Przetargi.pl
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania 13503 - Przygotowanie infrastruktury dla potrzeb stacji NUR – 15 M, kompleks wojskowy 1245 Chojnice wraz z ekspertyzą geologiczną i ppoż. oraz wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 81301 Gdynia, ul. Jana z Kolna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 260 198 , fax. 58 620 71 44
  • Data zamieszczenia: 2019-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Jana z Kolna
    81301 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 261 260 198, fax. 58 620 71 44
    REGON: 19005559700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rzigdynia.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania 13503 - Przygotowanie infrastruktury dla potrzeb stacji NUR – 15 M, kompleks wojskowy 1245 Chojnice wraz z ekspertyzą geologiczną i ppoż. oraz wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania 13503 - Przygotowanie infrastruktury dla potrzeb stacji NUR – 15 M, kompleks wojskowy 1245 Chojnice wraz z ekspertyzą geologiczną i ppoż. oraz wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami. 1)Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego jest konieczne do wykonania dalszego zadania jakim jest rozbudowa istniejącej płaszczyzny (nasypu) wraz z najazdami, budowa nowej płaszczyzny (nasypu) wraz z budynkiem lekkiej konstrukcji jako boksy garażowe (wraz z instalacją teletechniczną) oraz budowa dróg dojazdowych i placów manewrowych. 2)Szczegółowe parametry dotyczące dróg, placów manewrowych, najazdów i płyt postojowych określone są w wycinku MWWO-U. Należy je skorygować i dopasować do nowego typu pojazdów: JELCZ P882.D43 i JELCZ P662.D43 (zmiana wg umowy nr IU/166/V-87/ZS/NEGZJW/DOS/SS/2017/375 z dnia 04.09.2018 r.). 3)Podstawą opracowania Programu Funkcjonalno- Użytkowego jest: a)Opis Przedmiotu Zamówienia dla zadania 13503 wraz załącznikiem Wyspecyfikowane danych niezbędne do realizacji zadania, b)Minimalne Wojskowe Wymagania Organizacyjno-Użytkowe dotyczące zadania 13503 - Przygotowanie infrastruktury dla potrzeb stacji NUR – 15 M, kompleks wojskowy 1245 Chojnice (Do wglądu w siedzibie Zamawiającego, po uprzednim uzgodnieniu terminu z p. Aleksandrą Idzik, w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8b, Gdynia, VI piętro, pok. 611, tel. 261-260-163, w godzinach od. 8:30 do 14:00). Zadanie wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE. 4)Program funkcjonalno-użytkowy winien być uzgodniony: a)Szefem 2 RWT Bydgoszcz b)Komendantem 6 WOG Ustka c)Komendantem JW 3775 Chojnice d)Szefem Zarządu Analiz Wywiadowczych i Rozpoznawczych – P2 e)Szefem RZI w Gdyni oraz powinien posiadać opinię DWOP w Gdyni, ewentualnie uzgodnienie RDOŚ w Gdańsku. 5) Realizacji zadania: a)przedmiot zamówienia należy wykonać i dostarczyć do inwestora w 3 egz. oraz w wersji elektronicznej edytowalnej oraz w formacie pdf na płycie CD lub DVD, b)do wszystkich plików w wersji elektronicznej powinien być nieograniczony dostęp bez jakichkolwiek zabezpieczeń. Jako wersję edytowalną zamawiający przyjmie pliki zapisane w formacie doc, docx – dokumenty tekstowe, xls, xlsx – obliczenia, dwg, dxf – rysunki, schematy, plany sytuacyjne i zagospodarowania. Pliki w wersji pdf należy utworzyć poprzez wydruk lub konwersję z programu źródłowego – nie mogą to być skany, c)wszystkie kopie dokumentów załączone do dokumentacji powinny być potwierdzone „za zgodność z oryginałem”, d)Program Funkcjonalno-Użytkowy – „Zastrzeżone” ( mapa zasadnicza o klauzuli „Zastrzeżone”), e)zaproponowane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym rozwiązania wymagają akceptacji przez Inwestora. Przy podawaniu szczegółowych rozwiązań projektowych nie można podawać nazw własnych producentów urządzeń, produktów, a jedynie ich istotne parametry – zgodnie z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, f)opracowany program funkcjonalno-użytkowy zostanie sprawdzony i odebrany przez Komisję Oceny Projektów Inwestycyjnych. 2.Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia - stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, Wyspecyfikowanych danych niezbędnych do realizacji zadania stanowiące załącznik do Opisu Przedmiotu Zamówienia załącznik nr 10 do SIWZ, Minimalnych Wojskowych Wymaganiach Organizacyjno-Użytkowych dla zadania 13503 (do wglądu w siedzibie Zamawiającego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71243000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: a)posiadają własny akredytowany system teleinformatyczny do przetwarzania informacji oznaczonych klauzulą co najmniej ZASTRZEŻONE, zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz w Rozdziale 8 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć: 1)wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2)wypełniony formularz cenowy (elementy składowe wyceny przedmiotowej usługi) sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ 3)oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków wynikających z RODO zgodnie z treścią załącznika nr 7 do niniejszej SIWZ, 4)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, Jeżeli Wykonawca nie złoży do oferty dokumentów wymienionych w Rozdziale IX ust. 2 pkt. 1 – 9) SIWZ lub złoży je niekompletne, nieprawdziwe będzie skutkowało to wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i nierozpatrywaniem jego oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach