Gmina Głuszyca ogłasza przetarg
- Adres: 58-340 Głuszyca, ul. Grunwaldzka 55
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8456263 , fax. 074 8456339
- Data zamieszczenia: 2016-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuszyca
ul. Grunwaldzka 55 55
58-340 Głuszyca, woj. dolnośląskie
tel. 074 8456263, fax. 074 8456339
REGON: 89071824800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gluszyca.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbudowa drogi gminnej w Głuszycy Górnej (dz. nr 498 dr, 509 dr, 510/1 dr) stanowiącej dojazd do posesji wraz z odwodnieniem na długości 110 mb (od 0+000 do 0+110) [intensywne opady deszczu lipiec 2014 r.] - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj pn.: Odbudowa drogi gminnej w Głuszycy Górnej (dz. nr 498 dr, 509 dr, 510/1 dr) stanowiącej dojazd do posesji wraz z odwodnieniem na długości 110 mb (od 0+000 do 0+110) [intensywne opady deszczu lipiec 2014 r.]. 1.2 Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych. Wyremontowana droga powinna spełniać potrzeby komunikacyjne lokalnej społeczności zapewniając bezpieczne przemieszczanie się w pasie drogowym. Klasa drogi D o natężeniu ruchu KR1. Nawierzchnia wyremontowanej drogi - beton asfaltowy. Początek drogi - skrzyżowanie z drogą wojewódzką Nr 381. Dotychczasowa nawierzchnia na całym odcinku - nieulepszona, gruntowa. 1.3 Szczegółowe właściwości funkcjonalno- użytkowe. Zamawiający wprowadzi wykonawcę w teren z określeniem precyzyjnym zakresu (od-do). Parametry drogi powinny spełniać wymogi obowiązujących przepisów, w szczególności w optymalny sposób spełnić swoją funkcję w odniesieniu do istniejącego natężenia ruchu pieszych, miejsc niebezpiecznych, jak też estetyki z uwzględnieniem przepisów ustaw: Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (Dz. U. z 1999 r. poz. 430 z późn. zm.), Minimalne parametry drogi: Szerokość jezdni ok. 3,0 m, długość drogi ok.110 mb; Wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki kamiennej gr.20 cm; Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm - ok.330 m2; Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm - ok. 330 m2; Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm - ok. 405 m2; Wykonanie pobocza z zagęszczonej mieszanki 0-31,5mm o szer.50 cm - ok.150 mb; Wykonanie odwodnienia drogi. Lokalizacja została wskazana w załączniku graficznym. Szczegółowe rozwiązania projektowe podlegają uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego na etapie wykonywania Projektu budowlanego. Połączenie drogi (skrzyżowanie) z drogą wojewódzką musi być uzgodnione z Zarządcą drogi wojewódzkiej w zakresie zagospodarowania terenu w granicach skrzyżowania oraz zagospodarowania wód opadowych i organizacji ruchu. 1.4 Przygotowanie placu budowy. Plac budowy należy zorganizować i zabezpieczyć zgodnie z warunkami ustalonymi przez zarządcę drogi: Urząd Miejski w Głuszycy. 1.5 Zagospodarowanie terenu. Korona drogi w pasie drogowym zgodnie z istniejącymi warunkami. W przypadku zmiany parametru szerokości jezdni należy zachować istniejące zagospodarowanie w zakresie zjazdów i dojść do posesji w granicach pasa drogowego. Zamawiający nie przewiduje odwodnienia wgłębnego chyba, że będzie to wynikało z niezbędnych uzgodnień Projektu budowlanego.Opracowanie projektowe powinno obejmować: aktualizację mapy do celów projektowych; uzgodnienia branżowe dokonane przez wszystkich gestorów sieci występujących w granicach opracowania; projekt budowlany wykonawczy wraz z projektem zagospodarowania terenu; zbiorcze zestawienie kosztów. Wykonawca w ramach otrzymanego zlecenia zobowiązany jest do: dokonania innych uzgodnień i opracowań wynikających z obowiązujących przepisów prawa; wykonania innych wymaganych opracowań lub działań nieprzewidzianych niniejszym zakresem, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy; na bieżąco informowanie Zamawiającego o przebiegu wykonywanych prac projektowych i informowanie o spotkaniach uzgadniających z branżowcami; przedłożenia do akceptacji opracowanej dokumentacji przed złożeniem projektu; przedłożenia dokumentacji do Wydziału Administracji Architektoniczno - Budowlanej celem zgłoszenia robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto depozytowe w Banku Spółdzielczym w Świdnicy o/Głuszyca - nr rachunku: 13 9531 1016 2007 7000 9928 0006. 4.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający zaleca dokonanie wpłaty na rachunek bankowy minimum dwa dni robocze przed terminem składania ofert, aby kwota wadium została zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed datą i godziną złożenia oferty. 5.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w Punkcie Obsługi Klienta, pok. nr 1 Urzędu Miejskiego w Głuszycy, ul. Grunwaldzka 55 przed terminem składania ofert. Z treści dokumentu wadialnego muszą wynikać wszystkie okoliczności opisane w pkt. 10 niniejszego rozdziału. 6.Do oferty należy załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:1)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,4)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzić spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gluszyca.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę mostów w Jeleniej Górze
Dodano: 2016-07-27 - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa remontu instalacji wody zimnej i ciepłej, instalacji kanalizacyjnej, pionów co w łazienkach, przebudowy instalacji wentylacyjnej wraz z przebudową łazienek oraz przebudowy drenażu w piwnicach DS. Dwudziestolatka przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu.
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego p.n. Budowa drogi łączącej Al. Jagiellonów z Osiedlem Kazimierza Wielkiego
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie prac projektowych oraz sporządzenie programu funkcjonalno-użytkowy (PFU) dla inwestycji pn. : Realizacja projektu Trasa Sudecka - przebudowa drogi wojewódzkiej nr 379 od ronda ul. Uczniowskiej w m. Stary Julianów do ronda ul. Wałbrzyska w m. Świdnica.
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla potrzeb budowy infrastruktury telekomunikacyjnej na terenie Polkowic, część 1 w ramach zadania budżetowego Budowa sieci światłowodowej
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania przebudowa drogi powiatowej 1219D w miejscowości Szklary Górne, powiat lubiński, na odcinku o długości 1,250 km
Dodano: 2016-07-25 - Aktualizacja dokumentacji projektowej dla zadania: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK 8 w województwie dolnośląskim w m. Polanica Zdrój polegająca na rozbudowie skrzyżowania drogi krajowej nr 8 z drogą wojewódzką nr 388 w m. Polanica Zdrój
Dodano: 2016-07-21 - Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej ul. Nowa Kolonia w Walimiu - dokumentacja projektowa
Dodano: 2016-07-21 - Wybór Wykonawcy prac: Zaprojektowanie i budowa zadaszenia trybun B, C, D stadionu miejskiego w Legnicy w formule zaprojektuj i wybuduj - w ramach zadania inwestycyjnego -Rozbudowa Stadionu Sportowego im. Orła Białego.
Dodano: 2016-07-21 - Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego p.n. Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Żeromskiego i Piłsudskiego w m. Góra
Dodano: 2016-07-19