Prezydent Miasta Tarnobrzega ogłasza przetarg
- Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Kościuszki 32
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8226570 , fax. 015 8222504
- Data zamieszczenia: 2014-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tarnobrzega
ul. Kościuszki 32 32
39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
tel. 015 8226570, fax. 015 8222504
REGON: 83041350900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Remont dróg powiatowych objętych projektem Modernizacja dróg powiatowych w Tarnobrzegu na odcinkach ulic: Piętaka, Kolumby Białeckiej i Grobla w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót, które wykonywane będą w ulicy Piętaka na drodze powiatowej nr 1095, posiadającej kilometraż od 0 + 000,00 do 0 + 589,88 , w niżej podanym zakresie: 1) remont jezdni bitumicznej polegający na remoncie cząstkowym z użyciem geosiatki i położeniu nowej bitumicznej warstwy ścieralnej z BA 0/12 mm w kilometrażu od 0 + 047,88 do 0 + 589,88 (wlot ulicy Kolumby Białeckiej), 2) remont poboczy polegający na wykonaniu korytowania oraz ułożeniu i zagęszczeniu warstwy kruszywa łamanego - grubość warstwy 10 cm, 3) remont zjazdów, polegający na przełożeniu istniejącej zapadniętej i połamanej nawierzchni zjazdów z kostki betonowej oraz zerwaniu istniejącej nawierzchni z tłucznia, korytowaniu i ułożeniu nowej warstwy kruszywa gr 10 cm, 4) budowa zatoki parkingowej dla autobusów w kilometrażu od 0 + 471,00 do 0 + 516,00 o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, 5) remont stanowisk postojowych na placu postojowym przed plebanią i przy szkole podstawowej. Remont stanowisk postojowych polegać będzie na zerwaniu istniejących żelbetowych płyt drogowych i wykonaniu nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm, układanej na podsypce z grysu lub piasku oraz na warstwie kruszywa łamanego i warstwie odsączającej z piasku, 6) remont rowów przydrożnych i ścieków drogowych, polegający na wymianie wszystkich elementów betonowych stanowiących odwodnienie jezdni, umocnienie dna i skarp rowów, z zastosowaniem do tego celu betonowych prefabrykatów ściekowych i płyt betonowych ażurowych, 7) remont przepustów pod zjazdami do posesji z wymianą rur na nowe rury betonowe lub z PeHD, 8) remont przepustów pod koroną drogi w rejonie skrzyżowania ulicy Piętaka z ulicą Cichą i w km: ~ 0 + 293 - z wymianą rur na nowe rury betonowe lub z PeHD, 9) remont ścianek czołowych przy przepustach polegający na rozbiórce tych ścianek (będących w złym stanie technicznym) i ich odbudowie, 10) regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych oraz zahumusowanie pasa terenu między poboczami a granicą pasa drogowego 2.2. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót, które wykonywane będą w ulicy Kolumby Białeckiej na drodze powiatowej nr 1095, posiadającej kilometraż od 0 + 000 do 0 + 216, w niżej podanym zakresie: 1) remont jezdni bitumicznej polegający na wykonaniu nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości warstwy po zagęszczeniu 5 cm. Remont jezdni dotyczy całej długości ulicy Kolumby Białeckiej w kilometrażu 0 + 000,00 do km 0 + 216,00 2) remont poboczy polegający na wykonaniu korytowania oraz ułożeniu i zagęszczeniu warstwy kruszywa łamanego - grubość warstwy 10 cm, 3) remont zjazdów, polegający na przełożeniu istniejącej zapadniętej i połamanej nawierzchni zjazdów z kostki betonowej oraz zerwaniu istniejącej nawierzchni z tłucznia, korytowaniu i ułożeniu nowej warstwy kruszywa gr 10 cm, 4) remont przepustu pod koroną drogi w rejonie skrzyżowania ulic: Kolumby Białeckiej - Groblka - Szklana, polegający na wymianie istniejącej rury żelbetowej fi 60 na nową, remoncie ścianek czołowych przepustu z zastosowaniem brukowca na zaprawie cementowej i remoncie umocnienia rowu przed przepustem z zastosowaniem ażurowych płyt betonowych, 5) remont rowów przydrożnych, polegający na wymianie wszystkich elementów betonowych, stanowiących umocnienie dna i skarp rowów, z zastosowaniem do tego celu korytek betonowych typu U oraz płyt betonowych ażurowych, 6) regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych oraz humusowanie pasa terenu między poboczami a granicą pasa drogowego 2.3. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót, które wykonywane będą w ulicy Grobla na drodze powiatowej nr 1095, posiadającej kilometraż od 0 + 000,00 do 0 + 879, w niżej podanym zakresie: 1) remont jezdni bitumicznej na długości w kilometrażu od 0 + 009 do 0 + 879, polegający na wykonaniu nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości warstwy po zagęszczeniu 5 cm, 2) remont poboczy polegający na wykonaniu korytowania oraz ułożeniu i zagęszczeniu warstwy kruszywa łamanego - grubość warstwy 10 cm, 3) remont zjazdów, polegający na przełożeniu istniejącej zapadniętej i połamanej nawierzchni zjazdów z kostki betonowej oraz zerwaniu istniejącej nawierzchni z tłucznia, korytowaniu i ułożeniu nowej warstwy kruszywa gr 10 cm, 4) regulację pionową studzienek kanalizacyjnych oraz plantowanie i humusowanie pasa terenu między poboczami a granicą pasa drogowego wraz z załącznikami 1) a) projekty wykonawcze opracowane w grudniu 2012 roku przez EXAL- Marek Tokarz (część opisowa i rysunkowa), b) przedmiary robót i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, c) projekt umowy o wykonanie nadzoru inwestorskiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716313003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.eobip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Remont drogi powiatowej objętej projektem Modernizacja dróg powiatowych w Tarnobrzegu na odcinku ulicy: Sielecka w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.
Dodano: 2014-04-24 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn: Wykonanie remontu DW nr 723 w ramach projektu Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 723w Tarnobrzegu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.
Dodano: 2014-03-11 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. . Remont drogi gminnej objętej Projektem Modernizacja dróg gminnych w Tarnobrzegu na odcinku ulicy Szklana, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013.
Dodano: 2014-02-24 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacja zadania inwestycyjnego pn: Wykonanie remontu dróg gminnych: ul. Parkowa, ul. Łąkowa i ul. Batalionów Chłopskich objętych projektem Modernizacja dróg gminnych w Tarnobrzegu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.
Dodano: 2014-02-19 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Remont dróg powiatowych objętych projektem Modernizacja dróg powiatowych w Tarnobrzegu na odcinkach ulic: Długa i Sowia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.
Dodano: 2014-02-14 - Prowadzenie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego p.n. Wykonanie remontu ulic: Kopanina, Krańcowa, Cicha, Nizinna, Kolejowa, Zaciszna, Ogrodowa, Słomki objętych projektem Modernizacja dróg gminnych w Tarnobrzegu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013,
Dodano: 2014-02-13 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: Poprawa zaopatrzenia mieszkańców Gminy Łańcut w wodę pitną poprzez przebudowę stacji uzdatniania wody oraz dwóch stacji hydroforowych wraz z przebudową i rozbudową sieci wodociągowej
Dodano: 2013-09-20 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn: Budowa Przedszkola Publicznego w Kosinie
Dodano: 2013-07-09 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n.Budowa pomostów pływających - kei oraz budowa stanicy żeglarskiej nad Jeziorem Machowskim oraz wyremontowanie pomieszczenia na punkt medyczny w Niepublicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Machów Sp. z o.o. na ul. Strefowej 2. w branży budowlanej o specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie: budowy obiektów budowlanych i budowli hydrotechnicznych oraz instalacji sieci cieplnych, wentylacyjnych i wod.- kan.
Dodano: 2013-02-06 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn: Poprawa zaopatrzenia mieszkańców Gminy Łańcut w wodę pitną poprzez rozbudowę sieci wodociągowej wraz z przebudową i rozbudową dwóch stacji uzdatniania wody.
Dodano: 2012-02-08