Przetargi.pl
Nadzór inwestorski dla zadań polegających na modernizacji ulic powiatowych w Gołdapi

Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, Gumbińska 2a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi
    Gumbińska 2a
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 511440947
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp-goldap.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski dla zadań polegających na modernizacji ulic powiatowych w Gołdapi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I: Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Modernizacja ulic: Sikorskiego (4842N), Słonecznej (4838N), Chopina (4803N) w Gołdapi”Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Modernizacja ulic: Sikorskiego (4842N), Słonecznej (4838N), Chopina (4803N) w Gołdapi”, której zakres przedstawia się następująco:Zestawienie danych i powierzchni drogowych.Nr Droga Długość odcinka [mb] Powierzchnia[m2] Kategoria ruchu1 ul. Chopina 350,00 2 100,00 KR 1-22 ul. Sikorskiego 420,00 2 550,00 KR 1-23 ul. Słoneczna 225,00 1 660,00 KR 1-2Zakres robót obejmuje: nawierzchnię dróg, chodników i parkingów zlokalizowanych wyłącznie na działkach będących własnością Powiatu Gołdapskiego w ilościach wskazanych w przedmiarach robót. Wykazy działek znajdują się w zaświadczeniach Starosty Gołdapskiego o niewnoszeniu sprzeciwu  Na ulicy Chopina w Gołdapi należy rozebrać istniejącą nawierzchnię z trylinki i wykonać w to miejsce podbudowę z kruszywa naturalnego C50/30 i dwie warstwy nawierzchni bitumicznych (wiążąca i ścieralna).  Na ulicach Sikorskiego i Słoneczna należy wykonać rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni (frezowanie korekcyjne śr. gr. 3 cm), następnie wykonać nową nawierzchnię warstwy wyrównawczej i ścieralnej wraz z oznakowaniem poziomym i wymianą oznakowania pionowego.  Dodatkowo na ww. ulicach należy rozebrać istniejącą nawierzchnię chodników, parkingów wraz z obrzeżami i krawężnikami. Następnie należy ustawić nowe krawężniki, obrzeża wraz z wykonanie nowej podbudowy i nawierzchni z kostki betonowej (chodniki, parkingi).  Szczegółowy zakres prac przedstawiono na zamieszczonych przedmiarach. Wysokościowo należy dowiązać się do rzędnych istniejących zjazdów oraz do istniejącego poziomu terenu. Prace na ulicy Słonecznej należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym zgodnie z decyzją nr WUOZ-ELK.5142.442.2023.RN. Na prowadzenie prac ziemnych Wykonawca uzyska odrębne pozwolenie konserwatorskie. Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót po stronie Wykonawcy. Układanie poszczególnych warstw nawierzchni bitumicznej (wyrównawcza, wiążąca i ścieralna) powinno odbywać się całą szerokością jezdni. Nie dopuszcza się układania poszczególnych ww. warstw jezdni połówkowo! Przy każdym przejściu dla pieszych należy zastosować kostkę integracyjną w uzgodnieniu z Zamawiającym. Tablica musi być wykonana z blachy ocynkowanej z podwójnie zawiniętą krawędzią i zamontowana na słupku ocynkowanym o średnicy 60 mm i grubości ścianki 6,3 mm. Tablicę należy zamontować w momencie rozpoczęcia prac budowlanych lub innych działań zmierzających bezpośrednio do realizacji zadania na każdej drodze będącej przedmiotem inwestycji w miejscu uzgodnionym z zamawiającym. Wykonawca zapewni pięć lat gwarancji na tablicę informacyjną.Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej wraz z załącznikami, stanowiących odpowiednio załącznik nr 12 do SWZ.Do obowiązków inspektora nadzoru na ww. zadaniu należeć będzie pełen zakres czynności, jaki dla inspektora nadzoru przewiduje aktualnie obowiązująca ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i ponadto:1) kontrola robót na każdym etapie ich realizacji;2) kontrola zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zgłoszeniem robót budowlanych, z przepisami techniczno – budowlanymi, normami, a także z zasadami wiedzy technicznej;3) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;4) koordynacja robót;5) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót budowlanych;6) gromadzenie dokumentacji zdjęciowej z postępu prac i udostępnianie Zamawiającemu na jego żądanie;7) dopuszczanie do pracy na terenie budowy wyłącznie pracowników wykonawcy i podwykonawców zgłoszonych zamawiającemu;8) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;9) sprawdzanie dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę do odbioru końcowego;10) przeprowadzanie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą robót;11) potwierdzenie gotowości do odbioru, dokonanie odbioru końcowego w obecności Zamawiającego i Wykonawcy robót, sprawdzenie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów;12) uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego oraz sporządzanie protokołów z narad;13) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w przypadku wystąpienia robót dodatkowych na ww. zasadach (w ramach ustanowionego w umowie wynagrodzenia);14) dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót;15) doradztwo i opiniowanie, uzgadnianie dokumentów oraz wszelkie inne czynności mające na celu należytą realizację zadania – zgodnie z obowiązującym prawem oraz wytycznymi Zamawiającego; 16) systematyczna kontrola dzienników budowy.Część II: Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Modernizacja ulic: Jaćwieskiej (4807N), Partyzantów (4831N), Tatyzy (4844N), Przytorowej (4836N) w Gołdapi”Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad inwestycją pn. „Modernizacja ulic: Jaćwieskiej (4807N), Partyzantów (4831N), Tatyzy (4844N), Przytorowej (4836N) w Gołdapi”, której zakres przedstawia się następująco:Przedmiotem zadania jest modernizacja ulic: Jaćwieskiej (4807N), Partyzantów (4831N), Tatyzy (4844N), Przytorowej (4836N) w Gołdapi”Zestawienie danych i powierzchni drogowych.Nr Droga Długość odcinka [mb] Powierzchnia[m2] Kategoria ruchu1 ul. Jaćwieska 310,00 1 980,00 KR 1-22 ul. Partyzantów 180,00 900,00 KR 1-23 ul. Partyzantów (odc. dodatkowy) 154,00 600,00 KR 1-24 ul. Przytorowa 540,00 3 250,00 KR 1-25 ul. Tatyzy 105,00 500,00 KR 1-2Zakres robót obejmuje: Nawierzchnię dróg, chodników i parkingów zlokalizowanych wyłącznie na działkach będących własnością Powiatu Gołdapskiego w ilościach wskazanych w przedmiarach robót. Wykazy działek znajdują się w zaświadczeniach Starosty Gołdapskiego o niewnoszeniu sprzeciwu  Na ulicach Jaćwieska, Partyzantów (odcinek 180 mb), Przytorowa i Tatyzy, należy wykonać rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni (frezowanie korekcyjne śr. gr. 3 cm), następnie wykonać nową nawierzchnię warstwy wyrównawczej i ścieralnej wraz z oznakowaniem poziomym i wymianą oznakowania pionowego. Dodatkowo należy rozebrać istniejącą nawierzchnię chodników, parkingów wraz z obrzeżami i krawężnikami. Następnie należy ustawić nowe krawężniki, obrzeża wraz z wykonanie nowej podbudowy i nawierzchni z kostki betonowej (chodniki, parkingi). Szczegółowy zakres prac przedstawiono na zamieszczonych przedmiarach. Na ulicy Partyzantów (odcinek dodatkowy o długości 154 mb) należy rozebrać istniejącą nawierzchnię jezdni, parkingów i chodników, następnie wykonać podbudowę, warstwę wiążącą i ścieralną na jezdni wraz z oznakowaniem poziomym i pionowym, oraz ustawić krawężniki, obrzeża wraz z wykonaniem nowej podbudowy i nawierzchni z kostki betonowej (chodniki, parkingi). Szczegółowy zakres prac przedstawiono na zamieszczonych przedmiarach. Szczegółowy zakres prac przedstawiono na zamieszczonych przedmiarach. Wysokościowo należy dowiązać się do rzędnych istniejących zjazdów oraz do istniejącego poziomu terenu. Prace należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym zgodnie z decyzją nr WUOZ-ELK.5142.442.2023.RN, WUOZ-ELK.5142.262.2021.JS. Na prowadzenie prac ziemnych wykonawca uzyska odrębne pozwolenie konserwatorskie. Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót po stronie Wykonawcy. Układanie poszczególnych warstw nawierzchni bitumicznej (wyrównawcza, wiążąca i ścieralna) powinno odbywać się całą szerokością jezdni. Nie dopuszcza się układania poszczególnych ww. warstw jezdni połówkowo! Przy każdym przejściu dla pieszych należy zastosować kostkę integracyjną w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonać oznakowanie pionowe i poziome jednego miejsca parkingowego z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych na ulicy Jaćwieskiej (brak pozycji w przedmiarze). Usunięcie karpiny po ściętym drzewie na ulicy Jaćwieskiej (brak pozycji w przedmiarze). Tablica musi być wykonana z blachy ocynkowanej z podwójnie zawiniętą krawędzią i zamontowana na słupku ocynkowanym o średnicy 60 mm i grubości ścianki 6,3 mm. Tablicę należy zamontować w momencie rozpoczęcia prac budowlanych lub innych działań zmierzających bezpośrednio do realizacji zadania na każdej drodze będącej przedmiotem inwestycji w miejscu uzgodnionym z zamawiającym. Wykonawca zapewni pięć lat gwarancji na tablicę informacyjną. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Równolegle z realizacją zadania będzie wykonywana inna inwestycja: „Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 4807N ulica Jaćwieska, 4846N ulica Warsztatowa i 4831N ulica Partyzantów w Gołdapi”.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej wraz z załącznikami, stanowiących odpowiednio załącznik nr 13 do SWZ.Do obowiązków inspektora nadzoru na ww. zadaniu należeć będzie pełen zakres czynności, jaki dla inspektora nadzoru przewiduje aktualnie obowiązująca ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i ponadto:1) kontrola robót na każdym etapie ich realizacji;2) kontrola zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zgłoszeniem robót budowlanych, z przepisami techniczno – budowlanymi, normami, a także z zasadami wiedzy technicznej;3) sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;4) koordynacja robót;5) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót budowlanych;6) gromadzenie dokumentacji zdjęciowej z postępu prac i udostępnianie Zamawiającemu na jego żądanie;7) dopuszczanie do pracy na terenie budowy wyłącznie pracowników wykonawcy i podwykonawców zgłoszonych zamawiającemu;8) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;9) sprawdzanie dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę do odbioru końcowego;10) przeprowadzanie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową zawartą przez Zamawiającego z Wykonawcą robót;11) potwierdzenie gotowości do odbioru, dokonanie odbioru końcowego w obecności Zamawiającego i Wykonawcy robót, sprawdzenie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów;12) uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego oraz sporządzanie protokołów z narad;13) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w przypadku wystąpienia robót dodatkowych na ww. zasadach (w ramach ustanowionego w umowie wynagrodzenia);14) dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót;15) doradztwo i opiniowanie, uzgadnianie dokumentów oraz wszelkie inne czynności mające na celu należytą realizację zadania – zgodnie z obowiązującym prawem oraz wytycznymi Zamawiającego; 16) systematyczna kontrola dzienników budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji w budownictwie polegającej na wykonywaniu nadzoru inwestorskiego, która:a) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności,b) posiada doświadczenie przy nadzorowaniu robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie co najmniej dwóch zamówień polegających na budowie, przebudowie lub remoncie ulicy (mającej status drogi publicznej) o nawierzchni bitumicznej o długości nie mniejszej niż 300 metrów każda w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.Zamawiający dopuszcza odpowiadające ww. uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) Europejskiego Obszaru Gospodarczego, którzy nabyli w tych państwach, poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, kwalifikacje do wykonywania zawodów regulowanych lub działalności, o których mowa w Ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 poz. 1646 ze zm.) z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.).2. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale XIV. ust. 1 pkt. 4, w stosownych sytuacjach oraz z w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach