Przetargi.pl
Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania 13502 - Dostosowanie pomieszczeń stanowiska dowodzenia 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w budynku nr 5 w kompleksie wojskowym lotnisko w Krasnołęce do obowiązujących przepisów.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 81301 Gdynia, ul. Jana z Kolna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 260 198 , fax. 58 620 71 44
  • Data zamieszczenia: 2018-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Jana z Kolna
    81301 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 261 260 198, fax. 58 620 71 44
    REGON: 19005559700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania 13502 - Dostosowanie pomieszczeń stanowiska dowodzenia 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w budynku nr 5 w kompleksie wojskowym lotnisko w Krasnołęce do obowiązujących przepisów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania 13502 - Dostosowanie pomieszczeń stanowiska dowodzenia 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w budynku nr 5 w kompleksie wojskowym lotnisko w Krasnołęce do obowiązujących przepisów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71243000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają własny akredytowany system teleinformatyczny do przetwarzania informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej „ZASTRZEŻONE”, zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2011r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz w Rozdziale 8 ustawy z dnia 05.08.2010r. o ochronie informacji niejawnych;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, tj. Wykonawca oświadczy iż: a) nie zalega w opłatach podatkowych oraz składek ZUS, b) nie popełnił przestępstw związanych z udzielaniem zamówień publicznych, przestępstw przekupstwa, przestępstw przeciw obrotowi gospodarczemu lub innych przestępstw popełnionych w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, c) zapoznał się z warunkami przetargu i posiada własne siły i środki niezbędne do terminowej realizacji zamówienia, d) brak podstaw do wykluczenia z uwagi na niewykonanie lub nienależyte wykonanie z winy Wykonawcy zamówienia w okresie ostatnich 3 lat, e) posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia. 3) oświadczenia o posiadaniu własnego akredytowanego systemu teleinformatycznego do przetwarzania informacji oznaczonych klauzulą co najmniej „ZASTRZEŻONE”, zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2011r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz w Rozdziale 8 ustawy z dnia 05.08.2010r. o ochronie informacji niejawnych, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ, 4) oświadczenie o posiadaniu komórki organizacyjnej, w której rejestrowane są materiały niejawne o klauzuli „Zastrzeżone” (zgodnie z art. 43 ust. 5 ustawy z 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych) zgodnie z treścią załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ, 5) wykaz osób, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3 lit. a), b) które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, pełnionej funkcji, uprawnieniach, kwalifikacjach zawodowych, umowie o pracę oraz posiadanych poświadczeniach bezpieczeństwa, upoważnienia i zaświadczeniach o przebytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, 6)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 7)oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków wynikających z RODO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach