Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: „Podniesienie atrakcyjności gospodarczej Miasta Skierniewice poprzez uzbrojenie terenu inwestycyjnego zlokalizowanego przy ul. Rybickiego w Skierniewicach”

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48468345100 , fax. +48468345151
  • Data zamieszczenia: 2017-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. +48468345100, fax. +48468345151
    REGON: 000524306
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: „Podniesienie atrakcyjności gospodarczej Miasta Skierniewice poprzez uzbrojenie terenu inwestycyjnego zlokalizowanego przy ul. Rybickiego w Skierniewicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa i adres Zamawiającego: Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.skierniewice.pl zwane dalej Zamawiającym, Tryb udzielenia zamówienia i źródła finansowania: a) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U 2015 r., poz. 2164 z późn.zm.) zwaną dalej „ustawą” lub „ustawą Pzp”. b) Źródła finansowania zamówienia: środki własne budżetu Miasta Skierniewice, dofinansowanie w ramach II Osi priorytetowej: Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 . 3. Opis przedmiotu zamówienia Wspólny słownik zamówień: (CPV): 71.24.70.00-1- nadzór nad robotami budowlanymi. 3.1.Przedmiotem zamówienia jest „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: „Podniesienie atrakcyjności gospodarczej Miasta Skierniewice poprzez uzbrojenie terenu inwestycyjnego zlokalizowanego przy ul. Rybickiego w Skierniewicach”, które będzie zlecane do realizacji zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych – przewiduje się, że głównym trybem wyboru wykonawcy usług jest przetarg nieograniczony. Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w branżach: drogowej; sanitarno - wodociągowej i kanalizacyjnej; elektroenergetycznej; telekomunikacyjnej. Zakres robót obejmuje uzbrojenie działki o nr ew. 607 w instalacje: elektryczną, wodociągową, teletechniczną, kanalizacji sanitarnej i deszczowej (wraz ze zbiornikiem retencyjnym), oraz budowę zjazdów drogowych. Branża elektryczna Prace będą polegać na budowie przyłącza elektroenergetycznego 15 kV dla dz. nr 607 obr. 5 przy ul. Rybickiego w Skierniewicach. Należy ułożyć kabel zasilający (długość ok. 1,5 km) ze stacji transformatorowej 110/15kV „Skierniewice” zlokalizowanej na działce 83/5 przy ul. Sobieskiego do nowoprojektownej rozdzielnicy kontenerowej średniego napięcia, przewidzianej do realizacji na dz. nr 607 obr. 5 w Skierniewicach. Branża teletechniczna Prace będą polegać na budowie kabla optotelekomunikacyjnego od studni nr SAA-ABO przy obiekcie Orange Polska przy ul. Jagiellonskiej 34 do szafy zewnetrznej przewidzianej do realizacji na dz. nr 607 obr. 5 w Skierniewicach. Budowa sieci teletechnicznej (od studni kablowej Orange Polska nr SAA05A62, zlokalizowanej przy skrzyżowaniu ulicy Rybickiego i Al. Rataja do projektowanej szafki kablowej zewnętrznej przy dz. nr 607 obr. 5 w Skierniewicach): · rurociąg kablowy z rury RHDPE Ø40/3,7 - dł. trasowa: 1445 m - dł. instalacyjna: 1635 m · studnia kablowa SKO-2g – 1szt. · szafka optyczna zewnętrzna – 3szt. · kabel światłowodowy Z-XOTKtsd24J - dł. trasowa: 1445 m - dł. instalacyjna: 1576 m · kabel światłowodowy Z-XOTKtsd12 - dł. trasowa: 76 m - dł. instalacyjna: 90 m · kabel światłowodowy Z-XOTKtsd6J - dł. trasowa: 81 m - dł. instalacyjna: 90 m Branża sanitarna Prace będą polegać na budowie kanalizacji sanitarnej, sieci kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym i przyłączy wodociągowych dla dz. nr 607 obr. nr 5 zlokalizowanej przy ul. Rybickiego w Skierniewicach. 1. Główne parametry kanalizacji sanitarnej: · sieć kanalizacji o przepływie grawitacyjnym z rur: - z PVC-U o średnicy 0,25 m i długości 979,2 m - z PVC-U o średnicy 0,20 m i długości 36,4 m · sieć kanalizacji tłocznej z rur PE o średnicy 0,16 m i długości 77,0 m Obiekty sieciowe: · studzienki kanalizacyjne - przelotowe, połączeniowe DN1200 BET – 22 szt. - rozprężna DN1200 BET – 1 szt. - przyłączeniowe – osadcze DN1200 BET – 3 szt. · pompownia sieciowa PS-1 - dwie pompy zatapialne 1 pracująca + 1 rezerwowa 2. Głowne parametry kanalizacji deszczowej · sieć kanalizacji o przepływie grawitacyjnym z rur: - z PVC-U o średnicy 0,25 m i długości 581,1 m - z PVC-U o średnicy 0,20 m i długości 15,8 m · kanał tłoczny wód opadowych z rur PE o średnicy 0,050 m i długości 567,6 m Obiekty sieciowe: · studzienki kanalizacyjne: - przelotowe, połączeniowe DN1200 BET – 14 szt. - rozprężna DN1200 BET – 1 szt. · zbiornik retencyjny z regulatorem przepływu (objętość czynna zbiornika 2110 m³) · pompownia sieciowa PD-1 - dwie pompy zatapialne 1 pracująca + 1 rezerwowa 3. Główne parametry przyłączy wodociągowych · przyłącza z rur ciśnieniowych z PE100 o średnicy Dz90 mm i długości 46,2 m Obiekty sieciowe: · trójniki żeliwne kołnierzowe DN300/80 – 3 szt. · zasuwy odcinające DN 80 mm – 3 szt. · studnie wodomierzowe – 3 szt. Branża drogowa Prace będą polegać na budowie trzech nowych zjazdów z działki nr ew. 606, będącej pasem drogowym ul. Rybickiego na dz. nr 607 obr. 5 w Skierniewicach. Szczegółowy opis robót budowlanych został zawarty w dokumentacjach projektowych na wykonanie zadania pn. „Podniesienie atrakcyjności gospodarczej Miasta Skierniewice poprzez uzbrojenie terenu inwestycyjnego zlokalizowanego przy ul. Rybickiego w Skierniewicach” oraz w Specyfikacjach Technicznych, które są dostępne w Wydziale Dróg i Komunikacji Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Floriana 9 w pokoju nr 12 oraz na stronie internetowej BIP UM Skierniewice. 3.2. W ramach niniejszego zamówienia inspektor nadzoru zobowiązuje się do: 3.2.1. Reprezentowania Zamawiającego – Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3.2.2. Współpracy z projektantem, w tym do egzekwowania usunięcia ewentualnych usterek w dokumentacji projektowej, 3.2.3. Przygotowywanie, sporządzanie i dostarczanie dla Zamawiającego wszelkich informacji i opinii, dokumentów związanych z realizacją inwestycji w tym z zakresu rzeczowo-finansowego, a także bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem rzeczowo-finansowym robót 3.2.4. Podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji budowy, 3.2.5. Nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą robót, 3.2.6. Podejmowania decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) receptur, materiałów, prefabrykatów, betonów do wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych, 3.2.7. Przeprowadzania kontroli laboratorium wykonawcy w celu sprawdzenia, czy stosowane urządzenia pomiarowe i sprzęt laboratoryjny wykonawcy posiadają ważną legalizację, zostały prawidłowo wykalibrowanie i odpowiadają wymogom norm określających procedurę badań, uczestniczenia w badaniach przeprowadzanych w tym laboratorium przez wykonawcę w czasie trwania budowy, 3.2.8. Zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umów i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót, 3.2.9. Sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, kontroli i archiwizacji dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu, 3.2.10. Sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych sieci i urządzeń technicznych, 3.2.11. Wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych, 3.2.12. Żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 3.2.13. Kontrolowania jakości i terminowości wykonywanych robót: 1. kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, 2. uczestniczenie w dokonywaniu odbiorów częściowych inwestycji, 3. przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego – sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego), w tym powykonawczej dokumentacji geodezyjnej, 4. sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót, 5. dokonywanie rozliczeń merytorycznych i finansowych wykonanych prac w imieniu Zamawiającego, a także sporządzenie pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji, 6. dokonanie odbioru inwestycji po upływie terminu gwarancji ustalonego w umowie z wykonawcą robót budowlanych, 7. uczestnictwo w komisjach do stwierdzenia ewentualnych wad w okresie rękojmi oraz nadzór nad naprawami wad ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji. 3.2.14. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do składania sprawozdań z realizacji inwestycji na wniosek zamawiającego oraz będzie informował na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac ewentualnych zagrożeniach w realizacji inwestycji, 3.2.15. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była skuteczność nadzoru ,jednak nie rzadziej niż min. 3 razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego – Inwestora w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna najpóźniej w przeciągu 3 godzin, Każdorazowy pobyt na placu budowy winien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy. 3.2.16. Inspektor nadzoru zobowiązany jest posiadać telefon komórkowy i samochód do dyspozycji. Pełen zakres czynności określonych w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane - (tekst jednolity Dz.U..2016.290) . Pełnienie funkcji koordynatora inspektorów nadzoru w przypadku występowania innych branż przy realizacji inwestycji - zgodnie z art. 27 w/w ustawy Prawo budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście zł). 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert włącznie, znajdzie się na koncie zamawiającego. Chwilą wpłaty wadium jest chwila wpływu na konto zamawiającego, a nie data złożenia przelewu. 3. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45. ust. 6 ustawy Pzp., 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy o nr konta: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA nr 81 1020 3352 0000 1402 0193 3969 z dopiskiem „RZP.271.16.2017”, 5. Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym i jego zwrot nastąpi zgodnie z art.46 ust. 4 ustawy Pzp., 6. Wadium w innych dopuszczonych formach: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miasta Skierniewice, 7. Zwrot wadium nastąpi w przypadkach i na warunkach przewidzianych w art. 46 ustawy Pzp., 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp., 9. Wadium należy wnieść na okres związania ofertą, 10.Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach