Przetargi.pl
BZP.271.105.2011 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych polegających na rozbiórce muru oporowego zabezpieczającego chodnik ul. Makuszyńskiego i budowę nowego muru oporowego w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/106 Modernizacja muru oporowego chodnika przy ul. Makuszyńskiego.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2011-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.105.2011 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych polegających na rozbiórce muru oporowego zabezpieczającego chodnik ul. Makuszyńskiego i budowę nowego muru oporowego w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/106 Modernizacja muru oporowego chodnika przy ul. Makuszyńskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych polegających na rozbiórce muru oporowego zabezpieczającego chodnik ul. Makuszyńskiego i budowę nowego muru oporowego w ramach zadania inwestycyjnego nr 2011/106 Modernizacja muru oporowego chodnika przy ul. Makuszyńskiego. 3.1. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zmianami) i będzie obejmował w szczególności: 3.1.1. udział w spotkaniach poprzedzających przekazanie placu budowy oraz w przekazaniu placu budowy, 3.1.2. sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji projektowej dostarczonej przez Wykonawcę, 3.1.3. sprawowanie kontroli w zakresie zgodności realizowanych robót z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi przepisami oraz polskimi normami, 3.1.4. sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz zainstalowanych urządzeń i wyposażenia, a także nie dopuszczanie do zastosowania urządzeń i wyposażenia niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3.1.5. uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i gotowych elementów, 3.1.6. potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót i sprawowanie nadzoru nad usunięciem wad i usterek przez Wykonawcę, 3.1.7. wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą opisanej w § 1 ust. 1, 3.1.8. przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac, jego zaopiniowanie i przedstawienie do akceptacji Zleceniodawcy, 3.1.9. prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy opisanej w § 1 ust. 1 , 3.1.10.kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 3.1.11.żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 3.1.12.dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu, 3.1.13.udział w czynnościach odbioru dokumentacji projektowej, odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do: 3.1.13.1.stwierdzenia gotowości do odbioru, 3.1.13.2.przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, 3.1.14.dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, 3.1.15.pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz projektu, 3.1.16.przedkładanie pisemnych miesięcznych raportów dla Zamawiającego z postępu prac i o zgodności postępu prac z ustalonym harmonogramem (w przypadku ustalenia takiego harmonogramu), 3.1.17.sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, 3.1.18.kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zużycia materiałów i weryfikacji kosztów i sprawdzanie faktur, 3.1.19.sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 3.1.20.udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania, terenu budowy i udział w naradach technicznych, 3.1.21.sprawdzanie objęcia ubezpieczeniem Wykonawcy przez cały okres budowy, 3.1.22.inspektor nadzoru, w razie konieczności, zabezpieczy nadzór w zakresie stanowiącym część inwestycji, w którym nie posiada on uprawnień do nadzorowania odpowiadając za efekt tak ustanowionego podwykonawstwa lub jego zaniechanie jak za własne działanie, 3.1.23.reprezentowanie interesów Zamawiającego, 3.1.24.wykonywanie na żądanie Zamawiającego przedmiarów i kosztorysów dla robót budowlanych zleconego zadania mogących wystąpić, a nie przewidywanych w chwili zawierania niniejszej umowy. 3.2.Inspektor zobowiązuje się do zapłacenia kary umownej w wysokości 500zł za każdą wadę ujawnioną w czasie odbioru końcowego, o której nie poinformował Zamawiającego w trakcie wykonywania przedmiotu Umowy. Dokumentacja techniczna robot objętych nadzorem , w celu wyceny oferty jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Miasta Zakopane www.zakopane.eu w linku Zamówienia publiczne - w ramach przetargu nieograniczonego BZP.271.92.2011
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742620003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne-postępowania poniżej wartości określonej art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach