Przetargi.pl
Organizacja poboru opłat na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach II

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2015-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja poboru opłat na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający organizuje niniejsze postępowanie przetargowe w celu wyłonienia Wykonawców, z którymi zostaną podpisane umowy zlecenia na pobór opłat na terenie Giełdy Samochodowej w Gliwicach. Zamówienie obejmuje 8 części w tym: 1. 6 części - pobór opłaty parkingowej i opłat targowych, 2. 2 części - menedżer sektora handlowego. W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej oraz osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. Osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej są zobowiązane złożyć następujące dokumenty: 1. Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Oświadczenie o grupie kapitałowej - załącznik nr 3 do SIWZ, 4. Aktualna (tj. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11. Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą są zobowiązane złożyć następujące dokumenty: 1. Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Oświadczenie o grupie kapitałowej - załącznik nr 3 do SIWZ, 4. Aktualna (tj. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11, 5. Aktualny (tj. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Zamawiający chce podpisać umowy zlecenia z następującą ilością Wykonawców: 1. 6 osób (tj. 6 części) - pobór opłaty parkingowej i opłat targowych, 2. 2 osoby (tj. 2 części) - menadżer sektora handlowego. W Wyniku niniejszego postępowania Zamawiający chce podpisać umowy z 8 różnymi Wykonawcami (8 części). Szczegółowy zakres obowiązków osób pobierających opłaty: Poborca opłaty parkingowej: 1. Pobieranie opłaty parkingowej zgodnie z obowiązującym cennikiem. 2. Kontrola wjazdów na teren Giełdy. 3. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem kasy fiskalnej. 4. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy. 5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gaśnicy. 6. Wykonanie fiskalnego dobowego raportu kasowego. 7. Przygotowanie raportu. 8. Rozliczenie utargu. Poborca opłaty targowej: 1. Pobieranie opłaty targowej wjazdowej zgodnie z obowiązującym cennikiem. 2. Kontrola wjazdów na teren Giełdy. 3. Kontrola prawidłowości zajmowanych miejsc i opłat na zgodność z umową lub dzierżawą jednorazową. 4. Przyjmowanie i rozliczenie pobranych biletów. 5. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z numerem poborcy. 6. Przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gaśnicy. 7. Przygotowanie raportu. 8. Rozliczenie utargu. Szczegółowy zakres obowiązków menadżera sektora handlowego: 1. Operatywne zarządzanie sektorem i parkingami. 2. Nadzór i kontrola nad prawidłowym zajmowaniem miejsc przez dzierżawców, handlowców i klientów Giełdy na terenie podległego sektora i parkingu. 3. Nadzór i kontrola nad porządkiem na terenie podległego sektora i parkingu. 4. Powiadomienie o nieprawidłowościach w zależności od zjawiska i w uzasadnionych przypadkach Kierownika Giełdy, ochrony, Straży Miejskiej, Policji, Straży Pożarnej, oraz współpraca z nimi. 5. Przekazywanie klientom Giełdy za pisemnym potwierdzeniem odbioru faktur, pism, umów oraz innych dokumentów. 6. Przekazywanie klientom Giełdy informacji, ankiet, wniosków itp. 7. Koordynacja pracy ochrony na podległych sektorach i parkingach. 8. Przekazywanie klientom Giełdy informacji i poleceń kierownictwa. 9. Koordynacja i organizacja prac związanych z usuwaniem skutków gwałtownych zjawisk atmosferycznych, w szczególności śniegu, deszczu i wiatru. 10. Składanie raportów i sporządzanie notatek służbowych według potrzeb wskazanych przez Zamawiającego. Pozostałe informacje: 1. Pobór opłat na Giełdzie odbywa się w soboty i niedziele oraz inne wyznaczone przez Zamawiającego dni. 2. Liczba poborców opłat oraz menedżerów według wskazań Kierownika Giełdy. Co oznacza, że Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu umowy tylko w wyznaczanych, na bieżąco, przez Kierownika Giełdy terminach. W związku z czym może zaistnieć sytuacja, że Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia zlecenia tylko kilkakrotnie w trakcie obowiązywania umowy, a nie w każdą sobotę i niedzielę przypadającą na okres obowiązywania umowy. 3. Kierownik Giełdy (lub osoba przez niego upoważniona) co tydzień ustali ilość osób konieczną do poboru opłat - w każdą roboczą środę (lub w pierwszy dzień roboczy po środzie, jeżeli ta wypada w święto) i przekaże Wykonawcy informację o konieczności stawienia się do realizacji zlecenia w następną sobotę i niedzielę. 4. Informacja zostanie przekazana Wykonawcy drogą mailową lub telefonicznie zgodnie z ustaleniem zawartym w umowie. 5. Rzeczywisty czas poboru opłat oraz sprawowania zadań menedżera następuje w godzinach: w soboty od 7:00 - 16:00, w niedziele od 5:00 - 14:00. 6. Należy również uwzględnić czas niezbędny do przygotowania się do poboru, podczas którego należy pobrać kasę, bilety, gaśnice, itp. oraz czas niezbędny do zdania i rozliczenia dziennego utargu. 7. Zamawiający wyposaży Wykonawcę w radiotelefony, kamizelki ostrzegawcze oraz imienne identyfikatory. 8. Osoby pobierające opłaty muszą posiadać umiejętność obsługi kasy fiskalnej. 9. Pracownik Zamawiającego będzie przeprowadzać wyrywkową kontrolę poprawności pobierania opłat. W razie stwierdzenia nieprawidłowości w pobieraniu opłat Zamawiający będzie naliczał kary zgodnie z zapisami umowy. 10. Zamawiający w trakcie trwania umowy będzie prowadził kontrolę wizyjną punktów poboru opłat. Wymagania: 1. Znajomość przepisów prawnych regulujących zasady i tryb pobierania opłat na terenie Giełdy. 2. Elastyczna zmiana punktu poboru - łatwość w przemieszczaniu się i związana z tym zmiana wysokości i jakości pobieranych opłat. 3. Utrzymanie porządku na bramie wjazdowej i pomieszczeniach poboru opłat. 4. Informowanie klientów Giełdy o organizacji Giełdy. 5. Przekazywanie klientom Giełdy ogłoszeń, informacji, reklam itp. 6. Współpraca z ochroną, Strażą Miejską, Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym itp. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach