Przetargi.pl
Modernizacja pracowni szkolnej wraz z zapleczem sanitarnym oraz rozbudowa budynku warsztatów szkolnych w ZSBiO w Biłgoraju w ramach projektu „Wzrost potencjału edukacyjnego 3 szkół zawodowych Powiatu Biłgorajskiego poprzez wykonanie prac modernizacyjnych oraz zakup wyposażenia”

Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23400 Biłgoraj, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6882000, 6882006 , fax. 846882009
  • Data zamieszczenia: 2018-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju
    ul. Tadeusza Kościuszki 94
    23400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6882000, 6882006, fax. 846882009
    REGON: 95036901400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spbilgoraj.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pracowni szkolnej wraz z zapleczem sanitarnym oraz rozbudowa budynku warsztatów szkolnych w ZSBiO w Biłgoraju w ramach projektu „Wzrost potencjału edukacyjnego 3 szkół zawodowych Powiatu Biłgorajskiego poprzez wykonanie prac modernizacyjnych oraz zakup wyposażenia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji pracowni szkolnej wraz z zapleczem sanitarnym oraz wykonanie rozbudowy budynku warsztatów szkolnych w Zespole Szkół Budowlanych i Ogólnokształcących z lokalizacją przy ul. Cegielnianej 24 w Biłgoraju w ramach projektu „Wzrost potencjału edukacyjnego 3 szkół zawodowych Powiatu Biłgorajskiego poprzez wykonanie prac modernizacyjnych oraz zakup wyposażenia” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 13 – Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.6 – Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego. 2. Zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia obejmuje: 1) modernizację pracowni szkolnej wraz z zapleczem sanitarnym: a) wykonanie nowego pokrycia dachu na łączniku budynku internatu i pracowni wraz z przebudową kominów wentylacyjnych i orynnowaniem, b) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z zestawieniem wraz z wymianą parapetów zewnętrznych, c) przebudowa daszku ochronnego nad drzwiami wejściowymi do zaplecza kuchni, d) demontaż pokrycia dachu z blachy trapezowej na budynku pracowni oraz jadalni, montaż foli dachowej paroprzepuszczalnej, ponowny montaż pokrycia z prawidłowym zabezpieczeniem obróbkami blacharskimi i wymianą orynnowania, e) wykonanie docieplenia metodą lekką-mokrą (na styropianie) ścian łącznika oraz budynku jadalni, f) wykonanie posadzki samopoziomującej w pomieszczeniu, g) wykonanie posadzki z betonu przemysłowego utwardzanego powierzchniowo (ze zbrojeniem rozproszonym), zatartej mechanicznie na gładko w pomieszczeniach, h) wykonanie nowych nadproży w pomieszczeniach piwnicy, i) wykonanie opaski z kostki betonowej przy budynku (od strony północnej łącznika oraz od wschodniej ściany jadalni), j) wykonanie nowego otworu okiennego wraz z montażem okna we wschodniej ścianie budynku jadalni, k) wykonanie instalacji wod.-kan. oraz montaż urządzeń sanitarnych w dwóch pomieszczeniach WC, l) wykonanie centralnego ogrzewania pomieszczeń, m) wykonanie wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej pomieszczeń pracowni, n) wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach pracowni. 2) rozbudowę budynku warsztatów szkolnych: a) wykonanie okładzin wewnętrznych, b) montaż parapetów, podokienników i stolarki drzwiowej, c) wykonanie podłóg i posadzek, d) roboty malarskie, e) wykonanie elewacji metodą lekką-mokrą na styropianie, f) wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej betonowej, g) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, h) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, i) wykonanie instalacji gazowej dla włączenia pieca gazowego wraz z dostawą i montażem pieca oraz montażem systemu spalinowego, j) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej, k) wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych, l) wykonanie instalacji odgromowej na dachu. 3) obsługę geodezyjną oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z potwierdzeniem przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, 4) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w tym dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy wymaganych aktualnymi przepisami prawa, dzienników budowy, protokołów odbiorów technicznych, protokołów prób, pomiarów oraz badań, dokumentacji projektowej powykonawczej z wykazem wprowadzonych zmian w stosunku do dokumentacji pierwotnej, jak również dostarczenie instrukcji (w języku polskim) użytkowania i obsługi urządzeń i wyrobów dostarczonych i wbudowanych przez Wykonawcę oraz przeszkolenie przedstawicieli Użytkownika w zakresie użytkowania i obsługi tych urządzeń i wyrobów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8 000 PLN (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru Załącznik Nr 4 do SIWZ (dokument należy złożyć wraz z Ofertą). 2) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą - wg wzoru Załącznik Nr 5 do SIWZ (dokument należy złożyć wraz z Ofertą). 3) W przypadku oferty składanej przez pełnomocnika lub podmioty występujące wspólnie do oferty należy dołączyć oryginał lub uwierzytelnioną notarialnie kopię pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach