane. 6. Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy dotyczących realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Jeżeli w SIWZ, przy opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SIWZ wraz z załącznikami. 9. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1, 1a do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; b) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca będzie zawiadamiał zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy prawo zamówień publicznych. c) Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. 10. Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH) – wg załącznika Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Do oferty prosimy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (np. dokumenty rejestrowe itp). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach