Przetargi.pl
Zakup macierzy dyskowej, dodatkowych dysków twardych do serwera, oprogramowanie Windows SQL 2016, wraz z usługą wdrożenia i modernizacją systemu serwerowego urzędu, a także zakup 5 zestawów komputerowych do typowych zadań biurowych.

Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Rymanowska 20A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 4657000 , fax. 0-13 4657001
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
    ul. Rymanowska 20A 20A
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 4657000, fax. 0-13 4657001
    REGON: 37048726000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pup.sanok.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup macierzy dyskowej, dodatkowych dysków twardych do serwera, oprogramowanie Windows SQL 2016, wraz z usługą wdrożenia i modernizacją systemu serwerowego urzędu, a także zakup 5 zestawów komputerowych do typowych zadań biurowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1: Zakup macierzy dyskowej, dodatkowych dysków twardych do serwera, oprogramowanie Windows SQL 2016, wraz z usługą wdrożenia i modernizacją systemu serwerowego urzędu w szczególności: sprzedaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wraz z dostarczeniem do miejsca instalacji - serwerownia Powiatowego Urzędu Pracy w Sanoku, ul. Rymanowska 20 A: macierzy dyskowej wraz z dyskami twardymi służącej jako macierz produkcyjna na potrzeby podłączenia do istniejącego klastra serwerów pod kontrolą VMware oraz ośmiu dysków twardych do posiadanego przez Zamawiającego serwera HP DL 380 G7 (dalej łącznie zwanych również sprzętem); oprogramowania z licencjami: SQL Server Standard Edition 2016 Government OPEN wraz z pięcioma licencjami dostępowymi (dalej zwanego łącznie również oprogramowaniem); wykonanie przez Wykonawcę kompleksowych usług instalacyjnych i modernizacyjnych we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji, w tym wniesienia, ustawienia i fizycznego montażu w szafach teleinformatycznych typu Rack, demontażu zbędnych urządzeń i programów z zastrzeżeniem odpowiedniego stosowania pkt 3, zdanie drugie poniżej; Wykonawca zapewnia okablowanie i inne elementy potrzebne do wykonania podłączeń; wykonanie przez Wykonawcę kompleksowych usług wdrożeniowych wraz konfiguracją i parametryzacją, na bazie istniejącej i zmodernizowanej infrastruktury informatycznej Zamawiającego, uruchomienie do pracy, wykonanie testów sprawdzających wdrożony system, jego funkcje i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji z wykonanych testów. Wszystkie prace wdrożeniowe będą wykonane wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego, a z każdego etapu prac zostanie sporządzony protokół; wykonanie przez Wykonawcę przed przystąpieniem do prac instalacyjno - wdrożeniowych kopii zapasowej maszyn wirtualnych, a także innych podlegających migracji danych czy środowisk (fizycznych czy wirtualnych) posiadanych przez Zamawiającego na bezpieczny zasób dyskowy o parametrach nie gorszych niż dotychczas wykorzystywane przez Zamawiającego. Zasób dyskowy do wykonania kopii zapasowej, o którym mowa wyżej zapewnia we własnym zakresie Wykonawca; wykonanie i dostarczenie przez Wykonawcę dokumentacji użytkowej obsługi opisującej podstawowe funkcje sprzętu lub oprogramowania w języku polskim (ewentualnie w języku angielskim za uprzednią zgodą Zamawiającego) oraz przeszkolenie z obsługi wskazanych przez Zamawiającego dwóch pracowników; wykonanie usług i innych świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji prawidłowego działania sprzętu lub oprogramowania; świadczenie przez Wykonawcę wsparcia technicznego: na całe zrealizowane zadanie (wdrożone rozwiązanie) przez okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru i na warunkach określonych w SIWZ; wykonanie przez Wykonawcę pełnej i szczegółowej dokumentacji technicznej powykonawczej (powdrożeniowej), zatwierdzonej przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy posiadającego wymagane kwalifikacje lub uprawnienia (o ile są prawem wymagane), zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami prawa i innymi normami, a także dokumentacji opisującej sposób eksploatacji i administrowania całym rozwiązaniem po stronie Zamawiającego, w tym opis procedur backupowych i odtwarzania systemu po awarii. Przekazanie Zamawiającemu przedmiotowej dokumentacji nastąpi nie później niż w dniu zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy. Zadanie nr 2: Zakup 5 zestawów komputerowych do typowych zadań biurowych. Sprzedaż przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wraz z dostarczeniem do miejsca eksploatacji - siedziba Powiatowego Urzędu Pracy w Sanoku, ul. Rymanowska 20A 5 zestawów komputerowych do typowych zadań biurowych na które składa się: jednostka centralna z monitorem min 23,5 z matowym ekranem o rozdzielczości 1920 x1080 bez dotyku, procesor wielordzeniowy z zintegrowana grafiką o wydajności min osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 7000 punktów, min 8 GB RAM DDR4 (możliwość rozbudowy do 16 GB), dysk twardy min. 256 GB SSD 2,5 (możliwość instalacji drugiego dysku 2,5) , min 6x USB 3.0 2x USB 2.0,2 x HDMI, DisplayPort, LAN klawiatura i mysz, wraz z kablem zasilającym licencje na system operacyjny WINDOWS 10 Professional wraz z nośnikami, niezbędną dokumentacją i gwarancją na okres 36 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pup.sanok.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach