Przetargi.pl
Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne/katalog-zamowien-publi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa nadana zamówieniu: ZP-2380-102-2/2018 Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiej Policji. 2. Kod CPV: 79100000-5 usługi prawnicze. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 32 niżej wymienione zadania: 3.1 Zadanie nr 1 – Świadczenie usług prawniczych dla KPP Będzin; 3.2 Zadanie nr 2 – Świadczenie usług prawniczych dla KMP Bielsko-Biała; 3.3 Zadanie nr 3 – Świadczenie usług prawniczych dla KPP Bieruń; 3.4 Zadanie nr 4 – Świadczenie usług prawniczych dla KMP Bytom; 3.5 Zadanie nr 5 – Świadczenie usług prawniczych dla KMP Chorzów; 3.6 Zadanie nr 6 – Świadczenie usług prawniczych dla KPP Cieszyn; 3.7 Zadanie nr 7 – Świadczenie usług prawniczych dla KMP Częstochowa; 3.8 Zadanie nr 8 – Świadczenie usług prawniczych dla KMP Dąbrowa Górnicza; 3.9 Zadanie nr 9 – Świadczenie usług prawniczych dla KMP Gliwice; 3.10 Zadanie nr 10 – Świadczenie usług prawniczych dla KMP Jastrzębie Zdrój; 3.11 Zadanie nr 11 – Świadczenie usług prawniczych dla KMP Jaworzno; 3.12 Zadanie nr 12 – Świadczenie usług prawniczych dla KMP Katowice; 3.13 Zadanie nr 13 – Świadczenie usług prawniczych dla KPP Kłobuck; 3.14 Zadanie nr 14 – Świadczenie usług prawniczych dla KPP Lubliniec; 3.15 Zadanie nr 15 – Świadczenie usług prawniczych dla KPP Mikołów; 3.16 Zadanie nr 16 – Świadczenie usług prawniczych dla KMP Mysłowice; 3.17 Zadanie nr 17 – Świadczenie usług prawniczych dla KPP Myszków; 3.18 Zadanie nr 18 – Świadczenie usług prawniczych dla KMP Piekary Śląskie; 3.19 Zadanie nr 19 – Świadczenie usług prawniczych dla KPP Pszczyna; 3.20 Zadanie nr 20 – Świadczenie usług prawniczych dla KPP Racibórz; 3.21 Zadanie nr 21 – Świadczenie usług prawniczych dla KMP Ruda Śląska; 3.22 Zadanie nr 22 – Świadczenie usług prawniczych dla KMP Rybnik; 3.23 Zadanie nr 23 – Świadczenie usług prawniczych dla KMP Siemianowice Śląskie; 3.24 Zadanie nr 24 – Świadczenie usług prawniczych dla KMP Sosnowiec; 3.25 Zadanie nr 25 – Świadczenie usług prawniczych dla KMP Świętochłowice; 3.26 Zadanie nr 26 – Świadczenie usług prawniczych dla KPP Tarnowskie Góry; 3.27 Zadanie nr 27 – Świadczenie usług prawniczych dla KMP Tychy; 3.28 Zadanie nr 28 – Świadczenie usług prawniczych dla KPP Wodzisław Śląski; 3.29 Zadanie nr 29 – Świadczenie usług prawniczych dla KMP Zabrze; 3.30 Zadanie nr 30 – Świadczenie usług prawniczych dla KPP Zawiercie; 3.31 Zadanie nr 31 – Świadczenie usług prawniczych dla KMP Żory; 3.32 Zadanie nr 32 – Świadczenie usług prawniczych dla KPP Żywiec. 4. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawniczych, które w szczególności polegać będą na: 4.1 zastępstwie prawnym Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji; 4.2 zastępstwie procesowym przed organami rozjemczymi, sądami powszechnymi, Sądem Najwyższym, organami i sądami administracyjnymi, organami skarbowymi – wszystkich instancji; 4.3 udzielaniu porad oraz konsultacji prawnych; 4.4 interpretacji i wykładni aktów prawnych dotyczących bieżącej działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji; 4.5 sporządzaniu pisemnych opinii prawnych w zakresie problemów wynikających z działalności Komendy Miejskiej/Powiatowej Policji (KMP/KPP); 4.6 sporządzaniu i opiniowaniu projektów decyzji administracyjnych, umów, aneksów, porozumień, ugód, wniosków itp. wytworzonych w KMP/KPP; 4.7 konsultowaniu i opiniowaniu projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych z bieżącą działalnością Komendanta Miejskiego/Powiatowego Policji; 4.8 udzielaniu pomocy w rozstrzyganiu problemów prawnych, które mogą wystąpić w codziennej działalności KMP/KPP mający wpływ na prawidłowe działanie jednostki; 4.9 sygnalizowaniu KMP/KPP o zmianach obowiązującego prawa a szczególności z zakresu przepisów związanych z działalnością Policji nie później niż w terminie jednego tygodnia od daty opublikowania; 4.10 wykonywaniu innych czynności z zakresu pomocy prawnej, o których mowa w ustawie z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. 2017r., poz. 1870 t.j. z późn. zm.), w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega, iż usługi prawnicze mogą być wykonywane tylko przez osobę/osoby, które są wpisane na listę Okręgowej Izby Radców Prawnych zgodnie z Zarządzeniem Nr 17 Komendanta Głównego Policji z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie metod i form wykonywania w Policji zadań w zakresie legislacji, pomocy prawnej i informacji prawnej (Dz. Urz. KGP z dnia 14 maja 2014 r.) dostępnym pod adresem http://bip.kgp.policja.gov.pl/kgp/wolnytekst/52,Zarzadzenie-nr-17.html 6. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, konsorcjantów o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZiP. 8. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia z udziałem podwykonawców, pod warunkiem, że podwykonawca jest również radcą prawnym. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 , nr 3 i nr 4 do SWZiP). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SWZiP). 9. Załącznikami do SWZiP są; 9.1 Załącznik nr 1 do SWZiP – Formularz ofertowy 9.2 Załącznik nr 2 do SWZiP – Wzór umowy 9.3 Załącznik nr 3 do SWZiP – Oświadczenia Wykonawcy dotyczące wykluczenia 9.4 Załącznik nr 4 do SWZiP – Oświadczenia Wykonawcy dotyczące warunków udziału w postępowaniu 9.5 Załącznik nr 5 do SWZiP – Wykaz usług 9.6 Załącznik nr 6 do SWZiP – Wykaz osób 9.7 Załącznik nr 7 do SWZiP – Wykaz aktów prawnych UWAGA: Zamawiający informuje, że niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie przepisów określonych w Rozdziale 6 „Zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi”, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. UWAGA: UWAGA: maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Jeżeli cena oferty najkorzystniejszej dla danego zadania przekroczy wartość podaną na otwarciu ofert dla tego zadania, Zamawiający podejmie decyzję czy będzie zawierał umowę do wysokości posiadanych środków, czy unieważni postępowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79100000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wraz z oświadczeniami wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZiP 2. Oświadczenie wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp aktualne na dzień składania ofert, złożone na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 i 4 do SWZIP UWAGA: a) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3 Wykaz usług zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZiP oraz wykaz osób zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZiP. 4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, złożone na odrębnym dokumencie załączonym do oferty. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale IV pkt 4 SWZiP – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 5 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 8. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach