Urząd Miejski w Żabnie ogłasza przetarg
- Adres: 33-240 Żabno, ul. Jagiełły 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (014) 6456373 , fax. (014) 6456420
- Data zamieszczenia: 2012-04-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Żabnie
ul. Jagiełły 1 1
33-240 Żabno, woj. małopolskie
tel. (014) 6456373, fax. (014) 6456420
REGON: 00052913700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania pod nazwą : Remont Szkoły Podstawowej w Żabnie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania pod nazwą Remont Szkoły Podstawowej w Żabnie. Wartość robót budowlanych według kosztorysu inwestorskiego 5913567,37 PLN. II. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy: 1.Przyjęcie od Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z prawomocnymi pozwoleniami na budowę, a także kopiami zawartych umów o wykonanie robót budowlanych wraz z kopią wybranej oferty na wykonanie przedmiotowego zadania 2.Weryfikacja, wspólnie z Zamawiającym dokumentacji projektowej. 3.Weryfikacja, wspólnie z Wykonawcą robót i Zamawiającym, harmonogramu rzeczowo - finansowego, przedłożonego do wybranej oferty na wykonanie robót budowlanych, pod względem jego realności gwarantującej terminową realizację. 4.Prowadzenie miesięcznych rozliczeń z Zamawiającym. 5.Prowadzenie dziennika korespondencji z udziałem: Wykonawcy, Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 6.Kontrola techniczna robót pod względem zgodności z dokumentacją projektową, przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną. 7.Czuwanie nad prawidłowością treści protokołów odbiorów oraz faktur sporządzanych przez wykonawcę robót w zakresie fakturowania. 8.Zgłaszanie konieczności przyspieszania realizacji robót.. 9.Sprawdzenie jakości wykonanych robót, wybudowanych lub wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 10.Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót. 11.Kontrola zgodności dostaw instalacji i urządzeń technicznych z dokumentacją i harmonogramem oraz uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń. 12.Dokonywanie odbiorów częściowych prawidłowo wykonanych robót od wykonawcy. 13.Współpraca z Kierownikami budowy oraz z autorem projektu. 14.Opracowanie projektu protokołu odbioru robót. 15.Współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty i prace projektowe. 16.Na wniosek Zamawiającego, udzielanie ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania. 17.Zapewnienie skutecznego nadzoru inwestorskiego, w tym pobyt na budowie, każdorazowo w przypadku odbioru robót ulegających zakryciu oraz w razie konieczności na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych, przekazane z 24 godzinnym wyprzedzeniem (nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu). 18.Sprawdzenie materiałów i dokumentacji przed odbiorowych sporządzonych przez wykonawcę robót, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego. 19.Uczestnictwo w odbiorze końcowym inwestycji. 20.Uczestnictwo w rozliczeniu rzeczowo - finansowym inwestycji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742620003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BZP.271.76.2012 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych polegających na remoncie fragmentu ul. Grunwaldzkiej od skrzyżowania z ul. Tetmajera do skrzyżowania z ul. Orkana (od km 0+000 do km 470,27) w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/110 Modernizacja ul. Grunwaldzkiej w Zakopanem.
Dodano: 2012-07-17 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania pod nazwą : Remont Szkoły Podstawowej w Żabnie
Dodano: 2012-04-18 - BZP.271.105.2011 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych polegających na rozbiórce muru oporowego zabezpieczającego chodnik ul. Makuszyńskiego i budowę nowego muru oporowego w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/106 Modernizacja muru oporowego chodnika przy ul. Makuszyńskiego.
Dodano: 2011-09-05 - BZP.271.93.2011 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych polegających na rozbiórce muru oporowego zabezpieczającego chodnik ul, Makuszyńskiego i budowę nowego muru oporowego w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/106 Modernizacja muru oporowego chodnika przy ul. Makuszyńskiego.
Dodano: 2011-08-12 - BZP.271.97.2011 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego: 107/2011 Budowa budynku wielorodzinnego mieszkalnego na ul. Małaszyńskiego w Zakopanem
Dodano: 2011-08-12 - BZP.271.91.2011pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych polegających remoncie obiektu mostowego na Potoku Olczyskim w ciągu ul. Droga Do Olczy w km 2+963,50 w Zakopanem w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/104 Modernizacja mostu na Potoku Olczyskim w ciągu ul. Droga do Olczy w Zakopanem, w km 2+963.
Dodano: 2011-08-09 - BZP.271.88.2011pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych polegających na remoncie fragmentu nawierzchni jezdni i chodnika ul. Harenda od skrzyżowania z ul. Bachledy wraz z remontem obiektu mostowego w ciągu tej ulicy oraz drogi gminnej wewnętrznej w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/76 Przebudowa odcinka ulicy w rejonie skrzyżowania i skrzyżowania ul. Harenda-Króle wraz z odwodnieniem.
Dodano: 2011-08-09 - BZP.271.77.2011 pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zaprojektowaniem i wykonaniem robót budowlanych i urządzeniem zieleni wraz z wykonaniem dostawy i montażem wyposażenia dla zadania Rewitalizacja centrum Miasta Zakopane obejmująca Rewitalizację Parku Miejskiego i Przebudowę Placu Niepodległości w Zakopanem w celu dostosowania do potrzeb mieszkańców i wymogów ruchu turystycznego dla działania 6.1; Rozwój miast schemat A MRPO
Dodano: 2011-07-19 - BZP.271.81.2011na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego: 107/2011 Budowa budynku wielorodzinnego mieszkalnego na ul. Małaszyńskiego w Zakopanem
Dodano: 2011-07-19 - BZP.271.80.2011świadczenie usług pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego Przebudowa ul. Zaryckiego w Zakopanem
Dodano: 2011-06-30