Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego inwestycji: „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ulicy Kopernika 12 w Kętrzynie” w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej

Gmina Miejska Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 752 05 20 , fax. 89 752 05 31
  • Data zamieszczenia: 2018-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kętrzyn
    ul. Wojska Polskiego 11
    11400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 752 05 20, fax. 89 752 05 31
    REGON: 51074344000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastoketrzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego inwestycji: „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ulicy Kopernika 12 w Kętrzynie” w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego inwestycji: „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ulicy Kopernika 12 w Kętrzynie” w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej w zakresie: 1) Nadzorowanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Kopernika 12 w Kętrzynie obejmujących m.in. - docieplenie ścian zewnętrznych od strony wewnętrznej budynku, - wymiana podłogi na gruncie w części piwnicznej budynku, - wykonanie izolacji poziomej przeciwwodnej ścian konstrukcyjnych piwnicznych, - wykonanie izolacji pionowej przeciwwodnej ścian piwnicznych zewnętrznych, - wymiana stolarki okiennej na nową wraz z wymianą parapetów wewnętrznych na drewniane, - wymianę i renowację stolarki drzwiowej zewnętrznej, - prace remontowe i konserwatorskie elewacji, - remont, konserwacja i wymiana balustrad okiennych, tarasowych i krat metalowych w oknach, - remont i konserwacja elementów sztukaterii i detalu architektonicznego nad wejściem głównym i pierwotnym przejazdem na podwórze, - prace remontowo-konserwatorskie parapetów zewnętrznych oraz gzymsu, - remont dachu (m.in. wymiana pokrycia), - ocieplenie stropu nad najwyższą kondygnacją użytkową (ocieplenie na całości poddasza) wraz z wykonaniem podkładu komunikacyjnego na ruszcie drewnianym z płyt wodoodpornych OSB-3, - wymiana obróbek blacharskich i układu odwodnienia dachu (rynny, rury spustowe, czyszczaki), - naprawy kominów i przewodów wentylacyjnych, - wymiana instalacji odgromowej, - uporządkowanie instalacji biegnących na elewacjach budynku, likwidacja nieużywanych, - modernizacja instalacji c.o., - modernizacja instalacji wodociągowej, - modernizacja instalacji kanalizacyjnej, - montaż armatury i przyborów sanitarnych, - modernizacja instalacji elektrycznych. W zakres robót wchodzą m.in.: wewnętrzne linie zasilające, rozdzielnice elektryczne, instalacja oświetleniowa, instalacja gniazd zasilających i siły, instalacja odgromowa i uziemiająca, system ochrony przeciwporażeniowej, - przystosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 1 do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych wg dokumentacji projektowej opracowanej przez Przedsiębiorstwo Projektowania i Obsługi Inwestycji PROBUD Sp. z o.o. z/s w Ełku. W zakres robót ujętych w niniejszej dokumentacji wchodzą m.in. prace budowlane (m.in. wymurowanie ścianek działowych, wykonanie ścianek systemowych G-K, zamurowanie otworów drzwiowych, rozbiórka ścianki murowej), modyfikacja stolarki drzwiowej (demontaż niektórych istniejących drzwi, montaż i wymiana stolarki drzwiowej na nowe o odpowiedniej klasie odporności ogniowej), obudowa otworów w przestrzeni dachowej (montaż wyłazu ppoż na strych, klap odcinających na kanałach wentylacyjnych, wykonanie kanału wentylacyjnego w przestrzeni dachowej), zabezpieczenie konstrukcji drewnianej dachu środkami ochrony pożarowej, wykonanie instalacji hydrantowej wraz z zestawem hydroforowym, wykonanie oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego, wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru, - odtworzenie estetyki pomieszczeń do stanu pierwotnego m.in. tynkowanie, szpachlowanie, malowanie, uzupełnianie ubytków w posadzkach, odtwarzanie płytek ceramicznych itp., - kontrola przez inspektora nadzoru kompletności i poprawności dostarczanych dokumentów związanych z robotami budowlanymi - wymaganymi w umowie Wykonawcy robót z Zamawiającym oraz w przepisach prawa budowlanego; 2) Kontrola w imieniu Zamawiającego przestrzegania przez Wykonawcę zapisów umowy na roboty budowlane; 3) Kontrola i egzekwowanie poprawności zabezpieczenia terenu budowy; 4) Kontrola i egzekwowanie wykonania zgodnej z przepisami ochrony przeciwporażeniowej placu budowy. 2. Szczegółowy zakres zamówienia objęty usługą nadzoru inwestorskiego zawierają: 1) Istotne postanowienia umowy Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych dostępne na stronie http://bip.miastoketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/51/status/5/rodzaj/0/wzp/zwr/ (tytuł zamówienia publicznego: „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ulicy Kopernika 12 w Kętrzynie”) oraz wymienione w nich dokumentacje projektowe, 2) SIWZ wraz z istotnymi postanowieniami umowy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ulicy Kopernika 12 w Kętrzynie”, znak SOO.271.27.2018 dostępne na stronie: http://bip.miastoketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/51/status/5/rodzaj/0/wzp/zwr/ (tytuł zamówienia publicznego: „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ulicy Kopernika 12 w Kętrzynie”) 3. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn. “Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Gminie Miejskiej Kętrzyn”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 4 - „Efektywność energetyczna”, Działanie 4.3.- „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków”, Poddziałania 4.3.1.- „Efektywność energetyczna w budynkach publicznych” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy- zał. nr 5 do SIWZ. 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U.2018, poz. 917).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, 2. wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100) należy wnieść przed upływem terminu na składanie ofert, tj. do dnia 28.08.2018r. do godz. 14.00, 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Pekao SA nr konta 94 1240 5598 1111 0000 5032 0624 z dopiskiem (tytuł postępowania, którego wadium dotyczy). Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto wskazane przez Zamawiającego. 5. W przypadku wyboru innej niż pieniądz formy wniesienia wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oryginał poręczenia lub gwarancji, przy czym należy go dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Wadium składane w formie innej niż pieniądz musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: a) w art. 46 ust. 4a ustawy PZP, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) w art. 46 ust. 5 ustawy PZP, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 10. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zał. nr 2 do SIWZ; 3) pisemne zobowiązania lub inne dokumenty, w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych; 4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 5) dokumenty, z których wynika prawo do (reprezentacji Wykonawcy) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach