Gmina Łagiewniki ogłasza przetarg
- Adres: 58210 Łagiewniki, ul. Jedności Narodowej
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 939 328 , fax. 748 939 328
- Data zamieszczenia: 2018-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łagiewniki
ul. Jedności Narodowej 21
58210 Łagiewniki, woj. dolnośląskie
tel. 748 939 328, fax. 748 939 328
REGON: 93193465000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://lagiewniki.bip.ornak.pl/bip/przetargi
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Łagiewniki w 2019 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Łagiewniki w 2019 roku”. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Łagiewniki, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j. t. Dz. U. z 2018 poz. 1454.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami Województwa Dolnośląskiego oraz aktami prawa miejscowego tj. Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Łagiewniki (Uchwała nr XXI/159/16 Rady Gminy Łagiewniki z dnia 30.06.2016 r.) i Uchwały Rady Gminy Łagiewniki nr XXI160/16 z dnia 30.06.2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi . 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j. t. Dz. U. 2016 poz. 359) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: na konto Zamawiającego Gminy Łagiewniki ul. Jedności Narodowej 21, 58-210 Łagiewniki, Bank Spółdzielczy w Kobierzycach O/Łagiewniki konto nr: 53 9575 1014 0030 0083 2000 0050 z dopiskiem: „Wadium - Odpady”. Aby wadium wnoszone w pieniądzu było skutecznie ważne musi znajdować się na wyżej wymienionym koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a tym samym Wykonawca musi uwzględnić przy tej formie wnoszenia wadium czasokres operacji bankowych zarówno w banku Wykonawcy jak i w banku Zamawiającego. Przy wpłacie wadium na konto bankowe Zamawiającego należy uwzględnić wszystkie koszty naliczane przez bank. Zamawiający nie dopuszcza, aby opłaty pobierane przez bank potracone były z kwoty wadium pod rygorem wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: a) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust, 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: a) poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych b) poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie wstępne o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ- na zasadach określonych w Rozdziale7 SIWZ. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika 6.Pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdział 11 pkt. 5 litera d) oraz litera e) powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (t.j. Dz. U. z 2017 r,poz.2291ze zm).10. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawo zamówień publicznych) - wg załącznika Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na terenie nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lądek-Zdrój na okres 3 miesięcy
Dodano: 2024-04-30 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Bogatynia
Dodano: 2024-04-19 - Wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Spokojnej oraz ścieżki zdrowia w Polkowicach
Dodano: 2024-04-16 - Świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-25 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 (frakcja nadsitowa) tj. – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11, ....
Dodano: 2024-02-27 - Wykonanie usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie gminy Gminy Trzebnica w 2024 roku
Dodano: 2024-01-02 - Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów
Dodano: 2023-12-20 - Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów
Dodano: 2023-12-20 - Obsługa punktu selektywnej zbiórki odpadów (PSZOK) oraz usługa przeładunku odpadów komunalnych w Jaworze
Dodano: 2023-12-05 - Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag na terenie Gminy Kunice
Dodano: 2023-11-24