Przetargi.pl
Opracowanie i realizację kampanii promocyjnej dotyczącej projektów realizowanych przez Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków.

Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza przetarg

  • Adres: 02-001 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 87
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 505 030 175
  • Data zamieszczenia: 2022-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków
    Aleje Jerozolimskie 87
    02-001 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 505 030 175
    REGON: 521830480
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nikz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie i realizację kampanii promocyjnej dotyczącej projektów realizowanych przez Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: usługa opracowania i realizacji kampanii promocyjnej dotyczącej projektów realizowanych przez Narodowy instytut Konserwacji Zabytków, spełniająca wymagania, opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania odpowiedniej zdolności technicznej i zawodowej, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi obejmujące swym przedmiotem przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej, polegającej na opracowaniu planu kampanii oraz realizacji kampanii w internecie, w mediach społecznościowych lub w wyszukiwarkach. Usługi przy pomocy których wykonawca chce wykazać spełnienie warunku udziału w postępowaniu muszą dotyczyć kampanii, w trakcie której, nastąpiło wygenerowanie co najmniej 8 000 (osiem tysięcy) unikalnych wyświetleń strony docelowej, dla każdej z tych kampanii odrębnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach