Przetargi.pl
BZP.271.81.2011na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego: 107/2011 Budowa budynku wielorodzinnego mieszkalnego na ul. Małaszyńskiego w Zakopanem

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2011-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.81.2011na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego: 107/2011 Budowa budynku wielorodzinnego mieszkalnego na ul. Małaszyńskiego w Zakopanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.Przedmiot zamówienia: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego: 107/2011 Budowa budynku wielorodzinnego mieszkalnego na ul. Małaszyńskiego w Zakopanem 3.1. Rodzaj nadzorowanych prac i robót: 3.1.1. Etap A 3.1.1.1. Wykonanie opisu, rysunków i obliczeń kontrolnych, zamiennych do projektu wykonawczego wg wytycznych Zamawiającego. 3.1.1.2. Wykonanie zamiennych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót wynikających z wprowadzonej przez Zamawiającego zmiany technologii wykonywania robót. 3.1.1.3. Obliczenie zamiennych wskaźników zapotrzebowania energii: Ep (kWh/(m2rok)) i Ek (kWh/(m2rok)) wynikających ze zmiany technologii wykonania obiektu. 3.1.1.4. Uzyskanie w imieniu inwestora wszelkich zgód, zezwoleń od zarządców sieci, dróg, w zakresie niezbędnym do rozpoczęcia robót, w tym koniecznych zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów nieujętych na etapie sporządzania projektu budowlanego koniecznych do realizacji robót lub organizacji ruchu. 3.1.1.5. Sporządzenie wszelkich niezbędnych dokumentacji i materiałów wynikających z p. 2.1.4. oraz projektów organizacji ruchu. 3.1.2. Etap B 3.1.2.1. Sporządzenie zmian w stosunku do zatwierdzonego projektu budowlanego i uzyskanie w imieniu inwestora zmiany pozwolenia na budowę, jeżeli zaistnieje taka konieczność. 3.1.3. Etap C 3.1.3.1. Wykonanie obiektu warz z urządzeniami budowlanymi towarzyszącymi 3.1.3.2. Dostawa i montaż wyposażenia obiektu w zakresie objętym dokumentacją techniczną. 3.1.3.3. Urządzenie zieleni. 3.1.3.4. Sporządzenie dokumentacji powykonawczych. 3.1.4. Zakres robót budowlanych i towarzyszących dodatkowo uwidacznia dokumentacja projektowa dołączona do SIWZ- zawarta w załączniku nr 8 3.1.5. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zmianami) i będzie obejmował w szczególności: 3.1.5.1. Udział w odbiorach materiałów graficznych i opisowych zmian do dokumentacji technicznych, spotkaniach w trakcie ich wykonywania, wydawanie poleceń i instrukcji, uzgodnionych uprzednio z Zamawiającym, Wykonawcy celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac projektowych określonych w umowie z Wykonawcą robót, 3.1.5.2. Udział w spotkaniach poprzedzających przekazanie placu budowy oraz w przekazaniu placu budowy, wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót, 3.1.5.3. Przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac, jego zaopiniowanie i przedstawienie do akceptacji Zleceniodawcy, 3.1.5.4. Prawo wstrzymania robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, 3.1.5.5. Kontrolę jakości używanych materiałów łącznie z prawem żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 3.1.5.6. Obowiązkowe, każdorazowe pisemne dopuszczenie materiałów przeznaczonych do wbudowania przed ich wbudowaniem, 3.1.5.7. Żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad, w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 3.1.5.8. Dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających ulegających zakryciu, 3.1.5.9. Udział w czynnościach odbioru dokumentacji projektowej, odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do: 3.1.5.9.1. stwierdzenia gotowości do odbioru, 3.1.5.9.2. przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, 3.1.5.10. Dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, 3.1.5.11. Pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz projektu, 3.1.5.12. Potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad, 3.1.5.13. Przedkładanie pisemnych miesięcznych raportów dla Zamawiającego z postępu prac i o zgodności postępu prac z ustalonym harmonogramem ( w przypadku ustalenia takiego harmonogramu), 3.1.5.14. Sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, 3.1.5.15. Kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zużycia materiałów i weryfikacji kosztów i sprawdzanie faktur, 3.1.5.16. Sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 3.1.5.17. Udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w naradach technicznych, 3.1.5.18. Sprawdzanie objęcia ubezpieczeniem Wykonawcy przez cały okres budowy, 3.1.5.19. Inspektor nadzoru, w razie konieczności, zabezpieczy nadzór w zakresie stanowiącym część inwestycji, w którym nie posiada on uprawnień do nadzorowania odpowiadając za efekt tak ustanowionego podwykonawstwa lub jego zaniechanie jak za własne działanie, 3.1.5.20. Reprezentowanie interesów zamawiającego, 3.1.5.21. Wykonywanie na żądanie Zamawiającego przedmiarów i kosztorysów dla robót budowlanych zleconego zadania mogących wystąpić a nieprzewidywanych w chwili zawierania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742620003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 1.000,00 PLN ( słownie: jeden tysiąc złotych ) 11.1.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -poręczeniach bankowych; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2007r. Nr 42 poz.275 z późn. zm.) 11.2.Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85 1240 4748 1111 0000 4871 8666 . 11.3.Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 02 sierpnia 2011 r. do godz. 12°°. 11.4.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 02 sierpnia 2011 r. do godz. 12°w Biurze ds. Zamówień Publicznych pok. nr 8 (parter). 11.5.UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. 11.6.ZWROT WADIUM : 11.6.1.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.6.2.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.6.3.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którym zwrócono wadium na podstawie ust.1 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.6.4.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11.6.5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach