Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad Przebudową drogi powiatowej Nr 2120E Żychlin – Grzybów – Zalesie oraz Budową kanalizacji sanitarnej z częściową wymianą wodociągu ul. Żeromskiego w Żychlinie

Powiat Kutnowski ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 3554780 , fax. 24 3554784
  • Data zamieszczenia: 2018-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kutnowski
    Kościuszki 16
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 24 3554780, fax. 24 3554784
    REGON: 61101614600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatkutno.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad Przebudową drogi powiatowej Nr 2120E Żychlin – Grzybów – Zalesie oraz Budową kanalizacji sanitarnej z częściową wymianą wodociągu ul. Żeromskiego w Żychlinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi objętymi zadaniami inwestycyjnymi „Przebudowa drogi powiatowej Nr 2120E Żychlin – Grzybów – Zalesie” – inwestycja Powiatu Kutnowskiego oraz Budowa kanalizacji sanitarnej z częściową wymianą wodociągu ul. Żeromskiego w Żychlinie – inwestycja Gminy Żychlin. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań: 1) Zadanie 1 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad Przebudową drogi powiatowej Nr 2120E Żychlin – Grzybów – Zalesie - zadanie inwestycyjne Powiatu Kutnowskiego. 2) Zadanie 2 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad Budową kanalizacji sanitarnej z częściową wymianą wodociągu ul. Żeromskiego w Żychlinie - zadanie inwestycyjne Gminy Żychlin. 3. Zakres robót budowlanych, nad realizacją których ma być pełniony nadzór inwestorski opisują: 1) dla Zadania 1 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad Przebudową drogi powiatowej Nr 2120E Żychlin – Grzybów – Zalesie: a) Dokumentacja projektowa wraz z uzgodnieniami i protokołem ZUD – załącznik nr 1A do SIWZ, b) Przedmiary robót – załącznik nr 1B do SIWZ (Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wykonawcy robót budowlanych Zamawiający udostępnił przedmiary robót jako materiał poglądowy – informacyjny), c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – załącznik nr 1C do SIWZ, Umową na wykonanie robót budowlanych objęty jest od odcinek drogi od km 0+007 do km 0+954. Z realizacji wyłączone są prace obejmujące przygotowania terenu pod ścieżkę rowerową. W związku z wcześniejszym wykonaniem ścinki drzew kolidujących z planowaną inwestycją pozycje, w przedmiarze robót dla branży drogowej, od nr 2 do nr 6 otrzymały wartość 0. W tabeli w pkt 3.3 SIWZ Zamawiający przedstawił, w odniesieniu do branży drogowej, porównanie powierzchni i długości projektowanych: drogi, miejsc postojowych, chodników, zjazdów, krawężników i obrzeży, sporządzonych przez wykonawcę dokumentacji projektowej a wyliczeniami własnymi Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia, w km 0+238 wykonywane będzie, przez Zakład Energetyczny na zlecenie Zamawiającego, usuniecie kolizji z kablami energetycznymi. Wykonawca robót budowlanych zobowiązany będzie do udostępnienie terenu budowy Zakładowi Energetycznemu, w celu wykonania przez Zakład Energetyczny niezbędnych prac związanych z przebudową infrastruktury będącej własnością Zakładu Energetycznego, kolidującą z robotami budowlanymi objętymi zamówieniem oraz ścisłej koordynacji prac z Zakładem Energetycznym. 2) dla Zadania 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad Budową kanalizacji sanitarnej z częściową wymianą wodociągu ul. Żeromskiego w Żychlinie: a) Projekt budowlany - wykonawczy wraz z uzgodnieniami i protokołami ZUD – załącznik nr 1D do SIWZ, b) Przedmiary robót (kosztorysy nakładcze) – załącznik nr 1E do SIWZ (Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wykonawcy robót budowlanych Zamawiający udostępnił przedmiary robót jako materiał poglądowy – informacyjny), c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – załącznik nr 1F do SIWZ, 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: 1) dla Zadania 1 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad Przebudową drogi powiatowej Nr 2120E Żychlin – Grzybów – Zalesie - załącznik nr 5A do SIWZ - projekt umowy. 2) dla Zadania 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad Budową kanalizacji sanitarnej z częściową wymianą wodociągu ul. Żeromskiego w Żychlinie - załącznik nr 5B do SIWZ - projekt umowy. 5. Zamawiający wymaga obecności Inspektorów Nadzoru poszczególnych specjalności (branż) w liczbie minimum 3 pobytów w tygodniu, podczas wykonywania robót w danej branży na terenie budowy, przez okres realizacji zadania inwestycyjnego, w celu zapewnienia prawidłowej kontroli budowy pod względem zgodności wykonywanych prac z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, umową o roboty budowlane wraz z jej ewentualnymi zmianami – harmonogramem rzeczowo-finansowym. Każdorazowy pobyt Inspektorów Nadzoru na terenie budowy musi być potwierdzony wpisem do Dziennika Budowy. Ostateczna liczba pobytów wynikać będzie z treści oferty Wykonawcy. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 7. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji robót budowlanych, dla których nadzór inwestorski jest przedmiotem zamówienia, Wykonawcy nadzoru inwestorskiego nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie o zaistnieniu takich okoliczności. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w zdaniu pierwszym skutkowało będzie rozwiązaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego w terminie 7 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym. W takim przypadku żadnej ze stron nie przysługują żadne roszczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawiera pkt 9 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt III.3). Ponadto Wykonawca, wraz z ofertą, składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA: Treść zobowiązania lub innego dokumentu musi określać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Do oferty należy dołączyć także (jeżeli dotyczy): - w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (Zamawiający udostępnia przykładowy wzór pełnomocnictwa w załączniku nr 6 do SIWZ). W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej, - w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach