Przetargi.pl
Usługi szkoleń wyjazdowych w dziedzinie rozwoju osobistego dla uczestników projektu "Ja=Sukces II"

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 41400 Mysłowice, ul. Gwarków
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 221 289 , fax. 322 221 289
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Gwarków 24
    41400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 322 221 289, fax. 322 221 289
    REGON: 344718000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi szkoleń wyjazdowych w dziedzinie rozwoju osobistego dla uczestników projektu "Ja=Sukces II"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Wyjazdowy trening kompetencji społecznych dla osób bezrobotnych oraz nieaktywnych zawodowo. Część 2: Wyjazdowy trening umiejętności społecznych z elementami planowania rodziny dla osób przebywających bądź upuszczających piecze zastępczą oraz młodzieży pochodzącej z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym. Część 3: Trening kompetencji społecznych z elementami samoobrony dla osób zagrożonych bądź doświadczających przemocy w rodzinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80570000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę aktywnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, zamawiający sprawdzi to na stronie www.ris.praca.gov.pl, oraz warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę aktywnego wpisu do rejestru o którym mowa w ustawie o usługach turystycznych (Dz.U. 2014 poz. 196) zamawiający sprawdzi to na stronie www.turystyka.gov.pl. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawcy posiadającego aktywny wpis do rejestru, o którym mowa w ustawie o usługach turystycznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24aa ust 1 ustawy PZP Zamawiający, po dokonaniu oceny ofert zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów : - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; -zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; -odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach