Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn: Wykonanie remontu DW nr 723 w ramach projektu Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 723w Tarnobrzegu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.

Prezydent Miasta Tarnobrzega ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Kościuszki 32
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8226570 , fax. 015 8222504
  • Data zamieszczenia: 2014-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tarnobrzega
    ul. Kościuszki 32 32
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 8226570, fax. 015 8222504
    REGON: 83041350900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn: Wykonanie remontu DW nr 723 w ramach projektu Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 723w Tarnobrzegu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego branży drogowej i sanitarnej nad remontem drogi wojewódzkiej nr 723 na odcinku o łącznej długości 8790 m.b. (długość drogi 723: 9990 m.b. z wyłączeniem odcinków: od 1+152 do 1+375, od 5+124 do 5+307, od 5+430 do 5+612, od 8+474 do 8+514). Zakres prac obejmuje odcinki: I - 0+572 do 1+152: remont skrzyżowania poprzez wymianę pętli indukcyjnej sygnalizacji świetlnej wraz z nawierzchnią, remont: nawierzchni, zaniżeń w chodniku (pełniących rolę wjazdów do posesji) z kostki brukowej, 2 zatok autobusowych, skrzyżowania z ul. Sandomierską, w ramach remontu chodników wymianie podlegają obrzeża chodnikowe, opaski betonowe oraz krawężniki po obu stronach jezdni oraz wymiana nawierzchni na kostkę brukową, plantowanie i obsiew trawami nasypów, remont elementów odwodnienia. IIa - 1+375do1+730: remont nawierzchni bitumicznej poprzez wymianę warstwy ścieralnej oraz remont elementów ulic: krawężników, chodników wraz z obrzeżami chodnikowymi oraz plantowanie i obsiew trawami nasypów, remont 15 zaniżeń w chodniku (pełniących rolę wjazdów do posesji) po prawej stronie jezdni (14 szt.) poprzez wymianę nawierzchni na nową kostkę brukową oraz jeden wjazd po lewej stronie jezdni. IIb - 1+730do1+951: remont nawierzchni bitumicznej wraz z zatokami parkingowymi(km - I:1+737,5do1+771,5; II:1+817do1+844) i wlotami dróg bocznych, remont wlotu z ulicy Słomki, remont skrzyżowania poprzez wymianę pętli indukcyjnych wraz z nawierzchnią, remont zatoki autobusowej poprzez wymianę nawierzchni z kostki brukowej, plantowanie nasypów i obsiew trawą, odtworzenie przejść dla pieszych poprzez wykonanie oznakowania poziomego. IIc - 1+951do3+254: remont nawierzchni bitumicznej wraz z obszarem wjazdu do hotelu, wlotem ulicy Fabrycznej, wlotem ulicy Bema, zatoką parkingową(km - 3+010do3+078). Poza wymianą warstwy ścieralnej zaplanowana jest likwidacja pęknięć na przykanalikach poprzez naprawę głęboką. Ponadto projektuje się remont zaniżenia w chodniku jako 45 wjazdów z kostki brukowej po lewej stronie ulicy, częściowy remont zaniżenia w postaci 23 wjazdów po prawej stronie i 2 wjazdów remont pełny, remont 2 zatok autobusowych, remont chodników wraz z obrzeżami oraz krawężników poprzez wymianę nawierzchni na nową a także plantowanie nasypów wraz z zahumusowaniem i obsianiem trawami. IId - 3+254do5+124: wymiana warstwy ścieralnej, na odcinku 3+920 do 5+124 zaprojektowano remont w technologii mikronawierzchni (slurry seal) tj. cienkiego dywanika z emulsji wolnorozpadowej, modyfikowanej polimerem układanej na zimno, przełożenie chodnika, zaprojektowano remont zaniżenia w chodniku pełniące rolę wjazdów oraz zatoki autobusowe wraz z wymianą nawierzchni na nową zaprojektowano remont elementów odwodnienia. III, IV, i V 5+307-5+430, 5+612 - 8+474, 8+514 - 9+990: remont nawierzchni poprzez wymianę warstwy ścieralnej na nową warstwę. Od km 5+307 do km 9+220 zaprojektowano remont w. ścieralnej w technologii mikronawierzchni (slurry seal) przy uprzedniej naprawie istniejącej nawierzchni z zastosowaniem remontów cząstkowych, remont cząstkowy (miejscowy) nawierzchni chodników i lokalna wymiana krawężników, zahumusowanie nasypów i obsiew trawami. W km 9+220 do km 9+990 zaprojektowano remont istniejącej warstwy ścieralnej poprzez frezowanie i wymianę na nową warstwę. Remont warstwy ścieralnej na odcinku I i II b (0+572 do 1+152 i 1+730 do 1+951). Wymiana warstwy ścieralnej na gł. 4 cm z wykonaniem remontów cząstkowych w miejscach o największej koncentracji pęknięć i rys (ok 20% pow. odcinków) Remont warstwy ścieralnej na odcinku II c 1+951 do 3+254: wymiana istniejącej warstwy ścieralnej na głębokość 4 cm na całej powierzchni, naprawa pęknięć poprzecznych na przejściach przykanalików na szer. 4 m poprzez frezowanie głębokie i wykonanie nowych warstw z użyciem siatki przeciwspękaniowej po wymianie uszkodzonego przykanalika. Remont warstwy ścieralnej na odcinku II a, II d, III , IV i V: remont istniejącej warstwy ścieralnej przez zastosowanie technologii cienkiego dywanika na zimno wg. ST D.05.03.19. na całej powierzchni odcinka w km 3+920 do km 9+220 oraz wymianę na nową warstwę ścieralną na pozostałym zakresie objętym tymi odcinkami. Remont zaniżenia chodników (pełniącego rolę wjazdów) z kostki brukowej na odcinku polega na przełożeniu istniejącej zapadniętej i połamanej nawierzchni istniejących wjazdów z kostki po uprzednim wyrównaniu i zagęszczeniu podłoża lub wykonaniu nowej nawierzchni wjazdu z kostki brukowej z użyciem nowego materiału .Na dużej części odcinka projektuje się częściowy remont wjazdów w części o dużym spadku (najazdowej). W zakresie remontu projektuje się odtworzenie na nowej nawierzchni jezdni oznakowania poziomego w technologii cienkowarstwowej. Ponadto w ramach inwestycji planuje się: częściową wymianę wpustów deszczowych wraz z przykanalikami, częściowe wyposażenie w nowe pierścienie odciążające, pokrywy, włazy nieklawiszujące oraz nowe ruszty istniejące studnie rewizyjne, zniwelowanie istniejących urządzeń infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej ( skrzynki do zasuw, studnie rewizyjne, wpusty deszczowe) do rzędnej niwelety wykonanych dróg, parkingów, chodników, remont odwodnienia liniowego, odmulenie istniejącego systemu kanalizacji deszczowej, odmulenie i wyczyszczenie urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe - separatory. W ramach projektu wyremontowanych zostanie 46 miejsc parkingowych, 6 zatok autobusowych, 17 skrzyżowań a także chodniki zlokalizowane przy drodze wojewódzkiej. W ramach projektu wymienione zostaną przykanaliki, wpusty uliczne wraz z pierścieniami odciążającymi wykonane zostanie odmulenie istniejących przepustów pod koroną drogi (km: 3+150,4+515,5+426,5+580,7+761). zgodnie z projektami wykonawczymi, przedmiarami, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych , określającymi szczegółowy zakres robót do wykonania. Wykonanie i ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 2 szt. tablicy informacyjnej dla zadania, wg wzoru określonego w wytycznych Instytucji Zarządzającej RPO WP na lata 2007-2013
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716313003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach