Przetargi.pl
Wykonanie prac geodezyjnych - 7 zadań.

Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3159100 , fax. 034 3159160
  • Data zamieszczenia: 2015-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
    ul. Pułaskiego 6 6
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 034 3159100, fax. 034 3159160
    REGON: 15139907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac geodezyjnych - 7 zadań.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Przedmiot zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych w zakresie: Zadanie Nr 1. Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej niezbędnej do doprowadzenia zgodności wpisów w księdze wieczystej CZ1M/00006593/7 oraz w księdze wieczystej CZ1M/00006604/8 z danymi w ewidencji gruntów i budynków obrębu Żarki Letnisko. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1.Przeprowadzić analizę dokumentacji archiwalnej w/w ksiąg wieczystych, która będzie niezbędna do doprowadzenia zgodności wpisów w przedmiotowych księgach z danymi w ewidencji gruntów i budynków dot. działek Skarbu Państwa. 2.Pozyskać raport z ewidencji gruntów i budynków dla działek objętych księgami wieczystymi CZ1M/00006593/7, CZ1M/00006604/8, a w szczególności dot. Skarbu Państwa. 3.Wykonać pomiary, podziały działek niezbędne do sprostowania wpisów w księdze wieczystej i ewidencji gruntów. 4.Sporządzić wykazy zmian danych ewidencyjnych, wykazy synchronizacyjne. 5.Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działki objętej pomiarem i działek graniczących z nią, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi. 6.Zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo - punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą. 7.Brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. 8.Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a)Mapy z pomiaru i podziału działek z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K w 3 egz. (dwa egzemplarze oryginał + 1 kopia). b)Wykazy zmian danych ewidencyjnych w 3 egz. (dwa egzemplarze oryginał + 1 kopia) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODGiK c)Wykazy synchronizacyjne z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K (dwa egzemplarze oryginał + 1 kopia) d)poświadczone za zgodność przez wykonawcę w 1 egz. kserokopie: -badań KW -zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem)-szkiców polowych. Zadanie Nr 2 Wykonanie podziałów nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa położonych w gminie Żarki : 1.obręb Jaworznik działka ozn. nr ewid.: 440 o pow. 2.6042 ha (KW CZ1M/00026505/0 ) 2.obręb Przybynów działka ozn. nr ewid.: 179 o pow. 1.2520 ha (CZ1M/0009219/3) w celu wydzielenia nieruchomości rolnej. W ramach przedmiotu zamówienia należy : 1.Wydzielić nieruchomość rolną zgodnie z wstępnym projektem podziału nieruchomości rolnej. 2.Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działki objętej pomiarem i działek graniczących z nią, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi. 3.Zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo- punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze Zleceniodawcą. 4.Brać udział w wizjach terenowych, okazywaniu granic na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. 5.Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a)wykazy zmian danych ewidencyjnych z klauzulą przyjęcia do zasobu PODGiK w 3 egz. b)poświadczone za zgodność przez wykonawcę w 1 egz. kserokopie: -zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem),-protokołu z czynności wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych w ewidencji gruntów -szkiców polowych -pisma do Wydziału Geodezji i Kartografii tut. Starostwa o wprowadzeniu zmiany w ewidencji gruntów i budynków. dot. podziału nieruchomości zgodnie z wykazem zmian danych ewidencyjnych, 6.Po wprowadzeniu zmian w ewidencji gruntów przygotować i przekazać Zamawiającemu : -protokół graniczny z czynności wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych w ewidencji gruntów. Zadanie Nr 3. Wykonanie pomiaru geodezyjnego i sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej do regulacji stanu prawnego działek położonych w gminie Koziegłowy : obręb Krusin ozn nr : 345, 465 o pow. łącznej 1,3730 ha. obręb Winowno ozn nr : 160,267 o pow. łącznej 2,9747 ha. wchodzących w skład drogi powiatowej Nr S 2312 . W ramach przedmiotu zamówienia należy : 1.Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów oraz Rep. hip. i innych dokumentów mającego na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności przedmiotowych działek. a)Przy badaniu ksiąg wieczystych oraz poszukiwaniu dokumentów prawnych należy wziąć pod uwagę fakt, ze drogi publiczne urządzane były w różnych okresach czasu i przechodziły na własność Skarbu Państwa na podstawie różnych przepisów prawa . b)W przypadku braku dokumentów własności należy porównać mapy, plany parcelacyjne, mapy z Archiwum Map Wojskowego Instytutu Geograficznego wykonane przed dniem 1.1.1947r. z mapami ewidencji gruntów w zakresie przebiegu działek drogowych i wykazać, że działki gruntu odpowiadają działkom drogowym na mapach, a ich przebieg, nie zmienił się od daty wykonania i wykonać wykazy synchronizacyjne niezbędne do założenia księgi wieczystej w oparciu o Kodeks Napoleona, 2.Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, 3.Wznowić granice ewidencyjne ww. działek i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi ( dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty, itp. ) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą, 4.Sporządzić dokumentację geodezyjno - prawną niezbędną do uregulowania stanu prawnego ww. działek oraz urządzenia lub sprostowania ksiąg wieczystych, 5.W przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów i innych dokumentach z danymi w ewidencji gruntów należy wykonać wykazy synchronizacyjne . 6.Brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. 7.Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a)mapy do regulacji stanu prawnego działek z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K w 4 egz. (dwa oryginały + 2 kopie) b)wykazy zmian danych ewidencyjnych w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODGiK, c)wykazy synchronizacyjne w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODGiK, d)poświadczone przez wykonawcę kserokopie: -zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz.-protokołu granicznego w 1 egz.-badań KW, ZD i Rep. hip. wraz z opinią w 1 egz.-szkiców polowych w 1 egz. e)wykaz działek zajętych pod drogę, dla których konieczne będzie wykonanie podziału nieruchomości. Zadanie Nr 4. Wykonanie pomiaru geodezyjnego i sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej do regulacji stanu prawnego dla działek położonych w gminie Koziegłowy : obręb Siedlec Duży nr : 55, 56, 554, 520, 723/2 o pow. łącznej 4,3198 ha. wchodzących w skład drogi powiatowej Nr S 2310 . W ramach przedmiotu zamówienia należy : 1.Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów oraz Rep. hip. i innych dokumentów mającego na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności przedmiotowych działek. a)Przy badaniu ksiąg wieczystych oraz poszukiwaniu dokumentów prawnych należy wziąć pod uwagę fakt, ze drogi publiczne urządzane były w różnych okresach czasu i przechodziły na własność Skarbu Państwa na podstawie różnych przepisów prawa . b)W przypadku braku dokumentów własności należy porównać mapy, plany parcelacyjne, mapy z Archiwum Map Wojskowego Instytutu Geograficznego wykonane przed dniem 1.1.1947r. z mapami ewidencji gruntów w zakresie przebiegu działek drogowych i wykazać, że działki gruntu odpowiadają działkom drogowym na mapach, a ich przebieg, nie zmienił się od daty wykonania i wykonać wykazy synchronizacyjne niezbędne do założenia księgi wieczystej w oparciu o Kodeks Napoleona, 2.Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, 3.Wznowić granice ewidencyjne ww. działek i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi ( dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty, itp. ) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą, 4.Sporządzić dokumentację geodezyjno - prawną niezbędną do uregulowania stanu prawnego ww. działek oraz urządzenia lub sprostowania ksiąg wieczystych, 5.W przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów i innych dokumentach z danymi w ewidencji gruntów należy wykonać wykazy synchronizacyjne . 6.Brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. 7.Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a)mapy do regulacji stanu prawnego działek z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K w 4 egz. (dwa oryginały + 2 kopie) b)wykazy zmian danych ewidencyjnych w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, c)wykazy synchronizacyjne w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, d)poświadczone przez wykonawcę kserokopie: -zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz.-protokołu granicznego w 1 egz.-badań KW, ZD i Rep. hip. wraz z opinią w 1 egz.-szkiców polowych w 1 egz. e)wykaz działek zajętych pod drogę, dla których konieczne będzie wykonanie podziału nieruchomości. Zadanie Nr 5 Wykonanie pomiaru do regulacji stanu prawnego pasa drogowego drogi powiatowej nr 2311 S Siedlec Duży -Gniazdów począwszy od działki nr 3012 -łącznie do działki nr 752 położonej w obrębie Gniazdów - Mzyki W ramach przedmiotu zamówienia należy : 1.Wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. -Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm. ) , 2.Przygotować materiały -wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga, 3.Przygotować projekty podziału działek gruntu zajętych pod drogę w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działek o uregulowanym stanie prawnym, których nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art.73 ww. ustawy, 4.Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich (obecnych i będących w dniu 31.12.1998 r.) właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, 5.Zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi ( dopuszcza się również rurki stalowe , geo- punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze Zamawiającym po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże Zmawiającemu, 6.Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbioru dokumentów , Rep. hip i innych dokumentów mających na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi. a)Przy badaniu ksiąg wieczystych oraz poszukiwaniu dokumentów prawnych należy wziąć pod uwagę fakt, ze drogi publiczne urządzane były w różnych okresach czasu i przechodziły na własność Skarbu Państwa na podstawie różnych przepisów prawa . b)W przypadku braku dokumentów własności należy porównać mapy, plany parcelacyjne, mapy z Archiwum Map Wojskowego Instytutu Geograficznego wykonane przed dniem 1.1.1947r. z mapami ewidencji gruntów w zakresie przebiegu działek drogowych i wykazać, że działki gruntu odpowiadają działkom drogowym na mapach, a ich przebieg, nie zmienił się od daty wykonania i wykonać wykazy synchronizacyjne niezbędne do założenia księgi wieczystej w oparciu o Kodeks Napoleona, 7.W przypadku niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne . 8.Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a)projekty podziału działek w liczbie n + 3 ( gdzie n stanowi liczbę współwłaścicieli działek , wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz. z klauzulą przyjęcia do zasobu PODGiK b)wykazy zmian danych ewidencyjnych w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODGiK, c)wykazy synchronizacyjne w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODGiK, d)poświadczone przez wykonawcę: -kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz.-za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów własności w przypadku braku urządzonej księgi wieczystej,-kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz,-kserokopia protokołu granicznego w 1 egz. -kserokopia szkicu polowego w 1 egz. 9.Brać udział w wizjach terenowych, okazywaniu granic nieruchomości na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. Zadanie Nr 6 Wykonanie pomiaru do regulacji stanu prawnego pasa drogowego drogi powiatowej nr 3806 S Gorzków - Moczydła wzdłuż działki nr 26 położonej w obrębie Ludwinów. W ramach przedmiotu zamówienia należy : 1.Wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm. ) , 2.Przygotować materiały - wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga, 3.Przygotować projekty podziału działek gruntu zajętych pod drogę w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działek o uregulowanym stanie prawnym, których nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art.73 ww. ustawy, 4.Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich (obecnych i będących w dniu 31.12.1998 r.) właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, 5.Zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo- punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze Zamawiającym po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże Zmawiającemu, 6.Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbioru dokumentów, Rep. hip i innych dokumentów mających na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi. a)Przy badaniu ksiąg wieczystych oraz poszukiwaniu dokumentów prawnych należy wziąć pod uwagę fakt, ze drogi publiczne urządzane były w różnych okresach czasu i przechodziły na własność Skarbu Państwa na podstawie różnych przepisów prawa . b)W przypadku braku dokumentów własności należy porównać mapy, plany parcelacyjne, mapy z Archiwum Map Wojskowego Instytutu Geograficznego wykonane przed dniem 1.1.1947r. z mapami ewidencji gruntów w zakresie przebiegu działek drogowych i wykazać, że działki gruntu odpowiadają działkom drogowym na mapach, a ich przebieg, nie zmienił się od daty wykonania i wykonać wykazy synchronizacyjne niezbędne do założenia księgi wieczystej w oparciu o Kodeks Napoleona, 7.W przypadku niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne . 8.Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a)projekty podziału działek w liczbie n + 3 ( gdzie n stanowi liczbę współwłaścicieli działek, wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz. z klauzulą przyjęcia do zasobu PODGiK b)wykazy zmian danych ewidencyjnych w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODGiK, c)wykazy synchronizacyjne w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODGiK, d)poświadczone przez wykonawcę: -kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz. -za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów własności w przypadku braku urządzonej księgi wieczystej , -kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz, -kserokopia protokołu granicznego w 1 egz. -kserokopia szkicu polowego w 1 egz. 9.Brać udział w wizjach terenowych, okazywaniu granic nieruchomości na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. Zadanie Nr 7. Wykonanie pomiaru geodezyjnego i sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej do regulacji stanu prawnego dla działek położonych w gminie Poraj, obręb Choroń ozn. w ewidencji jako działki nr: 4606, 4653, 4654, 4655, 4823 o pow. łącznej 1,6058 ha -karta mapy nr 15, 16, 17. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1.Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów oraz Rep. hip. i innych dokumentów, mającego na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych zamówieniem. 2.Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi. 3.Wznowić granice ewidencyjne ww działek i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty, itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą. 4.Sporządzić dokumentację geodezyjno prawną niezbędną do uregulowania stanu prawnego ww działek oraz urządzenia lub sprostowania ksiąg wieczystych. 5.Nanieść na mapę zasadniczą ze współrzędnych granice ewidencyjne w/w działek. 6.Brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. 7.Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a)Wyrysy do regulacji stanu prawnego w 3 egz. (dwa egzemplarze oryginał + 1 kopia). b)Wykazy zmian danych ewidencyjnych w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODGiK c)W przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie). d)poświadczone przez wykonawcę kserokopie: -zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz-protokołu granicznego w 1 egz.-kserokopie badań KW, ZD i Rep. hip. wraz z opinią w 1 egz.-szkicu polowego w 1 egz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatmyszkowski.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach