Przetargi.pl
Opracowanie i sporządzenie projektów budowlanych dla dwóch budynków oświatowych Powiatu Jarosławskiego

Powiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 37500 Jarosław, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 246 200 , fax. 166 246 249
  • Data zamieszczenia: 2018-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego
    ul. Jana Pawła II 17
    37500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 166 246 200, fax. 166 246 249
    REGON: 65090030600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jaroslaw.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie i sporządzenie projektów budowlanych dla dwóch budynków oświatowych Powiatu Jarosławskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia: „Opracowanie i sporządzenie projektów budowlanych dla dwóch budynków oświatowych Powiatu Jarosławskiego”. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części, zwanymi dalej „Zadaniami”. 3. Część 1 zamówienia / Zadanie Nr 1: „Projekt budowlany i wykonawczy sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i salami dydaktycznymi w Jarosławiu przy ul. Ks. M. Lisińskiego na działce nr ewid. 2426, 2428 obręb nr 5 Jarosław”. 4. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 1 jest wykonanie projektu budowlanego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) tj. opracowanie i sporządzenie kompleksowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej i wykonawczej oraz określenie szczegółowego zakresu robót budowlanych i maksymalnych kosztów budowy sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i salami dydaktycznymi przy Zespole Szkół Innowacyjnych w Jarosławiu. 5. Dokumentacja projektowo – kosztorysowa i wykonawcza, stanowiąca przedmiot Zadania Nr 1, zwana dalej „dokumentacją projektową Zadania Nr 1”, musi zawierać wszystkie opracowania niezbędne do osiągnięcia celu, któremu ma służyć, a w szczególności: 1) adaptację dostarczonego przez Zamawiającego typowego projektu hali sportowej o wymiarach 15m x 40m, który stanowi Załącznik Nr 1.1A do SIWZ; 2) projekt zagospodarowania działki lub terenu sporządzony na aktualnej mapie do celów projektowych, uwzględniający wszystkie zapisy decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 19. 03. 2018 r., znak: GGM.6733.6.2018, stanowiącej Załącznik Nr 1.1B do SIWZ; 3) projekt budowlany i wykonawczy łącznika oraz pomieszczeń dydaktycznych w zakresie; a) konstrukcji, b) architektury, c) instalacji elektrycznej, d) instalacji sanitarnej, e) instalacji c.o., f) wentylacji mechanicznej; 4) projekt budowlany i wykonawczy przyłączy, przebudowy sieci i przyłączy na działkach ewid. nr: 2426, 2428, 2429/1, 2415 w Jarosławiu, przy ul. Ks. M. Lisińskiego, obręb nr 5; 5) projekt wyposażenia projektowanych pomieszczeń; 6) przedmiar robót określający zakres robót budowlanych; 7) kosztorys inwestorski określający zakres robót budowlanych i maksymalnych kosztów wykonania sali gimnastycznej, łącznika, przebudowy sieci, wykonania przyłączy oraz wyposażenia sali gimnastycznej i pomieszczeń socjalnych; 8) inwentaryzacje budynku wraz z istniejącą elewacją, do którego ma być dobudowana sala gimnastyczna; 9) ekspertyzę techniczną stanu istniejącego budynku; 10) projekt budowlany i wykonawczy przebudowy sieci gazowej, wodnej i kanalizacyjnej, kolidujących z lokalizacją sali gimnastycznej i łącznikiem; 11) badania geologiczne; 12) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 13) Informację BIOZ; 14) mapy do celów projektowych. 6. Dokumentacja projektowa Zadania Nr 1 musi posiadać pozytywne uzgodnienia przewidziane prawem, a w szczególności z: 1) Podkarpackim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Przemyślu; 2) Rzeczoznawcą ds. zabezpieczenia przeciwpożarowego; 3) Powiatową Stacją Sanitarno - Epidemiologiczną. 7. Dokumentacja projektowa Zadania Nr 1, stanowiąca przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 1 musi spełniać wszystkie wymagania określone przepisami prawa, celem uzyskania przez Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 8. W zakresie Zadania Nr 1 Wykonawca będzie zobowiązany: 1) udzielić Zamawiającemu na przedmiot zamówienia rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia / umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy, i który w przypadku zrealizowania na podstawie przedmiotu zamówienia / umowy robót budowlanych zostanie wydłużony do czasu wygaśnięcia odpowiedzialności Wykonawców tych robót budowlanych z tytułu rękojmi i gwarancji udzielanych Zamawiającemu na wykonane przez nich roboty budowlane; 2) przed przystąpieniem do prac projektowych uzgodnić z Zamawiającym i użytkownikami budynku (obiektów) założenia oraz dane wyjściowe do projektowania; 3) wykonać niezbędne pomiary uzupełniające; 4) wykonać badania geologiczne gruntu; 5) uzyskać własnym staraniem i na własny koszt wszelkiego rodzaju wymagane przepisami prawa uzgodnienia, decyzje, opinie, w tym od gestorów mediów, odstępstwa w zakresie drogi pożarowej i sprawdzić rozwiązania projektowe w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów tj. uzgodnić zaadaptowany projekt budowlany i wykonawczy w zakresie przewidzianym obowiązującymi przepisami prawa; 6) uzyskać od gestorów mediów warunki zasilania i przełożenia sieci; 7) opracować i sporządzić własnym staraniem i na własny koszt nie wymienione wyżej wszelkie niezbędne dokumenty i dokumentacje projektowe związane z wymaganiami jednostek opiniujących i uzgadniających; 8) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym dokonać okazania wstępnej wersji projektów, a ewentualne zmiany wynikające z tego okazania uwzględnić w ostatecznych wersjach; 9) wyjaśnić wszelkie wątpliwości dotyczące dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot zamówienia / umowy i zawartych w niej rozwiązań, w tym udzielać odpowiedzi na pytania zadawane przez potencjalnych wykonawców robót budowlanych objętych dokumentacją projektową (uczestników postępowań przetargowych); 10) uwzględnić w opracowywanej dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot zamówienia / umowy wszelkie uwagi zgłoszone przez Zamawiającego w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (wykonywania umowy) oraz w okresie rękojmi i/lub gwarancji; 11) złożyć do właściwego organu administracyjnego wniosek o wydanie decyzji pozwolenia na budowę; 12) nieodpłatnie dokonać aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w przypadku wystąpienia takiej konieczności w okresie 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia / umowy bez zastrzeżeń (ilość aktualizacji będzie podyktowana krotnością postepowań przetargowych); 13) nieodpłatnie sprawować nadzór autorski w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, aż do całkowitego zakończenia robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot zamówienia / umowy, w tym uczestniczyć w odbiorze (odbiorach) tych robót; 14) zapewnić nieodpłatny udział projektantów (autorów projektów) w odbiorze (odbiorach) robót budowlanych wykonanych na podstawie sporządzonej przez nich dokumentacji projektowej stanowiącej element przedmiotu zamówienia / umowy. 9. Część 2 zamówienia / Zadanie Nr 2: „Projekt na przebudowę dachu sali gimnastycznej I LO w Jarosławiu, ul. 3 Maja 4”. 10. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 2 jest wykonanie projektu budowlanego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) tj. opracowanie i sporządzenie kompleksowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej i wykonawczej oraz określenie szczegółowego zakresu robót budowlanych i maksymalnych kosztów wykonania przebudowy dachu sali gimnastycznej I LO w Jarosławiu, ul. 3 Maja 4. 11. Dokumentacja projektowo – kosztorysowa i wykonawcza, stanowiąca przedmiot Zadania Nr 2, zwana dalej „dokumentacją projektową Zadania Nr 2”, musi zawierać wszystkie opracowania niezbędne do osiągnięcia celu, któremu ma służyć, a w szczególności: 1) projekt budowlany i wykonawczy w zakresie konstrukcji i architektury 2) projekt zagospodarowania działki; 3) projekt instalacji odgromowej; 4) inwentaryzację pokrycia i konstrukcji dachu; 5) projekt izolacji przeciwwilgociowej i termicznych dachu; 6) ekspertyzę techniczną dachu i elementów konstrukcyjnych; 7) przedmiar robót; 8) kosztorys inwestorski; 9) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót; 10) Informację BIOZ; 11) mapy do celów opiniodawczych, a jeśli będzie to wymagane przepisami prawa mapy do celów projektowych. 12. Dokumentacja projektowa Zadania Nr 2 musi posiadać przewidziane prawem pozytywne uzgodnienia: 1) Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu; 2) Rzeczoznawcy ds. zabezpieczenia przeciwpożarowego. 13. Dokumentacja projektowa Zadania Nr 2, stanowiąca przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 2 musi spełniać wszystkie wymagania określone przepisami prawa, celem dokonania przez Zamawiającego zgłoszenia do właściwego organu administracyjnego robót budowlanych objętych dokumentacją stanowiącą przedmiot Zadania Nr 2 podlegających zgłoszeniu lub jeśli to będzie wymagane przepisami prawa uzyskania przez Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 14. W zakresie Zadania Nr 2 Wykonawca będzie zobowiązany: 1) udzielić Zamawiającemu na przedmiot zamówienia rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia / umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy, i który w przypadku zrealizowania na podstawie przedmiotu zamówienia / umowy robót budowlanych zostanie wydłużony do czasu wygaśnięcia odpowiedzialności Wykonawców tych robót budowlanych z tytułu rękojmi i gwarancji udzielanych Zamawiającemu na wykonane przez nich roboty budowlane; 2) przed przystąpieniem do prac projektowych uzgodnić z Zamawiającym i użytkownikami budynku (obiektów) założenia oraz dane wyjściowe do projektowania; 3) wykonać niezbędne pomiary uzupełniające; 4) uzyskać własnym staraniem i na własny koszt od właściwego organu administracyjnego stosowne decyzje o warunkach zabudowy, jeśli będą one wymagane przepisami prawa; 5) uzyskać własnym staraniem i na własny koszt wszelkiego rodzaju wymagane przepisami prawa uzgodnienia, decyzje, opinie i sprawdzić rozwiązania projektowe w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów tj. uzgodnić projekt budowlany i wykonawczy w zakresie przewidzianym obowiązującymi przepisami prawa; 6) opracować i sporządzić własnym staraniem i na własny koszt nie wymienione wyżej wszelkie niezbędne dokumenty i dokumentacje projektowe związane z wymaganiami jednostek opiniujących i uzgadniających; 7) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym dokonać okazania wstępnej wersji projektów, a ewentualne zmiany wynikające z tego okazania uwzględnić w ostatecznych wersjach; 8) wyjaśnić wszelkie wątpliwości dotyczące dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot zamówienia / umowy i zawartych w niej rozwiązań, w tym udzielać odpowiedzi na pytania zadawane przez potencjalnych wykonawców robót budowlanych objętych dokumentacją projektową (uczestników postępowań przetargowych); 9) uwzględnić w opracowywanej dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot zamówienia / umowy wszelkie uwagi zgłoszone przez Zamawiającego w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (wykonywania umowy) oraz w okresie rękojmi i/lub gwarancji; 10) nieodpłatnie dokonać aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w przypadku wystąpienia takiej konieczności w okresie 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia / umowy bez zastrzeżeń (ilość aktualizacji będzie podyktowana krotnością postepowań przetargowych); 11) nieodpłatnie sprawować nadzór autorski w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, aż do całkowitego zakończenia robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot zamówienia / umowy, w tym uczestniczyć w odbiorze (odbiorach) tych robót; 12) zapewnić nieodpłatny udział projektantów (autorów projektów) w odbiorze (odbiorach) robót budowlanych wykonanych na podstawie sporządzonej przez nich dokumentacji projektowej stanowiącej element przedmiotu zamówienia / umowy. 15. W zakresie Zadania Nr 1, jak i w zakresie Zadania Nr 2, Wykonawca zobowiązany będzie: 1) nie ujawniać osobom trzecim informacji pozyskanych w trakcie wykonywania przedmiotu umowy i traktować informacji uzyskanych w wyniku realizacji umowy jako poufne; 2) informować pisemnie Zamawiającego o pojawiających się zagrożeniach przy realizacji przedmiotu umowy, przy usunięciu których może być pomocne działanie Zamawiającego; 3) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia / umowy, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, również te uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub na skutek realizacji zamówienia / umowy. 16. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie uzyskanie lub sporządzenie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania przez Zamawiającego robót budowlanych objętych przedmiotową dokumentacją, w tym map, warunków technicznych, pozwoleń, uzgodnień, odstępstw i opinii oraz opracowanie dokumentacji za pomocą standardowych określeń technicznych poprzez określenie dla materiałów lub urządzeń ich minimalnych parametrów. Podanie w opracowaniu znaków towarowych czy pochodzenia towaru bez uzasadnienia tego specyfiką przedmiotu zamówienia lub wykazania, że nie da się go opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń Zamawiający uzna za wadę opracowania, żądając jednocześnie usunięcia tej wady. 17. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują / określają: 1) w zakresie Części 1 zamówienia / Zadania Nr 1: a) „Opis przedmiotu zamówieni w zakresie Zadania Nr 1 (OPZ-1)”, który stanowi Załącznik Nr 1.1 do SIWZ, b) „Typowy projekt hali sportowej o wymiarach 15m x 40m”, który stanowi Załącznik Nr 1.1A do SIWZ (archiwum .zip - do pobrania), c) „Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego” z dnia 19. 03. 2018 r., znak: GGM.6733.6.2018, stanowiącej Załącznik Nr 1.1B do SIWZ; 2) w zakresie Części 2 zamówienia / Zadania Nr 2: „Opis przedmiotu zamówieni w zakresie Zadania Nr 2 (OPZ-2)”, który stanowi Załącznik Nr 1.2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą (wzór Formularza ofertowego stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ) w formie oryginału, aktualne na dzień składania ofert: zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów (w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp) – wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach własnych (wzory oświadczeń - Załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ). 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór – Załącznik Nr 6 do SIWZ). Jednocześnie, zgodnie z §9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Zamawiający żąda, jeżeli Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawców, wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. Informacje w powyższym zakresie Wykonawca składa w formie Wykazu podwykonawców, którego wzór stanowi Złącznik Nr 3 do SIWZ. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.jaroslaw.samorzady.pl) informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, – bez dodatkowego wezwania – przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że jego powiązania z innym Wykonawcą ubiegającym się o to samo zamówienie nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach