Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie ogłasza przetarg
- Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Gen. Władysława Sikorskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 750 31 88 , fax. 89 750 37 54
- Data zamieszczenia: 2018-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 750 31 88, fax. 89 750 37 54
REGON: 51020760500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.strazgraniczna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych na zadaniu pn.: „Budowa PSG w m. Dubeninki” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia stanowi pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi na zadaniu pn.: „Budowa PSG w m. Dubeninki”. Teren budowy zlokalizowany jest na działce nr 37/1 w m. Dubeninki, gm. Dubeninki. Teren znajduje się w trwałym zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, w tym: Załącznik nr 1a – Zakres robót – budynek administracyjny Załącznik nr 1b – Zakres robót – budynek garażowy Załącznik nr 1c – Zakres robót – obiekty zewnętrzne Załącznik nr 1d – Zakres robót – nawierzchnie Załącznik nr 1e – Zakres robót – wieża stalowa Załącznik nr 1f – Zakres robót – sieci i instalacje sanitarne Załącznik nr 1g – Zakres robót – sieci i instalacje elektryczne Załącznik nr 1h - Zakres robót – sieci i instalacje teletechniczne 3. Zamówienie obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: • konstrukcyjno-budowlanej; • sanitarnej; • elektrycznej; • telekomunikacyjnej; nad realizacją działań objętych dokumentacją projektową, w szczególności: 1) budowa budynku administracyjnego o kubaturze 8.920 m3 wraz z instalacjami c.o., wod-kan., klimatyzacyjną, elektryczną i słaboprądową, 2) budowa budynku garażowego o kubaturze 3.094 m3 wraz z instalacjami c.o., wod-kan, elektryczną, 3) budowa budynku magazynu paliw o kubaturze 81 m3, 4) budowa wieży antenowej o wysokości 50 m, 5) budowa kojców z wybiegiem i torem przeszkód dla psów służbowych, 6) budowa ogrodzeń o długości 376 mb, 7) budowa utwardzeń terenu o powierzchni 2.446 m2, 8) budowa przyłączy i sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, 9) budowa przyłączy i sieci energetycznych i telekomunikacyjnych, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wymagania dotyczące wadium zostały opisane w rozdziale VIII SIWZ nr sprawy 16/FI/18.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, jeżeli Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. • Ww. oświadczenia należy złożyć w oryginale. 2. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem notarialnie), w przypadku gdy: 2.1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności faktycznych lub prawnych w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z wpisu do rejestru przedsiębiorców, 2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Ponadto w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu: 3.1. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy Pzp; przy czym: • w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; • w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. • Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. UWAGA !!! Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zostanie zamieszczony na stronie internetowej wraz z informacją o której mowa powyżej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Usługa nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Budowa tężni solankowej w Iławie”
Dodano: 2024-04-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego dla inwestycji Budowa oczyszczalni ścieków w Gminie Grodziczno – etap I realizowanej w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-04-16 - Nadzór inwestorski dla zadań polegających na modernizacji ulic powiatowych w Gołdapi
Dodano: 2024-04-02 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Uzbrojenie terenów przemysłowych w miejscowości Szymany
Dodano: 2023-07-04 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Przebudowa oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Pieniężno
Dodano: 2023-07-04 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad inwestycją: Rozbudowa i przebudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hale sportową dla SOSW im. K. Maltańskich w Bartoszycach
Dodano: 2023-06-30 - Postępowanie na wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: "Zaprojektowanie i wykonanie nadbudowy i przebudowy budynku WSSE w Olsztynie w celu utworzenia laboratorium klasy BSL 3".
Dodano: 2023-06-10 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego - modernizacja i rozbudowa gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Biała Piska w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-04-03 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Wilczętach z zagospodarowaniem terenu wokół i wymianą źródła ciepła na zeroemisyjne
Dodano: 2023-03-14 - Usługa inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie Szpitala w Ostródzie na potrzeby Izby Przyjęć, Zespołu Pracowni oraz Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej
Dodano: 2022-08-29