Przetargi.pl
Pełnienie dozoru oraz ochrony osób i mienia w hali 3mk Arena Ostrów, w obiekcie Basenu Miejskiego Olimpijska i Centrum treningowego.

"Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Andrzeja Kowalczyka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Andrzeja Kowalczyka
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    REGON: 387718016
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arenaostrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie dozoru oraz ochrony osób i mienia w hali 3mk Arena Ostrów, w obiekcie Basenu Miejskiego Olimpijska i Centrum treningowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie dozoru oraz ochrony osób i mienia w hali 3mk Arena Ostrów, w obiekcie Basenu Miejskiego Olimpijska i Centrum treningowego.II. 1.Zamówienie obejmuje pełnienie dozoru oraz ochrony osób i mienia w hali 3mk Arena Ostrów, ul. A. Kowalczyka 1, Ostrów Wielkopolski:1) Świadczenie dozoru oraz obsługi recepcji przez jednego pracownika ochrony przez siedem dni w tygodniu w systemie zmianowym w godz. 6.00 – 23.00, łącznie maksymalnie 6500 rbh.Uwaga: W przypadku wprowadzenia obostrzeń pandemicznych na terenie kraju, a co za tym idzie ograniczenia w funkcjonowaniu obiektów widowiskowo–sportowych, zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w harmonogramie godzinowym oraz ilościowym pracowników wykonawcy skierowanych do realizacji zadań w związku z realizacją zamówienia.2) W pozostałym przedziale czasowym, czyli w godz. 23:00 – 06:00 obiekt będzie dozorowany poprzez system monitoringu wykonawcy, połączony zdalnie z systemem Zamawiającego i w razie stwierdzenia zagrożeń wysłany zostanie przez wykonawcę patrol interwencyjny. Zamawiający dopuszcza możliwość pozostawienia w godz. 23:00 – 06:00 pracownika ochrony na terenie obiektu w wypadku przebywania na obiekcie podmiotów zewnętrznych prowadzących prace związane z organizowanymi imprezami.3) Zamówienie będzie realizowane w 3mk Arena Ostrów oraz na terenie przyległym obejmującym: parkingi, ciąg pieszy i tereny zielone, ujęte w wykazie pomieszczeń stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.II.2. Zamówienie obejmuje pełnienie dozoru oraz ochronę osób i mienia na Basenie Miejskim Olimpijska, ul. Paderewskiego 4A, Ostrów Wielkopolski.1) Świadczenie dozoru oraz obsługi Basenu Miejskiego OLIMPIJSKA przez jednego pracownika ochrony przez siedem dni w tygodniu w systemie zmianowym w sezonie od 01.06.2024r do 15.09.2024r. łącznie maksymalnie 1060 rbh. w godz. pracy obiektu: w miesiącu: czerwcu od 10.00 do 19.00, lipcu i sierpniu od 10.00 do 21.00 w soboty i niedziele od 10.00 do 22.00, wrześniu od 14.00 do 19.00 w soboty i niedziele od 12.00 do 19.00. Uwaga: W przypadku wprowadzenia obostrzeń pandemicznych na terenie kraju, a co za tym idzie ograniczenia w funkcjonowaniu obiektów widowiskowo–sportowych, zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w harmonogramie godzinowym oraz ilościowym pracowników wykonawcy skierowanych do realizacji zadań w związku z realizacją zamówienia.2) Zamówienie będzie realizowane na Basenie Miejskim OLIMPIJSKA; wykaz pomieszczeń w budynku ujęty w załączniku nr 11 do SWZ i na terenie przyległym - należącym do obiektu.II.3. Zamówienie obejmuje pełnienie dozoru poprzez system monitoringu na Basenie Miejskim Olimpijska, ul. Paderewskiego 4A, Ostrów Wielkopolski.W okresie od 1 lutego 2024 do 31 stycznia 2025 r., za wyjątkiem terminów, o których mowa w pkt 3.2. ppkt 1 obiekt będzie dozorowany poprzez system monitoringu Wykonawcy, połączony zdalnie z systemem zamawiającego i w razie stwierdzenia zagrożeń wysyłany zostanie przez wykonawcę patrol interwencyjny. Maksymalna ilość - 7724 rbh.II.4. Zamówienie obejmuje pełnienie dozoru poprzez system monitoringu na terenie Centrum treningowego, rejon ul. Okólnej, Składowej, Kilińskiego w Ostrowie Wielkopolskim.W okresie od 1 lutego 2024 do 31 stycznia 2025 r. obiekt będzie dozorowany poprzez system monitoringu Wykonawcy, połączony zdalnie z systemem zamawiającego i w razie stwierdzenia zagrożeń wysyłany zostanie przez wykonawcę patrol interwencyjny. Opis niniejszej nieruchomości stanowi załącznik nr 12 do SWZ. Maksymalna ilość - 8784 rbh.III. Wykonawca w okresie prowadzenia usługi będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania aktualnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i utrzymania go przez cały okres obowiązywania umowy. Każdorazowo, najpóźniej w terminie 3 dni po zawarciu nowej lub przedłużeniu istniejącej umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię nowej lub przedłużonej polisy ubezpieczeniowej. Zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp, zamawiający wymaga aby wszystkie osoby zatrudnione przez wykonawcę, świadczące u zamawiającego usługę w zakresie fizycznej, bezpośredniej ochrony obiektów były w okresie realizacji umowy zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U.2023.1465).IV. Pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt 3 SWZ i wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:(zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie)2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Posiadanie przez wykonawcę koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia,UWAGA:Warunek w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców posiada uprawnienia i zrealizuje usługę, do realizacji której te uprawnienia są wymagane.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:(zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie)4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał bądź wykonuje należycie, co najmniej 3 (trzy) zamówieniaw zakresie ochrony obiektu użyteczności publicznej świadczone 7 dni w tygodniu i przez okres co najmniej 12 miesięcy, a wartość zamówienia wyniosła minimum 150.000,00 zł brutto każda.UWAGA: „W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w ppkt 4 lit. a musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Natomiast w przypadku polegania na zasobach podmiotów trzecich, warunek określony w ppkt 4 lit. a SWZ musi być spełniony w całości wyłącznie przez jeden podmiot udostępniający zasoby. W obu przypadkach podmioty te muszą zrealizować usługi będące przedmiotem zamówienia.”b) Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 4 osobami do 65 roku życia, nie karanymi, sprawnymi fizycznie, zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej prowadzonej przez Komendanta Głównego Policji, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995), posiadającymi co najmniej 12-miesięczny staż pracy na stanowisku pracownika ochrony fizycznej budynku użyteczności publicznej.Uwaga: Zamawiający przyjął, iż zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1225 z późn. zm.) przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach