Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn: Poprawa zaopatrzenia mieszkańców Gminy Łańcut w wodę pitną poprzez rozbudowę sieci wodociągowej wraz z przebudową i rozbudową dwóch stacji uzdatniania wody.

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2252264 , fax. 017 2256536
  • Data zamieszczenia: 2012-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza 2a 2a
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2252264, fax. 017 2256536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn: Poprawa zaopatrzenia mieszkańców Gminy Łańcut w wodę pitną poprzez rozbudowę sieci wodociągowej wraz z przebudową i rozbudową dwóch stacji uzdatniania wody.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn: Poprawa zaopatrzenia mieszkańców Gminy Łańcut w wodę pitną poprzez rozbudowę sieci wodociągowej wraz z przebudową i rozbudową dwóch stacji uzdatniania wody. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach w zakresie określonym w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane / t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm./, Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 r. w sprawie rodzajów obiektów budowlanych, przy których realizacji jest wymagane ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego / Dz. U. z 2001 r., Nr 138, poz. 1554 z późn. zm. / oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. / Dz.U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm. / 3. Zamówienie obejmuje kompleksową obsługę realizacji w/w inwestycji w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego. Jako branżę wiodącą przewiduje się instalacje i sieci sanitarne z zapewnieniem nadzoru w branży elektrycznej i budowlanej. Zamawiający oczekuje obecności inspektora nadzoru na budowie co najmniej dwa razy w tygodniu /stosowne wpisy do dziennika budowy/ oraz kontaktu z Referatem Infrastruktury Komunalnej Urzędu Gminy przynajmniej jeden raz w tygodniu. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje w szczególności : a) kontrolę zgodności wykonywanych robót z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę oraz zgodności z umową zawartą z generalnym wykonawcą, a także kosztorysem ofertowym i przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym; b) kontrolę zgodności robót budowlanych z warunkami technicznymi zawartymi Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. / Dz. U. z 2002 r., Nr 75 poz.690 z późn. zm./ c) kontrolę zgodności wykonywanych robót ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi robót budowlano-instalacyjnych i zasadami wiedzy technicznej; d) kontrolę wbudowywanych materiałów w zakresie zgodności z projektem budowlanym, specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz wymogami określonymi w art. 10 ustawy Prawo Budowlane; e) obowiązkową obecność przy przekazaniu placu budowy; f) obecność na budowie przynajmniej dwa razy w tygodniu [potwierdzona wpisem w dzienniku budowy] lub na wezwanie Zamawiającego w przypadkach wystąpienia istotnych okoliczności; g) dokonywanie stosownych wpisów w dzienniku budowy odnośnie : - zakresu wykonanych robót; - odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; - zakończenia robót i gotowości do odbioru h) obowiązkową obecność w radach budowy, które odbywać się będą przynajmniej raz w miesiącu ; i) dokonywanie czynności odbiorów częściowych, odbioru końcowego, przeglądów gwarancyjnych z udziałem przedstawicieli Inwestora oraz sprawdzanie dokumentów przekazywanych na rzecz użytkownika; j) kontrolowanie rozliczeń finansowych z wykonawcą robót i inwestorem; k) wskazanie inspektora, jako koordynatora do zatwierdzenia przez Zamawiającego. l) inne czynności uzgodnione z Inwestorem, określone w projekcie umowy i związane z nadzorem nad realizacją robót budowlanych, o których mowa w pkt 5 oraz wynikające z przepisów obowiązującego prawa. 5. Zakres robót objętych nadzorem określono w SIWZ na nadzorowane zadanie, które obejmuje 3 etapy: ETAP I - PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA SUW W KRACZKOWEJ Elementy prac zaplanowane do wykonania w ramach etapu to: - budowa tymczasowej stacji uzdatniania wody na okres prowadzenia robót, - remont budynku SUW (demontaż istniejącego stropu, nadmurowanie ścian, wykonanie nowego stropu i pokrycia dachowego, wymiana stolarki, wykonanie ścianek działowych, prace tynkarskie, malarskie, remont elewacji), wraz z wyposażeniem technologicznym, elektrycznym i automatyką, - montaż urządzeń technologicznych uzdatniania wody, - przebudowa instalacji elektrycznej, - budowa zbiornika wody czystej V = 100 m3, - budowa odstojnika wód popłucznych, - budowa rurociągów międzyobiektowych, - wykonanie systemu nadzoru i wizualizacji parametrów pracy stacji. ETAP II - BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W HANDZLÓWCE Roboty budowlane zaplanowane do wykonania w ramach etapu to: - sieć wodociągowa z rur PE SDR 11 PN16 typu ROBUST lub równoważne rury dwuwarstwowe (do montażu bez podsypki) + taśma ostrzegawcza z wkładką lokalizacyjną: - ? 63 mm - 340,3 mb - ? 110 mm - 11 506,4 mb - ? 160 mm- 8 322,0 mb - przyłącza wodociągowe z rur ciśnieniowych PE ? 40 mm - 3951 mb, PE ? 50 mm - 695,8 mb tj. łącznie - 4 646,8 mb/184 szt. - wymiana 920 mb sieci z rur PE i PE HD o średnicy 110 mm na średnicę 160 mm, - zestawy hydroforowe podziemne H3 i H4 wraz z zasilaniem energetycznym - 2 kpl. - zestaw hydroforowy H2 w istniejącym budynku SUW wraz z zasilaniem energetycznym - 1 kpl. ETAP III - PRZEBUDOWA SUW W ALBIGOWEJ Elementy prac zaplanowane do wykonania w ramach etapu to: - budowa tymczasowej stacji uzdatniania wody na okres prowadzenia robót, - modernizacja istniejącego budynku stacji (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie ścian zewnętrznych, murów fundamentowych oraz stropodachu, wymiana warstwy gładzi cementowej, supremy oraz pokrycia dachowego) wraz z wyposażeniem technologicznym, elektrycznym i automatyką, - wymiana wszystkich urządzeń technologicznych w stacji, - wymiana wewnętrznej instalacji wodociągowej oraz urządzeń sanitarnych wewnątrz budynku, - przebudowa instalacji elektrycznej, - wymiana rurociągów międzyobiektowych, - w studniach głębinowych S-1A, S-2, S-3, S-4 wymiana urządzeń, armatury, głowic, a w studniach S-2, S-3, S-4 wymianę obudów, - wymiana pomp głębinowych w studniach S1A, S2, S3, S4, - remont istniejącego odstojnika popłuczyn, - wymiana włazów drabin i podestów w zbiorniku wyrównawczym, - wykonanie systemu nadzoru i wizualizacji parametrów pracy stacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716313003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 3 000,00 zł., (słownie: trzy tysiące złotych) do dnia 17.02.2012 r. do godz. 10:00. Wadium wnoszone może być w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a kserokopię dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminalancut.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach