Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku ogłasza przetarg
- Adres: 38-500 Sanok, ul. Rymanowska 20A
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-13 4657000 , fax. 0-13 4657001
- Data zamieszczenia: 2015-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
ul. Rymanowska 20A 20A
38-500 Sanok, woj. podkarpackie
tel. 0-13 4657000, fax. 0-13 4657001
REGON: 37048726000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.sanok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja systemu serwerowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na modernizacji posiadanej przez Zamawiającego informatycznej infrastruktury sprzętowo - programowej serwerowni, w następującym zakresie: 1) sprzedaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wraz z dostarczeniem do miejsca instalacji - serwerownia Powiatowego Urzędu Pracy w Sanoku, ul. Rymanowska 20 A: - dwóch serwerów dwuprocesorowych wielordzeniowych o pojemności 192 GB RAM służących jako hosty klastra pod kontrolą VMware oraz dwóch dysków twardych do posiadanego przez Zamawiającego serwera HP DL 380 G7 (dalej łącznie zwanych również sprzętem); - oprogramowania z licencjami: Windows 2012 R2 Standard Government OLP 2 Proc (dwie licencje jako kontrolery domeny i jedna licencja na Vcenter) wraz z siedemdziesięcioma licencjami CAL, które posłużą do uruchomienia nowej domeny pod Win 2012R2 oraz aktualizacji do posiadanego przez Zamawiającego licencjonowanego oprogramowania Veeam do wykonywania backup-ów oraz VMware (dalej zwanego łącznie również oprogramowaniem); 2) wykonanie przez Wykonawcę kompleksowych usług instalacyjnych we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji, w tym wniesienia, ustawienia i fizycznego montażu w szafach teleinformatycznych typu Rack, z zastrzeżeniem odpowiedniego stosowania pkt 3, zdanie drugie; Wykonawca zapewnia okablowanie i inne elementy potrzebne do wykonania podłączeń. 3) wykonanie przez Wykonawcę kompleksowych usług wdrożeniowych wraz konfiguracją i parametryzacją, na bazie istniejącej i zmodernizowanej infrastruktury informatycznej Zamawiającego, uruchomienie do pracy i wykonanie testów sprawdzających wdrożony system i jego funkcje i przekazania Zamawiającemu dokumentacji z wykonanych testów. Wszystkie prace wdrożeniowe będą wykonane wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego, a z każdego etapu prac zostanie sporządzony protokół. 4) wykonanie przez Wykonawcę przed przystąpieniem do prac instalacyjno - wdrożeniowych kopii zapasowej maszyn wirtualnych, a także innych podlegających migracji danych czy środowisk (fizycznych czy wirtualnych) posiadanych przez Zamawiającego na bezpieczny zasób dyskowy o parametrach nie gorszych niż dotychczas wykorzystywane przez Zamawiającego. Zasób dyskowy do wykonania kopii zapasowej, o którym mowa wyżej zapewnia we własnym zakresie Wykonawca. 5) wykonanie i dostarczenie przez Wykonawcę dokumentacji użytkowej obsługi opisującej podstawowe funkcje sprzętu lub oprogramowania w języku polskim (ewentualnie w języku angielskim za uprzednią zgodą Zamawiającego) oraz przeszkolenie z obsługi wskazanych przez Zamawiającego pracowników; 6) usługi i inne świadczenia wynikające z udzielonej gwarancji prawidłowego działania sprzętu lub oprogramowania; 7) świadczenie przez Wykonawcę wsparcia technicznego: - w postaci pozostawienia do dyspozycji Zamawiającego dwóch osób ze strony Wykonawcy, wspierających wdrożone rozwiązanie bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego w godz. 7:00 do 16:00 w ciągu pierwszych dwóch dni roboczych (dni pracy dla Zamawiającego) następujących po pracach instalacyjno-wdrożeniowych; - na całe zrealizowane zadanie (wdrożone rozwiązanie) przez okres 12 miesięcy i na warunkach określonych w SIWZ; 8) wykonanie przez Wykonawcę pełnej i szczegółowej dokumentacji technicznej powykonawczej (powdrożeniowej), zatwierdzonej przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy posiadającego wymagane kwalifikacje lub uprawnienia (o ile są prawem wymagane), zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami prawa i innymi normami, a także dokumentacji opisującej sposób eksploatacji i administrowania całym rozwiązaniem po stronie Zamawiającego, w tym opis procedur backupowych i odtwarzania systemu po awarii. Przekazanie Zamawiającemu przedmiotowej dokumentacji nastąpi nie później niż w dniu zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie oględzin miejsca wykonania zamówienia (wizja lokalna) służących sprawdzeniu warunków związanych z wykonaniem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej organizacji pracy, która nie będzie zakłócała bieżącego funkcjonowania tut. Urzędu, a w szczególności do wykonania czynności instalacyjno - wdrożeniowych oraz testowania systemu w dni i godziny wolne od pracy dla tut. Urzędu. Harmonogram wykonania prac Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu i zakresu zamówienia, w tym opis parametrów technicznych zawiera załącznik nr 5 SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu i Zakresu Zamówienia (SOPZZ) oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Wskazane w niniejszej SIWZ oraz załącznikach do SIWZ: znaki towarowe, patenty, nazwy handlowe czy miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia - odnoszą się do opisu sprzętu i oprogramowania funkcjonującego w ramach dotychczasowej infrastruktury Zamawiającego, z którą nowa infrastruktura musi być kompatybilna, należy je rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych, które mają służyć zapewnieniu zachowania spójnego środowiska informatycznego, w tym sprzętowego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań zamiennych pod warunkiem ich prawidłowego funkcjonowania z rozwiązaniami sprzętowymi i oprogramowaniem wykorzystywanym w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sanoku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488200002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania modernizacji systemu serwerowego
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pup.sanok.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup macierzy dyskowej, dodatkowych dysków twardych do serwera, oprogramowanie Windows SQL 2016, wraz z usługą wdrożenia i modernizacją systemu serwerowego urzędu, a także zakup 5 zestawów komputerowych do typowych zadań biurowych.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa serwera i oprogramowania
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu informatycznego
Dodano: 2015-11-16 - dostawa emisyjnego klastra serwerowego z macierzą dyskową
Dodano: 2015-11-03 - DOSTAWA SERWERÓW Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
Dodano: 2015-10-19 - Dostawa serwerów
Dodano: 2015-10-02 - dostawa serwera i zasilacza UPS
Dodano: 2015-08-07 - dostawa serwera i zasilacza UPS
Dodano: 2015-07-01 - Dostawa sprzętu informatycznego
Dodano: 2015-04-14 - Zakup oprogramowania, zakup serwera kopii zapasowej z oprogramowaniem, cyfryzacja RTG wraz z integracją z PSIM oraz doposażenie w sprzęt komputerowy z podziałem na pakiety
Dodano: 2015-02-23