Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów ogłasza przetarg
- Adres: 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3969700 , fax. 032 3969702
- Data zamieszczenia: 2015-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów
ul. Smolenia 35 35
41-902 Bytom, woj. śląskie
tel. 032 3969700, fax. 032 3969702
REGON: 24013698900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorzadowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa systemu pobierania opłat za parkowanie przy użyciu parkomatów w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 27.11.2015r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa systemu pobierania opłat za parkowanie pojazdów przy użyciu parkomatów (nowych lub używanych, ale sprawnych technicznie) oraz telefonów komórkowych w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 27.11.2015r., przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszego wygaśnięcia umowy z chwilą uruchomienia systemu poboru opłat przy użyciu parkomatów ŚKUP (tj. Śląskiej Karty Usług Publicznych), o czym Zamawiający powiadomi pisemnie wykonawcę z przynajmniej 2-miesięcznym wyprzedzeniem. 2. Pod pojęciem uruchomienia systemu poboru opłat przy użyciu parkomatów ŚKUP Zamawiający rozumie równoczesne spełnienie następujących przesłanek: dostawa i montaż parkomatów ŚKUP (z wyłączeniem 7 sztuk parkomatów, które musza być zamontowane w miejscu istniejących - wymiana 1:1) wraz z niezbędnym oprogramowaniem, zapewniającym nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem parkomatów, zawarcie umowy z podmiotem odpowiedzialnym za kontrolę opłat, oraz utworzenie biura SPP. 3. Przedmiot zamówienia opisany został szczegółowo w: a/ Uchwale nr XV/204/13 Rady Miejskiej w Bytomiu z dnia 27 maja 2013r. z późn. zm. b/ Opisie przedmiotu zamówienia (dalej OPZ), oraz c/ Wzorze Umowy, które stanowią odpowiednie załączniki do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799410002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas usuwania awarii
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wybór inkasenta na pobieranie opłaty targowej-10 części
Dodano: 2015-11-26 - Obsługa systemu pobierania opłat za parkowanie przy użyciu parkomatów w okresie od dnia zawarcia umowy (przy czym nie wcześniej niż od 30.11.2015r.) do 01.01.2017r.
Dodano: 2015-09-15 - Organizacja poboru opłat na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach II
Dodano: 2015-09-09 - Organizacja poboru opłat na terenie Giełdy Samochodowej w Gliwicach
Dodano: 2015-07-13 - Prowadzenie strefy płatnego parkowania w formie pobierania opłat przez parkingowych w Raciborzu
Dodano: 2015-05-18 - Prowadzenie strefy płatnego parkowania w formie pobierania opłat przez parkingowych w Raciborzu
Dodano: 2014-12-04 - Obsługa targowiska miejskiego przy ul. Targowej 2 (wraz z budynkiem socjalnym) oraz miejsc handlu okrężnego na terenie miasta Knurów
Dodano: 2014-11-25 - Zatrudnienie w ramach umowy zlecenia osób do poboru opłat na terenie Giełdy Samochodowej w Gliwicach - EPZ.50.26.2014
Dodano: 2014-05-12 - Zatrudnienie w ramach umowy zlecenia osób do poboru opłat na terenie Giełdy Samochodowej w Gliwicach - EPZ.50.21.2014
Dodano: 2014-04-15 - Prowadzenie Strefy Płatnego Parkowania w formie pobierania opłat przez parkingowych
Dodano: 2013-11-15