Przetargi.pl
„Modernizacja poprzez wymianę instalacji elektrycznych w budynku Remizy Strażackiej przy ul. Kościuszki 4a w Przemkowie – etap I”

GMINA PRZEMKÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 59-170 Przemków, ul. Plac Wolności 25
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 83 19 210 , fax. (76) 83 19 208
  • Data zamieszczenia: 2023-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PRZEMKÓW
    ul. Plac Wolności 25
    59-170 Przemków, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 83 19 210, fax. (76) 83 19 208
    REGON: 390647624
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja poprzez wymianę instalacji elektrycznych w budynku Remizy Strażackiej przy ul. Kościuszki 4a w Przemkowie – etap I”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Modernizacja poprzez wymianę instalacji elektrycznych w budynku Remizy Strażackiej przy ul. Kościuszki 4a w Przemkowie – etap I”Przedmiotem inwestycji jest modernizacja poprzez wymianę instalacji elektrycznychw budynku Remizy Strażackiej przy ul. Kościuszki 4a w Przemkowie położonym na terenie działki ewidencyjnej 676 obręb 001 Przemków, jednostka ewidencyjna 021605_4 Przemków miasto.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje modernizację poprzez wymianę instalacji elektrycznych piwnicy i parteru oraz części klatki schodowej zasilanej z rozdzielni RG, okablowanie strukturalne kamer oraz telewizji przemysłowej, montaż zestawu pomiarowego + ZK Agregat (zgodnie z przedmiarem I etap stanowiącym załącznik do umowy) w zakresie: • instalacja elektryczna oświetlenia użytkowego; • instalacja elektryczna gniazd wtykowych obwodów 1-faz; • instalacja elektryczna gniazd wtykowych 3-faz i obwodów 3-faz; • instalacja przeciwpożarowa dla wyłącznika P.POŻ; • instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego; • instalacja okablowania sieci LAN; • zabudowa szafy LAN (obsługa sieci LAN i CCTV); • instalacja telewizji przemysłowej CCTV; • instalacja systemu sygnalizacji włamania. • zagładzenie ścian po bruzdowaniu uzupełnienie wraz z wygładzeniem (dotyczy naprawianych miejsc po bruzdowaniu), • wykonanie pomiarów elektrycznych po zakończeniu prac.Uwagi do zakresu prac: • Przedmiar robót dotyczy tylko etapu I, instalacji piwnicy i parteru oraz części klatki schodowej zasilanej z rozdzielni RG. • Pozycje przedmiaru wyzerowane pozostają do wykonania w II etapie. • Etap I obejmuje również okablowanie strukturalne kamer oraz telewizji przemysłowej. • Etap I nie obejmuje wymiany złącza kablowego, w zakresie jest tylko montaż zestawu pomiarowego + ZK Agregat.Uwaga: dla części operacyjnej OSP oprawy oświetlenia awaryjnego muszą być zgodne z ich funkcjonalnością wg opisu technicznego.Oprawy w kolorze niebieskim – załączanie jednofunkcyjneOprawy w kolorze czerwonym – sterowanie opraw dodatkowo centralnie połączone z syreną alarmową (strefa remizy – oświetlenie wyjazdowe).Uwaga - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót stanowiące załączniki do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1,48% wartości zamówienia.2. Zasady wnoszenia wadium określa art. 97 ust 5, 6, 7, 8, 9, 10 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.3. Zasady zwrotu wadium określa art. 98 ust 1, 2, 3, 4, 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.4. Zasady zatrzymania wadium przez Zamawiającego reguluje art. 98 ust 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 780,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset osiemdziesiąt złotych 00/100 ) przed upływem terminu składania ofert.6. Wadium może być wniesione w:• pieniądzu;• gwarancjach bankowych;• gwarancjach ubezpieczeniowych;• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299) .7. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek Gminy Przemków prowadzony przez SGB-Bank S.A. Oddział w Przemkowie – nr rachunku 67 1610 0048 2000 0500 0101 0015 (z dopiskiem na przelewie, jakiego postępowania dotyczy).8. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty.9. Wadium wnoszone jako gwarancja lub poręczenie, wykonawca przekazuje zamawiającemu w formie oryginału gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.10. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 7, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.11. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę.Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będąrozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba że wynika to z przepisów prawa.12. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art.98 ust.2 pkt 3 PZP;
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową spełni warunek jeżeli będzie wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.Wstępna weryfikacja spełnienia warunku przez wykonawcę nastąpi na podstawie jego oświadczenia własnego – stanowiącego załącznik nr 2, 3 (jeżeli dotyczy) do SWZ. Najwyżej oceniony wykonawca zobowiązany będzie do złożenia podmiotowego środka dowodowego w postaci wypisu z jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Nie dotyczy.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia nasumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100 ).Wstępna weryfikacja spełnienia warunku przez wykonawcę nastąpi na podstawie jego oświadczenia własnego – stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Najwyżej ocenionywykonawca zobowiązany będzie do złożenia podmiotowego środka dowodowego w postaci polisy OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100 ).4. Zdolność techniczna lub zawodowa:-Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie (tj. uzyskał protokół odbioru końcowego bez uwag lub równoważny dokument) co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu prac w branży elektrycznej, w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) o wartości równej lub wyższej niż 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych 00/100) . Wstępna weryfikacja spełnienia warunku przez wykonawcę nastąpi na podstawie jego oświadczenia własnego – stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Najwyżej oceniony wykonawca zobowiązany będzie do złożenia podmiotowego środka dowodowego w postaci załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.- Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobą/ osobami odpowiedzialną/odpowiedzialnymi za kierowanie robotami branży elektrycznej, posiadającą/ posiadającymi uprawnienia niezbędne do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, w wybranej specjalności, wpisaną na listę właściwej Izby Budowlanej. Wstępna weryfikacja spełnienia warunku przez wykonawcę nastąpi na podstawie jego oświadczenia własnego – stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Najwyżej oceniony wykonawca zobowiązany będzie do złożenia podmiotowego środka dowodowego w postaci załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje potencjałem oraz minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wstępna weryfikacja spełnienia warunkuprzez wykonawcę nastąpi na podstawie jego oświadczenia własnego – stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Najwyżej oceniony wykonawca zobowiązany będzie do złożenia podmiotowego środka dowodowego w postaci załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach